Dat kind is inmiddels 20, heeft vlak voor z'n 16de verjaardag z'n vader voor het eerst ontmoet en was er toen gelijk klaar mee.... die heeft mij iig niets kwalijk genomen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is altijd moeilijk om over anderen te oordelen, iedere situatie is anders, dat jij de vader bij jullie kind weg houdt zet ik mijn vraagtekens bij, ik hoop dat je daar goede redenen voor hebt/had want dat kan je later nog eens kwalijk genomen worden
Dat zal best lastig voor hem geweest zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:43 schreef Leandra het volgende:
Dat kind is inmiddels 20, heeft vlak voor z'n 16de verjaardag z'n vader voor het eerst ontmoet en was er toen gelijk klaar mee.... die heeft mij iig niets kwalijk genomen.
En ja, natuurlijk had ik daar zeer zwaarwegende redenen voor, ik ben er geen fan van dat kinderen het zonder een ouder moeten doen, maar bij een keuze uit twee kwaden was dit de minst schadelijke variant.
Mjah... Weet niet, als iemand 15 is dan begrijpen ze dingen wel hoor... Leandra lijkt me wel een goede moeder toch wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zal best lastig voor hem geweest zijn.
Dat bedoel ik, met deze uitleg erbij is het allemaal een stuk duidelijker en redelijkerquote:Op maandag 25 juni 2012 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kind is inmiddels 20, heeft vlak voor z'n 16de verjaardag z'n vader voor het eerst ontmoet en was er toen gelijk klaar mee.... die heeft mij iig niets kwalijk genomen.
En ja, natuurlijk had ik daar zeer zwaarwegende redenen voor, ik ben er geen fan van dat kinderen het zonder een ouder moeten doen, maar bij een keuze uit twee kwaden was dit de minst schadelijke variant.
De jongste (1½) is ook gewoon tijdens de zwangerschap al door zijn vader erkend, en we hebben de dag na de geboorte, direct na de aangifte, de formulieren voor het ouderlijk gezag ingevuld en opgestuurd.
Elk kind wil uiteindelijk toch diep van binnen een goeie/leuke vader en een goeie/leuke moeder dus lastig zal het voor hem zijn geweest om te zien dat hij dat qua vader niet gaat hebben.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ODan snap ik het nog steeds niet.
Joah, achja.. Hij heeft wel een lieve mama.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Elk kind wil uiteindelijk toch diep van binnen een goeie/leuke vader en een goeie/leuke moeder dus lastig zal het voor hem zijn geweest om te zien dat hij dat qua vader niet gaat hebben.
Al zal zn stiefvader hardstikke lief zijn
mijn vrouw heeft alleen stiefkinderen en dat houden we zoquote:Op maandag 25 juni 2012 14:13 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook alleen maar lieve stiefkinderen.
Ja, hoewel hij me goed genoeg kent om zo'n keuze niet uit wraak te maken, hij had dus ook niet verwacht dat z'n vader mr. perfect zou zijn, maar zelfs de verwachting die hij nog wel had bleek te hoog...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zal best lastig voor hem geweest zijn.
Lol....quote:Op maandag 25 juni 2012 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hoewel hij me goed genoeg kent om zo'n keuze niet uit wraak te maken, hij had dus ook niet verwacht dat z'n vader mr. perfect zou zijn, maar zelfs de verwachting die hij nog wel had bleek te hoog...
Komt hij daar voor het eerst, datum stond al weken vast, staan de bierflesjes op tafel en ligt een of ander dronken wijf op de bank haar roes uit to slapen...
Ze voelde zich gediscrimineerd door Marokkaanse moeders die dachten dat zij ook daar vandaan kwam... Ze werkte in de kinderopvang en kwam daar veel mee in contact ...quote:
Ja inderdaad.. Ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 25 juni 2012 18:29 schreef Deisyy het volgende:
Het begint bijna een wijvenforum te worden met die tt's
Dus jij beschouwt jezelf ook als wijf?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:32 schreef chufi het volgende:
maar dat zijn jullie toch ookOf verbeeld ik me dat alleen maar
Ja ok, nee het is geen vrouwen topic, maar jullie hebben wel de overhand ...quote:Op maandag 25 juni 2012 18:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dus jij beschouwt jezelf ook als wijf?
Maak je daar even niet druk om, denk ik zoquote:Op maandag 25 juni 2012 18:32 schreef Mickeys het volgende:
Met welke bekende man wil jij wel uitgaan en seks hebben
Normaal kan ik hele lijsten opnoemen en nu... bijna geen enkele...
Dat we dat even duidelijk hebbenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
.............., maar jullie hebben wel de overhand ...
Ow, niet op die manier hoor, maar zegt wel iets over waar in de toekomst, als ik er aan toe ben, iemand er uit zou moeten/kunnen zien. En ja, daar ben ik heel eerlijk in, heel gevoelig voor. Nooit wil ik meer die kokhals neigingen hebben die ik de laatste week had bij mijn 1e man. Vond hem afzichtelijk geworden met een bierpens en op dat moment "rotkop". Dus ja, uiterlijk is wel degelijk van belang (voor mijzelf dan).quote:Op maandag 25 juni 2012 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je daar even niet druk om, denk ik zo
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Trek ik wel een rok aan als dat mag
Op het moment dat je geestelijke verwantschap tegenkomt en je een gelijkwaardige relatie ontwikkeld komt het uiterlijk op de 2e plaats. Al moet er uiterlijk wel een klik zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 18:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, niet op die manier hoor, maar zegt wel iets over waar in de toekomst, als ik er aan toe ben, iemand er uit zou moeten/kunnen zien. En ja, daar ben ik heel eerlijk in, heel gevoelig voor. Nooit wil ik meer die kokhals neigingen hebben die ik de laatste week had bij mijn 1e man. Vond hem afzichtelijk geworden met een bierpens en op dat moment "rotkop". Dus ja, uiterlijk is wel degelijk van belang (voor mijzelf dan).
Dan ga je nadenken..... Ben ik zo op uiterlijk en doet innerlijk er niet meer toe? Dat is het dus ook niet. Maar dat uiterlijk er zeker toe doet.. ja, wel voor mij. Wat anderen daar van vinden... tja, ook dat zal ik los moeten laten.
Vandaag was dus een nadenk dagje
Ja ik weet tuurlijk wel hoe dat werkt... Alsof ik nooit naar sexy vrouwen kijk, tuurlijk wel... Daarom zit ik nu hierquote:Op maandag 25 juni 2012 18:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, niet op die manier hoor, maar zegt wel iets over waar in de toekomst, als ik er aan toe ben, iemand er uit zou moeten/kunnen zien. En ja, daar ben ik heel eerlijk in, heel gevoelig voor. Nooit wil ik meer die kokhals neigingen hebben die ik de laatste week had bij mijn 1e man. Vond hem afzichtelijk geworden met een bierpens en op dat moment "rotkop". Dus ja, uiterlijk is wel degelijk van belang (voor mijzelf dan).
Dan ga je nadenken..... Ben ik zo op uiterlijk en doet innerlijk er niet meer toe? Dat is het dus ook niet. Maar dat uiterlijk er zeker toe doet.. ja, wel voor mij. Wat anderen daar van vinden... tja, ook dat zal ik los moeten laten.
Vandaag was dus een nadenk dagje
Lekker meegaand type dus gezocht:quote:Op maandag 25 juni 2012 18:54 schreef Mickeys het volgende:
Maar dat uiterlijk er zeker toe doet.. ja, wel voor mij. Wat anderen daar van vinden... tja, ook dat zal ik los moeten laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet tuurlijk wel hoe dat werkt... Alsof ik nooit naar sexy vrouwen kijk, tuurlijk wel... Daarom zit ik nu hier in kpd
Alleen een schortje natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij thuis in de keuken nou ook een rok aan of en lekker kort jurkje ?
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker meegaand type dus gezocht:JakkesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Voor jou is er de opblaasversie met een vrouw.quote:
Daar is wat meer keuze in mag ik hopen...quote:Op maandag 25 juni 2012 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor jou is er de opblaasversie met een vrouw.
Ja zeker een goed planquote:Op maandag 25 juni 2012 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
VBL mod gezocht:
Sal ik es solliciteren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |