Oh ga je nou tegen mij beginnen?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je kunt lachen wat je wil, je Engels slaat nergens op.
Dom figuur.
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat je het niet begrijpt wilt niet zeggen dat het niet klopt
Oh, je wil zeggen dat het correct Engels is?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat je het niet begrijpt wilt niet zeggen dat het niet klopt
Talk dirty to me!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik zou daar nooit aan gaan staan als ik daar niet aan toe was. En jij bent dat niet, puber.
Nee. Je bent overduidelijk een heel jong iemand nog. Prima. Maar heb dan niet zo'n grote bek.quote:
Het is door het ontbreken van het woordje "A" voor de zin geen formeel engels nee, het is spreektaal en verder een standaard uitdrukking.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh, je wil zeggen dat het correct Engels is?
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Only in Robijntjeland, andere regels gelden daar hoor
Vertel me eens a) wat ik bedoelde met die zin en b) wat er niet aan klopte, oh almachtige robijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh, je wil zeggen dat het correct Engels is?
Omdat je dom bent, doet ze het niet, je snapt het toch niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vertel me eens a) wat ik bedoelde met die zin en b) wat er niet aan klopte, oh almachtige robijn.
--> insert lame excuse van Robijn om het niet te hoeven doen <--
Gek mens, ben de veertig al voorbij! Van de week een kort koppie laten knippen -heerlijk pittig, staat me enig!- en een kek rood kleurtje erin. Krachtig!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee. Je bent overduidelijk een heel jong iemand nog. Prima. Maar heb dan niet zo'n grote bek.
quote:
Tutududuuuuuuhquote:
Wat knap dat je zoveel over ons weet, waar we posten, wat we lezen, je zou denken dat je elke dag op Fok! zit, terwijl je telkens afscheid neemt en beweert weg te blijvenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee. Je bent overduidelijk een heel jong iemand nog. Prima. Maar heb dan niet zo'n grote bek.
Je snapt iets niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat je dom bent, doet ze het niet, je snapt het toch niet.
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:26 schreef SecretSanta001 het volgende:
Dit is leuk zeg. jammer dat me uitkering te laat is, anders had ik er een pilsje bij gepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |