Nee. Je gaat te ver als je zulke dingen doet.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heeft Ynske gezegd dat ze je wil treiteren dan? Nee, ze zei dat ze het een grappige uitspraak vond.
Maak je leesbril eens schoon.
Maar wat stoort je precies aan het feit dat iemand een door een derde partij gedane uitspraak citeert? Heb je dat ook bij krantenberichten?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee. Je gaat te ver als je zulke dingen doet.
En als ik haar er dan in DM mee confronteer, dan durft ze niks te zeggen. Enkel in het gezelschap van dit ehhhh....ik zal het maar niet zeggen.
Geen DM's plaatsen hoor, maareh, op welke toon sprak je haar ehh ik zal het maar niet zeggen aan?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee. Je gaat te ver als je zulke dingen doet.
En als ik haar er dan in DM mee confronteer, dan durft ze niks te zeggen. Enkel in het gezelschap van dit ehhhh....ik zal het maar niet zeggen.
Dat zo iemand mij totaal niet kent. En ik haar niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar wat stoort je precies aan het feit dat iemand een door een derde partij gedane uitspraak citeert? Heb je dat ook bij krantenberichten?
Oh nee, je leest de telegraaf
Haar eigen DM mag ze toch wel posten?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen DM's plaatsen hoor, maareh, op welke toon sprak je haar ehh ik zal het maar niet zeggen aan?
Bit rich coming from you.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat zo iemand mij totaal niet kent. En ik haar niet.
En nee, ik lees dus niet de Telegraaf. Misschien moet je beter de posts lezen.
Ga toch weg, zogenaamde mod.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen DM's plaatsen hoor, maareh, op welke toon sprak je haar ehh ik zal het maar niet zeggen aan?
quote:
Jij herhaalt jezelf wel echt constant he.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ga toch weg, zogenaamde mod.
Zij zet iets in haar ondertitel, om te treiteren. Dat doe ik niet.
Als je geen Engels kunt, zou ik het ook maar niet gebruiken.quote:
Wie was er hier nou dom?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als je geen Engels kunt, zou ik het ook maar niet gebruiken.
En verder slaat het nergens op.
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als je geen Engels kunt, zou ik het ook maar niet gebruiken.
En verder slaat het nergens op.
Ja, aangezien Yns niet terug DMde mag Robijn alle DMs plaatsen die ze wil he, allemaal van haar zelfquote:Op maandag 25 juni 2012 14:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze zal wel mogen zeggen wat ze stuurde?
Je aast op m'n baantje!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ga toch weg, zogenaamde mod.
Zij zet iets in haar ondertitel, om te treiteren. Dat doe ik niet.
Wat leuk dat je mij al jaren volgtquote:Op maandag 25 juni 2012 14:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je volgt al jaren alles in SHO. Geloof nog maar lekker de Telegraaf!
Nee dank je. Ik zou daar nooit aan gaan staan als ik daar niet aan toe was. En jij bent dat niet, puber.quote:
Dom figuurquote:Op maandag 25 juni 2012 14:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je kunt lachen wat je wil, je Engels slaat nergens op.
Dom figuur.
Dat je het niet begrijpt wilt niet zeggen dat het niet kloptquote:Op maandag 25 juni 2012 14:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je kunt lachen wat je wil, je Engels slaat nergens op.
Dom figuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |