Oh, jij kent mij? Net als die Ynske, die ik niet ken en zij mij niet?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry, jij bent echt duidelijk veel en veel dommer dan ik, je wint echt vet hoor, moet ik een pol maken?
"kun je lezen?"quote:Op maandag 25 juni 2012 14:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry, jij bent echt duidelijk veel en veel dommer dan ik, je wint echt vet hoor, moet ik een pol maken?
Als ze je echt had gekend had ze ws van ellende dr polsen door gesnedenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh, jij kent mij? Net als die Ynske, die ik niet ken en zij mij niet?
Je plaat hangt!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen jezelf, met je Story verhalen.
Wat zou jij nou weten van de wereld. Elke dag hier zitten op je begin 20ste. Dat zegt toch al alles.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ze je echt had gekend had ze ws van ellende dr polsen door gesneden
Gaat jou geen bal aan. En als ik een mod was, zou ik mijn werk IETS serieuzer nemen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:11 schreef Lutte het volgende:
Robijn jou hoef ik niet zo nodig te nemen, maar dat zoontje van je, is dat wat?
Nee man, snotneusje.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:11 schreef Lutte het volgende:
Robijn jou hoef ik niet zo nodig te nemen, maar dat zoontje van je, is dat wat?
Wacht, jij doet uitspraken en als een ander diezelfde uitspraken doet met jou als onderwerp, probeer je die te neutraliseren?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh, jij kent mij? Net als die Ynske, die ik niet ken en zij mij niet?
Niet zo moeilijk praten tegen haarquote:Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wacht, jij doet uitspraken en als een ander diezelfde uitspraken doet met jou als onderwerp, probeer je die te neutraliseren?
Hoe rechtvaardig je je eigen uitspraken dan?
Ik ben alwetend, dus ik weet aaaaaalles.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat zou jij nou weten van de wereld. Elke dag hier zitten op je begin 20ste. Dat zegt toch al alles.
Dus iedereen die een verhaal volgt is een kampert? Sjee, intelligentie zit er bij jou ook al niet in, maar daar kun je niks aan doen. Het stukje missende beschaving welquote:Op maandag 25 juni 2012 14:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen jezelf, met je Story verhalen.
Ja, dit snapt ze echt niet hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wacht, jij doet uitspraken en als een ander diezelfde uitspraken doet met jou als onderwerp, probeer je die te neutraliseren?
Ik hoef niks te rechtvaardigen. Ik ben niet zo kinderachtig een quote van een ander in mijn naam op te nemen, enkel om te treiteren.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is geen werk, ik zou het meer een roeping willen noemen. Een bestemming!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gaat jou geen bal aan. En als ik een mod was, zou ik mijn werk IETS serieuzer nemen.
Nee je scheldt wel heel fok uit voor ik weet niet wat, dan krijg je dat hequote:Op maandag 25 juni 2012 14:13 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik hoef niks te rechtvaardigen. Ik ben niet zo kinderachtig een quote van een ander in mijn naam op te nemen, enkel om te treiteren.
Je volgt al jaren alles in SHO. Geloof nog maar lekker de Telegraaf!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus iedereen die een verhaal volgt is een kampert? Sjee, intelligentie zit er bij jou ook al niet in, maar daar kun je niks aan doen. Het stukje missende beschaving wel
Heeft Ynske gezegd dat ze je wil treiteren dan? Nee, ze zei dat ze het een grappige uitspraak vond.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:13 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik hoef niks te rechtvaardigen. Ik ben niet zo kinderachtig een quote van een ander in mijn naam op te nemen, enkel om te treiteren.
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je volgt al jaren alles in SHO. Geloof nog maar lekker de Telegraaf!
Liever jouw lekkere tongetjequote:Op maandag 25 juni 2012 14:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb je dat lekkere tongetje van robijn gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |