DAMquote:Op maandag 25 juni 2012 14:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Diegoarmadonna? Of hie heet dat figuur ?
Je bent in ieder geval te slim om jorienvdherik te zijn.quote:
hahaha dat was echt een kneusquote:Op maandag 25 juni 2012 14:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval te slim om jorienvdherik te zijn.
Die werd thuis opgebeld na een slechte dreigmailtje naar wat mensenquote:
Lorenzo Ebicilio: 3 maal is scheepsrecht?quote:
Vertel het hele verhaal dan piemel...quote:Op maandag 25 juni 2012 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die werd thuis opgebeld na een slechte dreigmailtje naar wat mensen
Moest ie van zijn moeder zijn excuses aanbieden
Hoe danquote:Op maandag 25 juni 2012 14:26 schreef napoleonfour het volgende:
weet je wat ik in cas zag steven vandaag? een meisje met een hoofddoek en een bontkraag like wtf.
Hij had wel mailtjes gestuurd naar gasten uit het ajax topic over dat het goed was dat picorni dood wasquote:Op maandag 25 juni 2012 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vertel het hele verhaal dan piemel...
wat doen die hoofddoeken in het mooie christelijke ccum.quote:
belachelijkquote:Op maandag 25 juni 2012 14:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat doen die hoofddoeken in het mooie christelijke ccum.
Is toch ook mooi manquote:Op maandag 25 juni 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij had wel mailtjes gestuurd naar gasten uit het ajax topic over dat het goed was dat picorni dood was
Toen werd ie thuis gebeld
Totaal aantal inwoners: 13795quote:
Feyenoord?? Liverpoolquote:Op maandag 25 juni 2012 12:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi dat je zo'n song die met Feyenoord geassocieerd wordt als Ajacied aan een Ajacied stuurt. Wil je direct overstappen of wacht je nog ff af of Ajax dit jaar weer kampioen wordt?
2185 mensen, waarvan 20 niet-westerse allochtonen (0.9%)quote:Op maandag 25 juni 2012 14:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Totaal aantal inwoners: 13795
Totaal allochtonen: 1470 10.7 %
Westerse allochtonen: 1025 7.4 %
Niet-westerse allochtonen: 445 3.2 %
Zijn het er al 445, de buurt verloederd rap
Is dat hem jaquote:
zeker 6pack.quote:
Eerder een paar krattenquote:
Ow, geen idee.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom ga je foto's van mensen posten? Daar staat toch een ban op?
DAM is toch geen user meer? Anders zou het posten van een willekeurige vrouw ook banwaardig zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom ga je foto's van mensen posten? Daar staat toch een ban op?
DAM heeft een ban tochquote:Op maandag 25 juni 2012 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DAM is toch geen user meer? Anders zou het posten van een willekeurige vrouw ook banwaardig zijn.
Ligt eraan wat ze aanheeft, anders wel een ban.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DAM is toch geen user meer? Anders zou het posten van een willekeurige vrouw ook banwaardig zijn.
Met cactussen schijnt het ook niet te mogen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flauw om mij te blijven confronteren met jeugdzondenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met cactussen schijnt het ook niet te mogen.
Om 14.50quote:
Ja dus?quote:
Dan slaap je toch lekker uit man. Als ik geen verplichtingen heb kan je lekker uitslapen. Is toch heerlijk?quote:
Ja mijn plantjes moeten voor 13uur hun verzorging krijgen hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan slaap je toch lekker uit man. Als ik geen verplichtingen heb kan je lekker uitslapen. Is toch heerlijk?
Snap datniet.
Faggot.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja mijn plantjes moeten voor 13uur hun verzorging krijgen hoor
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja mijn plantjes moeten voor 13uur hun verzorging krijgen hoor
En jij pijpt mij met plezier, wie is er nou de faggotquote:
Jij. Je ontving anaal van picornie.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En jij pijpt mij met plezier, wie is er nou de faggot
Hij schiet, hij mist....quote:Op maandag 25 juni 2012 14:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij. Je ontving anaal van picornie.
slechte grapquote:Op maandag 25 juni 2012 14:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |