zeker 6pack.quote:
Eerder een paar krattenquote:
Ow, geen idee.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom ga je foto's van mensen posten? Daar staat toch een ban op?
DAM is toch geen user meer? Anders zou het posten van een willekeurige vrouw ook banwaardig zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom ga je foto's van mensen posten? Daar staat toch een ban op?
DAM heeft een ban tochquote:Op maandag 25 juni 2012 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DAM is toch geen user meer? Anders zou het posten van een willekeurige vrouw ook banwaardig zijn.
Ligt eraan wat ze aanheeft, anders wel een ban.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DAM is toch geen user meer? Anders zou het posten van een willekeurige vrouw ook banwaardig zijn.
Met cactussen schijnt het ook niet te mogen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flauw om mij te blijven confronteren met jeugdzondenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met cactussen schijnt het ook niet te mogen.
Om 14.50quote:
Ja dus?quote:
Dan slaap je toch lekker uit man. Als ik geen verplichtingen heb kan je lekker uitslapen. Is toch heerlijk?quote:
Ja mijn plantjes moeten voor 13uur hun verzorging krijgen hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan slaap je toch lekker uit man. Als ik geen verplichtingen heb kan je lekker uitslapen. Is toch heerlijk?
Snap datniet.
Faggot.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja mijn plantjes moeten voor 13uur hun verzorging krijgen hoor
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja mijn plantjes moeten voor 13uur hun verzorging krijgen hoor
En jij pijpt mij met plezier, wie is er nou de faggotquote:
Jij. Je ontving anaal van picornie.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En jij pijpt mij met plezier, wie is er nou de faggot
Hij schiet, hij mist....quote:Op maandag 25 juni 2012 14:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij. Je ontving anaal van picornie.
slechte grapquote:Op maandag 25 juni 2012 14:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |