Moet je niet ergens een hongersnood oplossen of wereldvrede stichten terwijl je een open hart operatie uitvoert?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:01 schreef Helpmefok het volgende:
Bitch please ik ga er niet eens voor. Gewoon ultieme pestbui heb ik.
Nee man vandaag staat enkel je ex neuken op het programma.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet je niet ergens een hongersnood oplossen of wereldvrede stichten terwijl je een open hart operatie uitvoert?
No prob.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Caland nog bedankt voor ome Jan ik krijg het niet meer uit mijn systeem.
Ga je gangquote:Op maandag 25 juni 2012 15:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man vandaag staat enkel je ex neuken op het programma.
Badum TSj.
Nee.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:22 schreef Helpmefok het volgende:
Twente mag eerst tegen UE Santa Coloma
Telt die wedstrijd al mee voor de coëfficient?
Ik heb werkelijk nog nooit gehoord van die clubquote:Op maandag 25 juni 2012 15:22 schreef Helpmefok het volgende:
Rij je toch ff rond met die speakerwagen die jullie hebben staan op 't bedrijf? Roep je 'm gewoon om.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
Docent al de hele dag in gesprek op zijn mobiele nummer
Jij kent dan ook alleen psv tochquote:Op maandag 25 juni 2012 15:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit gehoord van die club
Maak je geen zorgen Guitarist. Ik neem dit mee naar achteren.quote:
Kanker, dat wil ik ook man. Geniaal toch. Lekker naar Andorra.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:22 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Guitarist. Ik neem dit mee naar achteren.Belachelijk opmerking idd.
Wil je mee naar achteren soms? Vooral zo doorgaan dan Happel.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Kanker, dat wil ik ook man. Geniaal toch. Lekker naar Andorra.
Nounou, dat is ook wel wat overdrevenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Guitarist. Ik neem dit mee naar achteren.Belachelijk opmerking idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |