Ik heb nog nooit een mooie Belgische mogen aanschouwen, dus ga ik er per definitie vanuit dat elke Belgische vrouw er zo uitziet. Better safe then sorry.quote:
Merk het. De internationale dj lijst wordt niet voor niets al jaren door Nederlanders geleid.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De eerste ok, die 2de kan echt door elke 12 jarige kleuter met een Macbook gemaakt worden man.
Goh, wij hebben de DJ die het domme densvolk het meeste aanspreekt, prestatie hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 09:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Merk het. De internationale dj lijst wordt niet voor niets al jaren door Nederlanders geleid.
Jij bent blind of zo...quote:Op maandag 25 juni 2012 09:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een mooie Belgische mogen aanschouwen, dus ga ik er per definitie vanuit dat elke Belgische vrouw er zo uitziet. Better safe then sorry.
Ik zei al maar niets over de slimme Nederlander die then en than niet uit elkaar kan houdenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dus eerst veilig en daarna spijt?
Mooie generalisatie doe je hier.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, wij hebben de DJ die het domme densvolk het meeste aanspreekt, prestatie hoor.
je hebt ze ook wel met leer , en idd veel gebruikt hier in het oosten.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik heb er geen. Een aanrader dus? Kan me toch echt niet voorstellen dat dat hout lekker zit?
En Belgische vrouwen zijn gewoon niet mooiquote:Op maandag 25 juni 2012 09:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij bent blind of zo...Belgische meisjes zijn au naturel... je houdt misschien meer van nep toestanden?
Haha ja, 'au naturel', zo kan je het ook noemen ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij bent blind of zo...Belgische meisjes zijn au naturel... je houdt misschien meer van nep toestanden?
Precies. Je kunt zeggen wat je wilt, maar Belgische vrouwen hebben meer klasse en stijl dan de Nederlandse.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Oh, je mag wel Belgen en Nederlanders in 1 post affikken, maar densvolk niet, dat is een beschermd rasquote:
Vandaar dat je je vrouw hebt ingewisseld.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:49 schreef Djeez het volgende:
[..]
Precies. Je kunt zeggen wat je wilt, maar Belgische vrouwen hebben meer klasse en stijl dan de Nederlandse.
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En Belgische vrouwen zijn gewoon niet mooi
Gaat niets aan verloren, want kan me ook niet voorstellen dat één van jullie ook maar een kans zou maken bij een mooie intelligente Belgische vrouw.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha ja, 'au naturel', zo kan je het ook noemen ja.
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:49 schreef Djeez het volgende:
[..]
Precies. Je kunt zeggen wat je wilt, maar Belgische vrouwen hebben meer klasse en stijl dan de Nederlandse.
?quote:
Ik ben ontmaagd door een Belg.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Gaat niets aan verloren, want kan me ook niet voorstellen dat één van jullie ook maar een kans zou maken bij een mooie intelligente Belgische vrouw.
nee, die bestaat dan ook nietquote:Op maandag 25 juni 2012 09:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Gaat niets aan verloren, want kan me ook niet voorstellen dat één van jullie ook maar een kans zou maken bij een mooie intelligente Belgische vrouw.
Nee, zo ad rem, nog een eigenschap die belgen niet zo kunnen waarderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |