Jij gaat ook niet inhoudelijk op mij in. Jij gaat de taalnazi uithangen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik ben ook geen downie, maar je kan weer niks beters bedenken
dus dingen onthouden slaat gelijk op de moeilijkheid?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoezo troll
Rechten is nou eenmaal niet erg wetenschappelijk, veelal het uit je hoofd leren van dingen. Niet dat het compleet stampen is, maar het is over het algemeen wel een stuk makkelijker dan bijvoorbeeld wiskunde.
Ik ging inhoudelijk op je in. Namelijk dat jij een autist bent.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gaat ook niet inhoudelijk op mij in. Jij gaat de taalnazi uithangen.
JUNIREVOLUTIEquote:
Lekkere shit.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:42 schreef GGMM het volgende:
* GGMM gooit een grote frambozentaart door het topic.
Lekkerquote:Op zondag 24 juni 2012 22:42 schreef GGMM het volgende:
* GGMM gooit een grote frambozentaart door het topic.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En jij doet rechten?
Dacht dat die gasten konden redeneren, valt ook weer vies tegen
Nouja, zoveel moet je er ook niet van verwachten
Heb je gelijk in, maar met jouw manier van argumenteren en redeneren haal je zelfs dat niet. Je hebt iig nog veel te leren. En je bent vreselijk hautain voor je leeftijd. Krijg je dat wel eens te horen op school?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoezo troll
Rechten is nou eenmaal niet erg wetenschappelijk, veelal het uit je hoofd leren van dingen. Niet dat het compleet stampen is, maar het is over het algemeen wel een stuk makkelijker dan bijvoorbeeld wiskunde.
Laten we dat vooral niet doen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Laten we gewoon weer met wat kankers smijten, daar lachen we allemaal om
Sorry maar PizzaGeit is gewoon echt dom. Dat we geen argumenten geven daarvoor is omdat hij ons zelf telkens te snel is omdat voor de 100e keer duidelijk te maken middels een nieuwe post.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:42 schreef GGMM het volgende:
Die 'discussie' hoeft wmb ook niet verdergezet te worden, zeker als je zonder argumenten komt en alleen maar zegt hoe dom de ander wel niet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |