Ik ook manquote:Op zondag 24 juni 2012 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zou Stinho en Geitje wel willen zien vechten eigenlijk
Ik ben echt slap hoor. Doe dat maar niet. Bij een klein zetje lig ik al op de grondquote:Op zondag 24 juni 2012 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Morgenmiddag 3 uur bij het hek. Niet op FOK!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Je team maten helpen je wel toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben echt slap hoor. Doe dat maar niet. Bij een klein zetje lig ik al op de grond
Ik probeer niet alleen, ik slaag er zelfs in. Vervolgens kom jij aan met het oh zo beargumenteerde ''downie''quote:Op zondag 24 juni 2012 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Hij probeert mij te verbeteren. Maar dat gaat niet zomaar
Ik ben voor Ronalstinho, CL winnaar.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Kom je eerst paar weekjes bij mij in training voor kickboksen ouwe reus, jij komt er welquote:Op zondag 24 juni 2012 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben echt slap hoor. Doe dat maar niet. Bij een klein zetje lig ik al op de grond
Kom jij ook weer ff interessant doen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Morgenmiddag 3 uur bij het hek. Niet op FOK!
Ik ben niet domquote:Op zondag 24 juni 2012 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry maar PizzaGeit is gewoon echt dom. Dat we geen argumenten geven daarvoor is omdat hij ons zelf telkens te snel is omdat voor de 100e keer duidelijk te maken middels een nieuwe post.
Doe eens normaal met dat ent manquote:
ja da kunnen die ieren welquote:Op zondag 24 juni 2012 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom je eerst paar weekjes bij mij in training voor kickboksen ouwe reus, jij komt er wel
Na de zomer ga ik ook boksen, kan niet op kickboksen want heb een kapotte knie.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom je eerst paar weekjes bij mij in training voor kickboksen ouwe reus, jij komt er wel
Wij van wc eend...quote:Op zondag 24 juni 2012 22:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik probeer niet alleen, ik slaag er zelfs in. Vervolgens kom jij aan met het oh zo beargumenteerde ''downie''![]()
DVD'tje maken en verkopen onder 'autistenfight #1'quote:Op zondag 24 juni 2012 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:
Bumfights is er niks bij denk ikquote:Op zondag 24 juni 2012 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
DVD'tje maken en verkopen onder 'autistenfight #1'
Ik bel de commercieel directeur van Feyenoord wel effe op.
Ja, heel leuk allemaal, maar niet hier.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom jij ook weer ff interessant doen?Laat die gastjes lekker vechten joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |