quote:Op maandag 2 juli 2012 20:50 schreef Oksel het volgende:
Ja, het is mooi met je. Meteen $$ uitgeven aan witte Sidi's zeker?
En die fiets is een plaatje. Ben ik jaloers op. Nog niet afgerost enzo.
Ligt eraan wat voor sidi's je wilt. Je hebt ook een paar wat goedkopere modellen hoorquote:
Ze heeft 't wel naar de zin hé?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:33 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Miss Oksel die het Drielandenpunt aan 't bedwingen is..
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:49 schreef kanovinnie het volgende:
Ik draag altijd zwarte sokken op de fiets.
Wel enkelsokjes hoor.quote:
Valt wel mee. Maar moet ik zeggen dat als het zomer is ik ook veel 's avonds / 's ochtends ga en meestal niet in de middag.quote:
Dat het nauw sluit is normaal maar het moet niet je luchtwezen af gaan knellenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:17 schreef Party_P het volgende:
Ik heb vandaag fietskleding gekocht bij de lidl, een onderhemd en een broek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zit de broek best okay, maar het onderhemd zit behoorlijk strak. Nu ben ik helemaal niet thuis in deze "wielerkledingwereld", maar behoort het ook strak te zitten? Het zit niet oncomfortabel strak, maar is wel even wennen aangezien ik geen strakke kleding gewend ben.
Natuurlijk is dat warmquote:
Hoort strak te zitten.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:17 schreef Party_P het volgende:
Ik heb vandaag fietskleding gekocht bij de lidl, een onderhemd en een broek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zit de broek best okay, maar het onderhemd zit behoorlijk strak. Nu ben ik helemaal niet thuis in deze "wielerkledingwereld", maar behoort het ook strak te zitten? Het zit niet oncomfortabel strak, maar is wel even wennen aangezien ik geen strakke kleding gewend ben.
Ook 's avonds en in de ochtend kan 't zonnetje fel zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:17 schreef Sautor het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar moet ik zeggen dat als het zomer is ik ook veel 's avonds / 's ochtends ga en meestal niet in de middag.
Dat doet het nietquote:Op maandag 2 juli 2012 21:21 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dat het nauw sluit is normaal maar het moet niet je luchtwezen af gaan knellen
Juist nu kan het ook wel lekker zijn, 't vangt het zweet op en laat het beter afvloeien enzo. Als je dan eventjes stopt krijg je niet zo'n koude rug.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef Party_P het volgende:
[..]
Dat doet het nietHet sluit inderdaad nauw aan. Met dit weer zal het waarschijnlijk wat te warm zitten, maar toch wel lekker in het najaar denk ik
Klopt, maar ik heb er eigenlijk nog nooit echt last van gehad.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoort strak te zitten.
[..]
Ook 's avonds en in de ochtend kan 't zonnetje fel zijn.
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:33 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Miss Oksel die het Drielandenpunt aan 't bedwingen is..
Ja! Ze kan het aardig. Vooral heuvelop is niet zo'n probleem. Op 't vlakke mist ze kracht & inhoud. Heuvelaf rijdt ze al 50+. Eergisteren 2 uur gefietst, vandaag 2 uur gefietst.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:57 schreef eentwee het volgende:
[..]![]()
Kan ze het een beetje? Vindt ze het een beetje leuk? Zo te zien welKnalrode kop
Remmen zitten bij de achterbrug en voor weggewerkt. Batterijpack zal ook wel in het frame zitten?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef buzz1291 het volgende:
Zoekplaatje..... DI2 zonder battery pack en remmen?
[ afbeelding ]
Uitstekende pomp idd!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:22 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zou deze bestellen: http://www.futurumshop.nl(...)-blow-sport-ii.phtml Uitstekende pomp, goede prijs.
Mijn meisje rijdt dagelijks met die mountainbike naar dr werk, en dan zou ze als het regent elke keer met een natte kont aankomen. Dus vandaar de spatborden. Ikzelf wil dat uiteraard niet op mn fiets hebben, de modder hoort tot achter je oren te zittenquote:
Klinkt ook geslaagdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:34 schreef PipodeOoi het volgende:
[..]
Uitstekende pomp idd!
Overigens enkele weken terug voor de eerste keer de Alpe bedwongen in 1u14. Eigenlijk was dit de verkenning maar het ging vrij soepel dus de laatste 2km nog maar even aangezet. Is een hele gelijkmatige fijne klim, en prima te fietsen met een 30-28. Volgende keer hoop ik op onder de 1u10, nu hebben we overige dagen mooiere klimmen gedaan (zoals Croix de fer, Galibier)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |