Een collega van me wou laast de trein naar Den Helder nemen, zodat ie lekker met wind terug kon fietsen, zelfs ik ben niet zo lamequote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:13 schreef kanovinnie het volgende:
Was trouwens wel gaaf, voor de wind 45+ over 10-20 km gefietst. Uitschieter naar 51. Was echt gaaf. Keerzijde is dat je daarvoor eerst tegen wind in moet buffelen.
minder banden spanning misschien ?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:32 schreef Noax het volgende:
Ik heb nu de 'Vredestein Fiammante ' banden welke niet echt voor comfort staan.
Heeft iemand een idee met welk setje banden (voornamelijk qua comfort) ik erop vooruit ga?
Breder (>23mm) en zachter (hogere tpi-waarde). Breedte en bandenspanning doen het meest. Soepele banden slijten ook meer. Misschien kun je de Continental GP4000S nemen in 25mm.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:32 schreef Noax het volgende:
Heeft iemand een idee met welk setje banden (voornamelijk qua comfort) ik erop vooruit ga?
Heel veel andere merken, zoals Conti's 4000s. Maar het meeste comfort geven toch Vittoria Evo CX, al kosten die wel minimaal 48 euro per stuk. Wellicht dat een setje Conti Attack en Force al een hele verbetering zullen zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:32 schreef Noax het volgende:
Die verdovende creme, vertel daar eens wat meer over (merk / type) want ik weet er waarschijnlijk nog wel een "fun" toepassing voor.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:30 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb schwalbe ultremo dd die zijn top met zx ik reed echt vaak lek en ik ben vrij licht. Ennnn ik ben superblij ik heb dat ism zadel de deur uit gedaan heb nu een zadel wat super is en geen verdovende creme meer nodig. Echt top ik rijdt zelfs mijn koersen nu beter!
Xylocaine heet is zalf is eigenlijk voor aambeienquote:Op zondag 1 juli 2012 16:38 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die verdovende creme, vertel daar eens wat meer over (merk / type) want ik weet er waarschijnlijk nog wel een "fun" toepassing voor.
Buzz wil graag dat jij je pocket rocket bij hem uitprobeert, maar em durft het niet direct te vragen.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:16 schreef CyclingGirl het volgende:
Xylocaine heet is zalf is eigenlijk voor aambeien
Vrouwonvriendelijke banden? wat?quote:Op zondag 1 juli 2012 11:45 schreef No-P het volgende:
Veel vrouwen kunnen er niet op fietsen. Ik vind ze fantastisch. Nergens meer last van.
Petjes zijn nog steeds soigne hoor, onder je helmquote:Op zondag 1 juli 2012 15:06 schreef dop het volgende:
dat helmen gedoe is gewoon wennen, nu vinden we petjes ook niet meer mooi maar 30 jaar geleden was dat hoe een renner er uit zag en reed iedereen er mee.
als het eenmaal in de mode is vind bijna iedereen het in eens mooi
[ afbeelding ]
dit was ook mode ooit
Joh, zorg jij dat die boekhouding vandaag nou een beetje bijgewerkt en op orde is.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Buzz wil graag dat jij je pocket rocket bij hem uitprobeert, maar em durft het niet direct te vragen.
Want je komt te snel klaar ofwa?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Joh, zorg jij dat die boekhouding vandaag nou een beetje bijgewerkt en op orde is.![]()
Ik had meer een gedachte bij van het op je eikel smeren en dan veul langer plezier (voor twee).![]()
Maar als ik lees waar het eigenlijk voor bedoeld is, lijkt me dat ook niet weer zo'n goed idee.
Maar alsnog bedankt Cyclinggirl. Je hebt weer een tipje van het ondoorgrondelijke dameswielrennen opgelicht.
Op 1 juli om twee minuten over tien behoor je voetbal te kijken en niet te fokken. Oh je hebt een iPad op schoot. Ja dat kan ook.quote:
Morgen bij Aldi of Lidl, 1 van die twee.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wil trouwens nog even 1 of 2 fietsshirtjes kopen, tips?
Ik wil niet van die 13 in een dozijn shirtjes, iets met een print. En ik heb het liefst shirtjes die wat langer meegaan dan 3 wasbeurten.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 06:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil niet van die 13 in een dozijn shirtjes, iets met een print. En ik heb het liefst shirtjes die wat langer meegaan dan 3 wasbeurten.
Ik vond dit nog uit een grijs verleden achter in de kast. Dus als het wat voor je is.................quote:Op maandag 2 juli 2012 06:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil niet van die 13 in een dozijn shirtjes, iets met een print. En ik heb het liefst shirtjes die wat langer meegaan dan 3 wasbeurten.
Lekker gaan fietsen en rijd je niet meteen kapot. Je moet toch rustig opbouwen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:40 schreef Underdoggy het volgende:
Vorige week na wikken en wegen toch een racefiets gekocht. Nog nooit in mijn leven gefietst. Heeft iemand nog een website met tips and trics voor de beginner?
Fiets is een zo goed als nieuwe Canyon met veel Dura Ace onderdelen, kon hem voor goede prijs van familielid overnemen die hem amper heeft gebruikt de afgelopen jaren.
Mooi! Wikken en wegen, omdat je een andere sport overwoog? Welke?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:40 schreef Underdoggy het volgende:
Vorige week na wikken en wegen toch een racefiets gekocht. Nog nooit in mijn leven gefietst. Heeft iemand nog een website met tips and trics voor de beginner?
Fiets is een zo goed als nieuwe Canyon met veel Dura Ace onderdelen, kon hem voor goede prijs van familielid overnemen die hem amper heeft gebruikt de afgelopen jaren.
Niet 13 in dozijn dit:quote:Op maandag 2 juli 2012 06:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
That butt stuff? Ik begrijp hem niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Niet 13 in dozijn dit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:48 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik vond dit nog uit een grijs verleden achter in de kast. Dus als het wat voor je is.................
[ afbeelding ]
Ghehe, die vind ik wel gaaf ja!quote:
Trek met record is zo ongeveer het tegenovergestelde van soigne.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:37 schreef kanovinnie het volgende:
Vandaag de oppergod der soignee ontmoet. Stond een kerel met een fraaie trek, record afgemonteerd, op het pontje. Qua fiets was er niets op aan te merken. Terwijl ik een half litertje water aan het wegtanken was nam hij een halve liter amstel
Hij is leuk!quote:
Ja. Een vlag op een strontschuit zou ik zeggen.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Trek met record is zo ongeveer het tegenovergestelde van soigne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |