Wat een toffe fotoquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:54 schreef T42 het volgende:
[ link | afbeelding ]
gemaakt met een canon FT uit 1963
in 1963 draaide deze molen trouwens nog gewoon
Heb je goed gezien. Mag dat? Of moet ie recent zijn? Heb meer 'Urban'...quote:
zoals in de OP staat: het is de bedoeling dat je de foto maakt in de maand van de opdrachtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je goed gezien. Mag dat? Of moet ie recent zijn? Heb meer 'Urban'...
ik heb alleen oude toestellenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wat een toffe foto!
Origineel ook. En wat gaaf met zo'n oude camera geschoten
Zeker urban. Die gele auto's zijn taxi's?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:30 schreef El_Matador het volgende:
Oeps, sorry. Beetje![]()
Enige foto nog in juli gemaakt, bij mij in de straat. 'Urban':
[ afbeelding ]
Jep. Goedkoop en racen als een gek. Heerlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zeker urban. Die gele auto's zijn taxi's?
Ik heb een lokatie gevonden en ook al geregeld dat ik naar binnen kan. Als het goed is kan ik komende zaterdag. Ben benieuwd of het lukt.
Neuh, niet naar Colombia.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep. Goedkoop en racen als een gek. Heerlijk.
Kom je naar Colombia? Dat zal je bevallen... Waarom zou het niet lukken?
Verlaten fabriek in het noorden.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:00 schreef Schanulleke het volgende:
Dat ziet er cool uit. Mooie compositie ook. Waar is het?
Ik vertrek vrijdag naar Barcelona en heb daar zaterdag een bruiloft. Dat is de 21e dus nog net op de valreep. Ik zal proberen wat leuks te schieten.quote:
Hoe tof ik het thema ook vind, ik kom om in het werk tot vrijdag. Zaterdag sociale verplichtingen... dat wordt erg lastig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:14 schreef Rebubbled het volgende:
Ik denk dat ik mijn eigen thema moet overslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |