Onzin, heeft behoorlijk wat assists gegeven.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet nodig voor DIT PSV. Zeg ik.
Die Mertens speelt alleen maar op zijn eigen houtje. Eigen succes. Die Matafs krijgt geen ballen met Labieljat of Cameralens
Was het niet Malki?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Op ik geloof Dost na de meest productieve speler van de Eredivisie.
Wat is er nou zo grappig aan het verdraaien van namen?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet nodig voor DIT PSV. Zeg ik.
Die Mertens speelt alleen maar op zijn eigen houtje. Eigen succes. Die Matafs krijgt geen ballen met Labieljat of Cameralens
Ik vind het geen prachtige post wat je sig zegt. Nee.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, heeft behoorlijk wat assists gegeven.
Feyenoord en Clasie!!!1!!11quote:Op zondag 24 juni 2012 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, voor welke club ben jij? En wie vindt jij de beste speler van die club?
Is alleen wel structureel na de winterstop super slecht vergeleken met ervoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt, al heeft de aanval wel potentie. Mertens is echt een goede speler.
Kan ook, iig hoort Mertens bij de top 3, en dat voor een elftal dat niet bijster goed functioneerde vind ik dat heel knap.quote:
Graag gedaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fijn dat ik geen mening mag hebben van jou
Ik vind dit geen goed argument. Nee.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het geen prachtige post wat je sig zegt. Nee.
Weten we gelijk ook hoe waarheidsgetrouw dat isquote:Arsenal are tracking skilful Ajax forward Miralem Sulejmani and could move for the Serbian as soon as Andrei Arshavin completes his transfer to Zenit St Petersburg.
Sulejmani joined Ajax from Feyenoord in 2008 and has gone onto to make 98 league appearances, scoring 29 times.
The 23-year-old has faced criticism for his perceived lack of work rate and bad attitude but is capable of unlocking the meanest defences on his day.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |