Bij Nederland zingt ook iedereen mee, behalve Afellay, Nigel en (hoe kan het ook anders) van der Wielquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:41 schreef GGMM het volgende:
Als PSV maar weer 3de over lager eindigt en Ajax kampioen wordt dan is mijn seizoen eigenlijk al geslaagd.
Gaat vast lukken met de fuhrer op het middenveldquote:Op zondag 24 juni 2012 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV mag van mij wel weer eens kampioen worden
between a rock and a hard placequote:Op zondag 24 juni 2012 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als de finale Duitsland - Spanje wordt dan ben ik helemaal voor Duitsland
Nee.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lukt niet met zo'n middenveld.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dubbele ontkenning, dus ja.quote:
Je bent pas 14, CL tijden van PSV in 21 eeuw.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Morpheus zegt dat PSV altijd een leuke club is geweest![]()
Spoel je mond
Goed punt, al heeft de aanval wel potentie. Mertens is echt een goede speler.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aanval en verdediging eigenlijk ook niet.
Nee. Niet nodig voor het huidige PSV. Egotripperquote:Op zondag 24 juni 2012 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt, al heeft de aanval wel potentie. Mertens is echt een goede speler.
Vergeet niet de statische Matavzquote:Op zondag 24 juni 2012 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
Pijnlijk
Slecht
Voetbal
^^^^^^^^^^
PSV komend jaar met "pareltjes" alsStrootman
en
Van Bommel
!!!
Je kan ook té hard doordrijven. Mertens is een van de beste aanvallers in de eredivisie.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Niet nodig voor het huidige PSV. Egotripper
Probeer nou eens wat liefs te zeggen over PSV, je kan het.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
Pijnlijk
Slecht
Voetbal
^^^^^^^^^^
PSV komend jaar met "pareltjes" alsStrootman
en
Van Bommel
!!!
Dat dus. Op ik geloof Dost na de meest productieve speler van de Eredivisie.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan ook té hard doordrijven. Mertens is een van de beste aanvallers in de eredivisie.
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Op ik geloof Dost na de meest productieve speler van de Eredivisie.
Niet nodig voor DIT PSV. Zeg ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan ook té hard doordrijven. Mertens is een van de beste aanvallers in de eredivisie.
Voor de rest zuigt het allemaal harde kloten.
nieuw hier?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer nou eens wat liefs te zeggen over PSV, je kan het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |