Bij Nederland zingt ook iedereen mee, behalve Afellay, Nigel en (hoe kan het ook anders) van der Wielquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:41 schreef GGMM het volgende:
Als PSV maar weer 3de over lager eindigt en Ajax kampioen wordt dan is mijn seizoen eigenlijk al geslaagd.
Gaat vast lukken met de fuhrer op het middenveldquote:Op zondag 24 juni 2012 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV mag van mij wel weer eens kampioen worden
between a rock and a hard placequote:Op zondag 24 juni 2012 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als de finale Duitsland - Spanje wordt dan ben ik helemaal voor Duitsland
Nee.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lukt niet met zo'n middenveld.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dubbele ontkenning, dus ja.quote:
Je bent pas 14, CL tijden van PSV in 21 eeuw.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Morpheus zegt dat PSV altijd een leuke club is geweest![]()
Spoel je mond
Goed punt, al heeft de aanval wel potentie. Mertens is echt een goede speler.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aanval en verdediging eigenlijk ook niet.
Nee. Niet nodig voor het huidige PSV. Egotripperquote:Op zondag 24 juni 2012 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt, al heeft de aanval wel potentie. Mertens is echt een goede speler.
Vergeet niet de statische Matavzquote:Op zondag 24 juni 2012 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
Pijnlijk
Slecht
Voetbal
^^^^^^^^^^
PSV komend jaar met "pareltjes" alsStrootman
en
Van Bommel
!!!
Je kan ook té hard doordrijven. Mertens is een van de beste aanvallers in de eredivisie.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Niet nodig voor het huidige PSV. Egotripper
Probeer nou eens wat liefs te zeggen over PSV, je kan het.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
Pijnlijk
Slecht
Voetbal
^^^^^^^^^^
PSV komend jaar met "pareltjes" alsStrootman
en
Van Bommel
!!!
Dat dus. Op ik geloof Dost na de meest productieve speler van de Eredivisie.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan ook té hard doordrijven. Mertens is een van de beste aanvallers in de eredivisie.
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Op ik geloof Dost na de meest productieve speler van de Eredivisie.
Niet nodig voor DIT PSV. Zeg ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan ook té hard doordrijven. Mertens is een van de beste aanvallers in de eredivisie.
Voor de rest zuigt het allemaal harde kloten.
nieuw hier?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer nou eens wat liefs te zeggen over PSV, je kan het.
Onzin, heeft behoorlijk wat assists gegeven.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet nodig voor DIT PSV. Zeg ik.
Die Mertens speelt alleen maar op zijn eigen houtje. Eigen succes. Die Matafs krijgt geen ballen met Labieljat of Cameralens
Was het niet Malki?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Op ik geloof Dost na de meest productieve speler van de Eredivisie.
Wat is er nou zo grappig aan het verdraaien van namen?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet nodig voor DIT PSV. Zeg ik.
Die Mertens speelt alleen maar op zijn eigen houtje. Eigen succes. Die Matafs krijgt geen ballen met Labieljat of Cameralens
Ik vind het geen prachtige post wat je sig zegt. Nee.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, heeft behoorlijk wat assists gegeven.
Feyenoord en Clasie!!!1!!11quote:Op zondag 24 juni 2012 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, voor welke club ben jij? En wie vindt jij de beste speler van die club?
Is alleen wel structureel na de winterstop super slecht vergeleken met ervoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt, al heeft de aanval wel potentie. Mertens is echt een goede speler.
Kan ook, iig hoort Mertens bij de top 3, en dat voor een elftal dat niet bijster goed functioneerde vind ik dat heel knap.quote:
Graag gedaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fijn dat ik geen mening mag hebben van jou
Ik vind dit geen goed argument. Nee.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het geen prachtige post wat je sig zegt. Nee.
Weten we gelijk ook hoe waarheidsgetrouw dat isquote:Arsenal are tracking skilful Ajax forward Miralem Sulejmani and could move for the Serbian as soon as Andrei Arshavin completes his transfer to Zenit St Petersburg.
Sulejmani joined Ajax from Feyenoord in 2008 and has gone onto to make 98 league appearances, scoring 29 times.
The 23-year-old has faced criticism for his perceived lack of work rate and bad attitude but is capable of unlocking the meanest defences on his day.
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:50 schreef Helpmefok het volgende:
Inzake dat Sulejmanigerucht:
[..]
Weten we gelijk ook hoe waarheidsgetrouw dat is![]()
Ik heb schijt aan dat livetopic.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat livetopic zit opeens vol als de tering
Waar komt dat toch vandaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:50 schreef Helpmefok het volgende:
Inzake dat Sulejmanigerucht:
[..]
Weten we gelijk ook hoe waarheidsgetrouw dat is![]()
Nee eerder Ajacied422.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is dit topic opeens vol als de pleuris?
Ze heeft betere kont.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nog vervelender; ze heeft nog geen pics van d'r tieten gepost.
Ik mail ze wel ff door naar jequote:Op zondag 24 juni 2012 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
KPD, maar daar mag jij nog niet in.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
En het dan gek vinden dat ik geen foto's stuur van de pielemuis van Netsplitterquote:Op zondag 24 juni 2012 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
He! Niet zo bitchenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je dat al bitchen noemt, ben je ook niks gewend in het leven.
Netsplitterquote:Op zondag 24 juni 2012 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En het dan gek vinden dat ik geen foto's stuur van de pielemuis van Netsplitter!
ik houd me aanbevolen!quote:Op zondag 24 juni 2012 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je dan toch aan het mailen bent
Zou ze graag met jojo's spelen?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:56 schreef mrstylo het volgende:
Jojo geniet wel van al dat aandacht die ze nu krijgt denk ik.
ex-crew bash.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gij hebt wel een grote bek he nu je geen mod bent kom dan vechten buiten loser
Oeh.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gij hebt wel een grote bek he nu je geen mod bent kom dan vechten buiten loser
Jawel, doet die straks wel. Kopbal!quote:Op zondag 24 juni 2012 20:58 schreef Saind het volgende:
Die Rooney kan gewoon niet scoren op toernooien hea
Vorige wedstrijd nog volgens mij.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:58 schreef Saind het volgende:
Die Rooney kan gewoon niet scoren op toernooien hea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |