Vorige race ook gezien iddquote:Op zondag 24 juni 2012 15:38 schreef Maver24 het volgende:
nog 5 ronden, kan hard gaan hoor als je banden niet goed meer zijn
Hij is van 1:44.5 naar 1:45.2-5 gegaan en geraakt niet meer in de 44'ers.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:38 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Nee joh hij doet het gewoon rustig aan het gat is groot genoeg
Had je 'm niet moeten sluitenquote:
iddquote:
Idd, er gaat iets mis in die cockpitquote:Op zondag 24 juni 2012 15:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Lijkt eindelijk een keer een goede race voor hem te worden.
Misschien zit P4 er nog in, weet niet hoe het met de banden van Hulkenberg en Maldonado zit. Zou leuk zijn voor hemquote:Op zondag 24 juni 2012 15:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Lijkt eindelijk een keer een goede race voor hem te worden.
Zitten ze bij Mercedes gewoon te slapen. Zomaar Schumacher laten finishen.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Idd, er gaat iets mis in die cockpit
Dit.quote:
Moet zeker mogelijk zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit.Leuk om te zien
Schumi op weg naar P5 sowieso nog. Die pakt die zeker.
Ze zijn de ''stop Micheal app'' vergeten te installerenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zitten ze bij Mercedes gewoon te slapen. Zomaar Schumacher laten finishen.
Toch niet goed genoegquote:
Gewoon een racemetje die Kimiquote:Op zondag 24 juni 2012 15:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Toch ouderwets aan het stampen![]()
Ow nee, Hamiltons banden zijn gewoon op
heb je al een strakke plasser in je broekquote:
`quote:Op zondag 24 juni 2012 15:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
heb je al een strakke plasser in je broek
Nee, want maldonaod zat buiten de track.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:47 schreef exile79 het volgende:
[..]
Lewis had ook meer ruimte kunnen laten
En nu plakt je broekquote:
Dit!quote:Op zondag 24 juni 2012 15:48 schreef Ambrosius het volgende:
Kimi en MSC op het podium, we gaan even terug in de tijd.
Yep, eerst zijn banden verneukt en dan geen ruimte laten.quote:
Fout van Maldonado, dom van Lewis om niet gewoon voor de 12 punten te gaan.quote:
Maldo was van de baan af..quote:Op zondag 24 juni 2012 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Yep, eerst zijn banden verneukt en dan geen ruimte laten.
echt niet. Lewis beleeg gewoon binnen de lijnen. Maldonado kwam er opeens naast terwijl dat helemaal niet mocht, hij zat buiten het circuitquote:Op zondag 24 juni 2012 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Yep, eerst zijn banden verneukt en dan geen ruimte laten.
Just another day at work :-)quote:Op zondag 24 juni 2012 15:49 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoe zal dat vallen als Massa, een ronde achterstand?
Hij had dan ook wel dubbel kans, hequote:Op zondag 24 juni 2012 15:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Geen achtste winnaar![]()
Alonso die een thuis GP wint
Nee, Hamilton had nooit daar mogen zijn.quote:
Inderdaad. Als je met al de banden naast de baan zit heb je niet het recht meer om je plek zo terug te claimen. Dan moet je aansluiten en opnieuw proberen.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
echt niet. Lewis beleeg gewoon binnen de lijnen. Maldonado kwam er opeens naast terwijl dat helemaal niet mocht, hij zat buiten het circuit
Je kunt je afvragen of Lewis niet slimmer had moeten zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:50 schreef Mickeys het volgende:
Wat zeiken de meesten hier toch op Lewis.. Maldo was fout. Maldo was van de baan af dus behoort ruimte te laten. Maar goed, was gewoon the battle. Dan kan dit gebeuren.
nee. opdonderen williams laat je voorquote:Op zondag 24 juni 2012 15:50 schreef Mickeys het volgende:
Wat zeiken de meesten hier toch op Lewis.. Maldo was fout. Maldo was van de baan af dus behoort ruimte te laten. Maar goed, was gewoon the battle. Dan kan dit gebeuren.
Dat is iets wat ik nooit verwacht had om te horen over Valenciaquote:
Lol. iddquote:Op zondag 24 juni 2012 15:51 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat zal die Schumacher moe zijn, een hele race rijden.
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:51 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat zal die Schumacher moe zijn, een hele race rijden.
Lijkt me sterk, er was een SC.quote:
Niet helemaal dacht ik. Bovendien krijgt Hamilton dan ook nog straf van een paar races geleden.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
echt niet. Lewis beleeg gewoon binnen de lijnen. Maldonado kwam er opeens naast terwijl dat helemaal niet mocht, hij zat buiten het circuit
Maar dat mag dus nietquote:Op zondag 24 juni 2012 15:52 schreef Rainesz het volgende:
Denk niet te weinig benzine!
Hij wil het gewoon vieren met de spanjaarden!
Emotioneel volk.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar dat mag dus nietEn dat zou dan ook heel dom zijn om te doen.
ik denk niet dat Lewis een straf zal gaan krijgen. Imo een echt raceincidentquote:Op zondag 24 juni 2012 15:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet helemaal dacht ik. Bovendien krijgt Hamilton dan ook nog straf van een paar races geleden.
Lewis zat fout.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:53 schreef LWD-Godius het volgende:
Maldonado krijgt waarschijnlijk wel een strafje voor de volgende race.
Dan is het nog dom. Als die nu eens onder het minimum gewicht zat, en ze hebben 'm wat extra gewicht in zijn overall gestopt? Zeg niet dat ze de boel belazeren, maar da zijn scenario's waar de FIA wel aan denkt.quote:
Dit ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
oh ja: Massa
Ingehaald worden door een Caterham, dat doet pijn
Vond ik ook ja. Uitgelokt door beiden, schuld bij beiden.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk niet dat Lewis een straf zal gaan krijgen. Imo een echt raceincident
Nee hoorquote:
Hij werd ernaast geduwd door Hamilton, dan mag dat.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:55 schreef zoem het volgende:
Even teruggekeken. Maldo zat met 4 banden naast het circuit, waarvan de rechter 2 op de kerbs die buiten de witte racelijn liggen.
dan kan Lewis niet fout zitten imoquote:Op zondag 24 juni 2012 15:55 schreef zoem het volgende:
Even teruggekeken. Maldo zat met 4 banden naast het circuit, waarvan de rechter 2 op de kerbs die buiten de witte racelijn liggen.
Lewis stuurde op hem in. Maar ik hoop dat het als raceincident wordt afgedaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:56 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Hoe kan Lewis nou fout zitten als Maldonado als een dolle weer de baan op komt rijden?
Het is sowieso een incident in een race. Ik vind ook niet dat hij hiervoor bestraft moet worden, hij maakt het er alleen zelf naar.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk niet dat Lewis een straf zal gaan krijgen. Imo een echt raceincident
Natuurlijk dom, maar voor nu interesseert Alonso momenteel geen zak denk ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan is het nog dom. Als die nu eens onder het minimum gewicht zat, en ze hebben 'm wat extra gewicht in zijn overall gestopt? Zeg niet dat ze de boel belazeren, maar da zijn scenario's waar de FIA wel aan denkt.
als coureur weet je dat hij daar zitquote:Op zondag 24 juni 2012 15:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan kan Lewis niet fout zitten imo
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lewis stuurde op hem in. Maar ik hoop dat het als raceincident wordt afgedaan.
Er was geen contact tussen beide bolides bij het insturen van de bocht. Hamilton reed van de binnenkant naar de buitenkant van de bocht. Maldonado zocht een gat dat er niet was.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij werd ernaast geduwd door Hamilton, dan mag dat.
hoop het voor hem. Vind het echt een fantastich coureurquote:Op zondag 24 juni 2012 15:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee hoorAlonso komt nog aan de beurt
Ik zag op de beelden n knuffel, hebben ze dr vast ingemikt :-)quote:Op zondag 24 juni 2012 15:56 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Natuurlijk dom, maar voor nu interesseert Alonso momenteel geen zak denk ik.
mag hij na een race waarin niets meer te halen leek te zijn, maar waarbij het kwartje helemaal zijn kant op vielquote:
2006 Barcelonaquote:Op zondag 24 juni 2012 15:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Weet iemand toevallig wie en wanneer hiervoor zijn laatste thuis GP had gewonnen?
Ik zou de FIA en de Formule 1 mooier vinden als dit gewoon mocht, met mij volgens mij 95%. Donuts emoties en meer wil ik zien.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan is het nog dom. Als die nu eens onder het minimum gewicht zat, en ze hebben 'm wat extra gewicht in zijn overall gestopt? Zeg niet dat ze de boel belazeren, maar da zijn scenario's waar de FIA wel aan denkt.
Tja, winnen op geboortegrond.quote:
Vettel vast in Duitslandquote:Op zondag 24 juni 2012 15:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Weet iemand toevallig wie en wanneer hiervoor zijn laatste thuis GP had gewonnen?
Gevuld met lood zeg ik je, 10 kilo loodquote:Op zondag 24 juni 2012 15:58 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik zag op de beelden n knuffel, hebben ze dr vast ingemikt :-)
De Europeaan Vettel?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat kunnen de Italianen toch stukken beter.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:59 schreef JohnB52 het volgende:
Jammer dat die Spanjaarden hun volkslied niet mee kúnnen zingen :-)
Denk Lewis op Silverstone. 2008?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Brazilie 2008, Massaquote:Op zondag 24 juni 2012 15:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Oja, vergeten dat die ook nog races kan winnenquote:
Ah ik dacht dat je Alonso bedoeldequote:Op zondag 24 juni 2012 16:00 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Niet alleen n spanjaard. Button of Vettel toch ook?
die racequote:
Jammer dat die zover is terug gezaktquote:Op zondag 24 juni 2012 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, vergeten dat die ook nog races kan winnen
En Vosss mist dat nuquote:
Ingehaald door een Caterhamquote:Op zondag 24 juni 2012 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vandaag weer een hoogtepunt van Massa
zou hij het er om doen?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:03 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die mist wel meer. Zoals elke leuke race.
Fixed.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vandaag weer een hoogtepunt van Kobayashi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |