zet je geluid dan aan joh!!quote:
quote:
Als ik niet af en toe een Britney Spears met me kop had gedaan, had ik nu me haar al op me reet gehadquote:
whahahahahahahaquote:Op zondag 24 juni 2012 15:27 schreef Pulver het volgende:
[..]
Als ik niet af en toe een Britney Spears met me kop had gedaan, had ik nu me haar al op me reet gehad
Ach als je maar lol hebt in je leven.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:30 schreef Egberts het volgende:
* Egberts zich nog jonger dan Belle voelt!
en dat eeuwige vrijgezel zal zich nog wel uit wijzen de komende 20 jaar
dat is het belangrijkste!!quote:
www.wikipedia.nlquote:
*Al ruim 9.5 jaar geen vrijgezel isquote:Op zondag 24 juni 2012 15:30 schreef Egberts het volgende:
* Egberts zich nog jonger dan Belle voelt!
en dat eeuwige vrijgezel zal zich nog wel uit wijzen de komende 20 jaar
Coolquote:Op zondag 24 juni 2012 15:33 schreef Ganzz het volgende:
Heerlijk weer om CDtjes uit te zoeken en jeugdnummertjes te luisteren :$
[ afbeelding ]
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Al ruim 9.5 jaar geen vrijgezel is![]()
![]()
Ach ja, je blijft m'n kleine broertje
daarom moet je sommige dingen ook bij houdenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:38 schreef Egberts het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt.
In het verleden behaalde resultaten hebben mij geleerd dat eeuwige vrijgezel iig hier niet meer gaat lukken
Doe ik ook, er staat op mijn notitie dat als ik 's morgens wakker word en mijn bed laken in mijn reet zit dat dat jou schuld is.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:39 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daarom moet je sommige dingen ook bij houden![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doe ik ook, er staat op mijn notitie dat als ik 's morgens wakker word en mijn bed laken in mijn reet zit dat dat jou schuld is.
Tot laters.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga ff naar buiten.. hond uitlaten
tot straks
dank je!quote:
dat wel!quote:
quote:
ja ...quote:
Jep.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:52 schreef dolfina-chica het volgende:
psst...niet waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
chips... je was er nogquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:47 schreef Ireth het volgende:
We zijn toch nog naar Ouwehands gegaan ( @Belle: andere dierentuin was geen optie, had vrijkaarten voor Ouwehands en die waren alleen dit weekend nog geldig)
Buienradar vertelde me dat het in Rhenen vanaf een uur of 11 beter weer zou worden en dat was zo. Het was om en om, 5 minuten heftige regen, 20 minuten droog enz. Al met al toch nog een hele leuke middag gehad! We vallen net pas binnen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiste is, omdat de zeeleeuwenshow wegens omstandigheden op het laatste moment niet door kon gaan nadat we 3 kwartier hadden staan wachten, kregen we wéér 2 vrijkaarten, geldig tot maart 2013![]()
We gaan in de zomervakantie dus lekker nog een keer
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:52 schreef dolfina-chica het volgende:
psst...Kan ik ook mee doen? Tijd geleden dat ik spelletjes op de pc deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
mooi meid!quote:Op zondag 24 juni 2012 16:47 schreef Ireth het volgende:
We zijn toch nog naar Ouwehands gegaan ( @Belle: andere dierentuin was geen optie, had vrijkaarten voor Ouwehands en die waren alleen dit weekend nog geldig)
Buienradar vertelde me dat het in Rhenen vanaf een uur of 11 beter weer zou worden en dat was zo. Het was om en om, 5 minuten heftige regen, 20 minuten droog enz. Al met al toch nog een hele leuke middag gehad! We vallen net pas binnen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiste is, omdat de zeeleeuwenshow wegens omstandigheden op het laatste moment niet door kon gaan nadat we 3 kwartier hadden staan wachten, kregen we wéér 2 vrijkaarten, geldig tot maart 2013![]()
We gaan in de zomervakantie dus lekker nog een keer
quote:
lol ja hoor....quote:Op zondag 24 juni 2012 16:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kan ik ook mee doen? Tijd geleden dat ik spelletjes op de pc deed.
Moet ik hem een dreun verkopen?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
lol ja hoor....
het heet... hoe lang houdt pulver het vol om te blijven porren op facebook
terugporren, muts!quote:Op zondag 24 juni 2012 16:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
lol ja hoor....
het heet... hoe lang houdt pulver het vol om te blijven porren op facebook
al gedaan man!quote:
mag ook....quote:
Ok, he Pulver ik krijg 50 euro van je.quote:
quote:
quote:
quote:
Dat kan gebeuren.quote:
rucky vroeg of ie mocht VERKOPEN aan je..quote:
Het is FHF dus ik mag er geen geld voor vragen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
rucky vroeg of ie mocht VERKOPEN aan je..
ik zei ja!!
blond?
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is FHF dus ik mag er geen geld voor vragen.Maar ik ben de beroerdste niet, ik geef hem wel gratis.
quote:
Zorg ik wel voor voldoende wisselgeldquote:Op zondag 24 juni 2012 17:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is FHF dus ik mag er geen geld voor vragen.Maar ik ben de beroerdste niet, ik geef hem wel gratis.
Dat heb je niet nodig want de dreun is gratis.quote:
quote:
Maak je niet druk ik betaal wel gepast.quote:
hahahahahahahahaquote:
Jij hoeft het ook niet toe te passen dat doe ik wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:21 schreef Pulver het volgende:
Ik hou helemaal niet van geweld, dat weet iedereen.
hou dan op met porrenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:21 schreef Pulver het volgende:
Ik hou helemaal niet van geweld, dat weet iedereen.
hou jij eens op met dat porren! ben al helemaal beurs!quote:
Maar die zijn ook mooi.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:21 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
m'n omgeruilde schoenen .. moest wel bijbetalen
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
hou jij eens op met dat porren! ben al helemaal beurs!
Logisch dat je moest bijbetalen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:21 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
m'n omgeruilde schoenen .. moest wel bijbetalen
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Logisch dat je moest bijbetalen.
Die andere zaten nog vol met geitenkaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]muis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoiets ja...quote:
Het ligt op het puntje van mijn tong.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zoiets ja...
maar was niet eerste gedachte die in me opkwam
wil ik het weten?quote:
Nee, ik houd het spannend.quote:
okquote:
Het is jouw gedachte die ga ik hier niet verklappen.quote:
Daar heb ik me even tactisch onderuit geluld.quote:
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 17:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar heb ik me even tactisch onderuit geluld.
We houden het gewoon tussen ons dat hoeft de rest niet te weten.quote:
Ik hoor niets.quote:
In dit geval het dak van een autoquote:Op zondag 24 juni 2012 20:49 schreef Ireth het volgende:
Eehhmm.. waar zit ik nu naar te kijken Merlijn??
Ah kijk, dit herken ik wel zodanig als "auto"quote:Op zondag 24 juni 2012 20:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
In dit geval het dak van een autoIk hou van detailfotografie. Dat was er een van.
[ afbeelding ]
Eehhmm.. ik ben er nog wel.. maar om nou steeds op mezelf te reageren is ook weer zo eehh.. schizofrenerig...quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. ik ben er nog wel.. maar om nou steeds op mezelf te reageren is ook weer zo eehh.. schizofrenerig...
Da's inderdaad een beetje .. euh... weird.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. ik ben er nog wel.. maar om nou steeds op mezelf te reageren is ook weer zo eehh.. schizofrenerig...
Zal ik een kloon voor Ireth aanmaken dan valt het niet zo op.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Da's inderdaad een beetje .. euh... weird.
Dat ben ik toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:23 schreef Ireth het volgende:
Ow wacht ff.. die heb ik zelf ook nog ergens
Dus ik zit nu tegen mezelf te lullen?quote:
Of was jij nu de mijne? Nu weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus ik zit nu tegen mezelf te lullen?Dat had ik niet eens door
We zijn iig wel goed! We hebben het zelf niet eens door!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Of was jij nu de mijne? Nu weet ik het ook niet meer.
Zeg ik dit nu tegen jou of jij tegen mij?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
We zijn iig wel goed! We hebben het zelf niet eens door!
Sorrie ik zal de drank wel de schuld geven.quote:
zit je zomaar alleen te drinken ?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sorrie ik zal de drank wel de schuld geven.
Dat is ook niet mijn keus.quote:
Nee we drinken met zijn tweeënquote:
Vandaar dat mijn bier zo snel op is.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee we drinken met zijn tweeën(of toch alleen.. want hij is ik en ik is hij.. en... [ afbeelding ] )
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee we drinken met zijn tweeën(of toch alleen.. want hij is ik en ik is hij.. en... [ afbeelding ] )
Als je zo gaat kijken dan zie je mijn kloon en mij dubbel en dan ben ik met zijn vieren.quote:
Oja, om het nog duidelijker te houden!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je zo gaat kijken dan zie je mijn kloon en mij dubbel en dan ben ik met zijn vieren.
Het wordt nog druk hier voor Merlijn.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je zo gaat kijken dan zie je mijn kloon en mij dubbel en dan ben ik met zijn vieren.
He Rucky Ireth wat zijn we toch goed.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Crap... je bent te scherp....
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef Ehhe het volgende:
* Ehhe zwaait ff
Jeumig, weekend alweer voorbijGaat toch veel te snel?!
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef DJMO het volgende:
morgen mini FOK! meet bij mij thuisnog meer mensen die op m'n verjaardag willen komen?
Da's een vrjaardag een Fok meet is wat anders.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef DJMO het volgende:
morgen mini FOK! meet bij mij thuisnog meer mensen die op m'n verjaardag willen komen?
Morgen? Je bent dinsdag jarigquote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef DJMO het volgende:
Planningsissuesquote:
Iddquote:
dan konden belle en merlijn niet, dus ja, voor goede vrienden maak ik graag een uitzonderingquote:
Gelukkig hoef ik maar 3 dagen deze weekquote:Op zondag 24 juni 2012 22:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nog maar 5 dagen en dan is het alweer weekend!![]()
Fixedquote:Op zondag 24 juni 2012 22:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan konden belle en merlijn niet, dus ja, voor goede vrienden maak ik graag een uitzondering![]()
wat drinken jullie trouwens merlijn / belle / PB ?
Ik ben niet zo moeilijk...quote:Op zondag 24 juni 2012 22:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan konden belle en merlijn niet, dus ja, voor goede vrienden maak ik graag een uitzondering![]()
wat drinken jullie trouwens merlijn / belle ?
Moet ik mijn eigen drank meenemen?quote:
thee/ijsthee, maar niet te ingewikkeld doen hoor, als je cola in huis hebt is dat ook primaquote:Op zondag 24 juni 2012 22:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat drinken jullie trouwens merlijn / belle ?
van jou weet ik wat je drinktquote:
Shhht!quote:
Nou, da's toch juist lekker? Ik gun het je wel hoor belle ^^quote:
Nou ja, financieel is het wat minder, maar voor de rest is het wel even lekker.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, jij hebt het helemaal mooi voor elkaar
Ik nog 4 dagenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:30 schreef Ireth het volgende:
Ik moet nog 8 ochtendjes werken en dan heb ik vakantie!!!!! (voor 6 heule weken lang)
Pff, ben ik blij dat ik om de 8 weken vakantie hebquote:Op zondag 24 juni 2012 22:32 schreef Ehhe het volgende:
Ik een heel jaar.
Nouja, ik neem tussendoor nog een weekje vrij... Heb net 2 weken gehad om bij mn moeder te klussen en verhuizen, dus dat was niet echt vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |