Omdat er nu een gevecht komt om P1, die was er daarvoor nietquote:
Ja, dat snap ik ook niet zo. Eigenlijk zouden we ook anti-Alonso moeten zijn want hij heeft ook 2-3 jaar het podium gedomineerd met Renault.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:10 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Wat is het toch ook af en toe een schijt sport...
en vaak is het een top sportquote:Op zondag 24 juni 2012 15:10 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Wat??quote:
hoop het wel, maar denk het niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:11 schreef Maver24 het volgende:
MSC ook 6e, die heeft nu ook kansen, zie avatar
Gast valt 1 keer uit, nou boehoequote:Op zondag 24 juni 2012 15:10 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Deja-vu. McLaren ten tijde van Mika/Raikkonen zelfde verhaal.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:11 schreef THEFXR het volgende:
heb je dus niks aan, een snelle onbetrouwbare Red Bull!
quote:
Ninja editsquote:
Moet ie eerst de race nog maar eens zien te finishen. Dit seizoen ook al een aardige opgave.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:11 schreef Maver24 het volgende:
MSC ook 6e, die heeft nu ook kansen, zie avatar
Hij zet zijn team wel betaald voor hem naaien, pay it forward.quote:
Onderschat ze niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
In ieder geval iets wat de pitcrew niet kan verpesten.
Ik kijk nog steedsquote:Op zondag 24 juni 2012 15:14 schreef JohnB52 het volgende:
Haha en dan in vorige topics mensen die niet gingen kijken omdat t toch n saaie race zou worden...
Lotus is aan t controleren. Let maar op.
Zal je zien dat er net een band in de pitlane ligt die ze vergeten zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 15:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
In ieder geval iets wat de pitcrew niet kan verpesten.
''Gives you wings?''quote:
Lolquote:Op zondag 24 juni 2012 15:16 schreef zoem het volgende:
Mol over Karthikeyan: Heeft hij in ieder geval ergens hard gereden vandaag
Je bent slechts de derde...quote:Op zondag 24 juni 2012 15:17 schreef ElmarO het volgende:
Is een HRT een keer snel, geven ze hem een straf. Flauw hoor.
Eindelijk de finish ofwat?quote:
Mol...quote:Op zondag 24 juni 2012 15:16 schreef zoem het volgende:
Mol over Karthikeyan: Heeft hij in ieder geval ergens hard gereden vandaag
iddquote:Op zondag 24 juni 2012 15:19 schreef Maver24 het volgende:
Daar gaat grosjean, ik zag em al stilvallen in die bocht
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:19 schreef wdn het volgende:
wilde ik net zeggenNu Schumacher en Hamilton nog
en Alonso danquote:
-1quote:Op zondag 24 juni 2012 15:19 schreef Stiggie het volgende:
Schumi naar p4gaat ie zijn eerste podium straks nog halen
Dunno. Regie is sowieso een beetje gaar vandaag.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:22 schreef dyonvbaal het volgende:
waarom laten ze een replay van een mislukte inhaalpoging zien die we net nog live hebben gezien?
zul je zien dat ie aan het einde weer een seconde per rondje laat liggen door zn banden..quote:Op zondag 24 juni 2012 15:22 schreef Thas het volgende:
Dit wordt gewoon de einduitslag, Alonso rijdt keihard, 2-6 gaan allemaal ongeveer even snel
Kan ik vrede mee hebbenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:21 schreef exile79 het volgende:
Nu Hamilton nog een DT geven en Kimi voorbij Alonso.
Beetje sympathie voor de regisseur. Die man is geen spannende race in Valencia gewend, dus hij is helemaal van slag.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:22 schreef dyonvbaal het volgende:
waarom laten ze een replay van een mislukte inhaalpoging zien die we net nog live hebben gezien?
Dat zou natuurlijk kunnen, maar ik zie het niet gebeuren. Kimi rijdt nu opeens toch het gat weer dicht, misschien had hij daarvoor toevallig mindere rondjes ofzo. Dus het kan nog wel veranderen ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
zul je zien dat ie aan het einde weer een seconde per rondje laat liggen door zn banden..
43.8 tov 44.0quote:
Kimi gaat Hamilton voorbijquote:Op zondag 24 juni 2012 15:22 schreef Thas het volgende:
Dit wordt gewoon de einduitslag, Alonso rijdt keihard, 2-6 gaan allemaal ongeveer even snel
Die is niet gewend wakker te moeten blijvenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Beetje sympathie voor de regisseur. Die man is geen spannende race in Valencia gewend, dus hij is helemaal van slag.
Hebben ze nu ook aan Kimi verteld.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
zul je zien dat ie aan het einde weer een seconde per rondje laat liggen door zn banden..
In de 2 rondjes tussen dat ik dat zei en jij dit zegt rijdt hij inderdaad weer net zo snel/sneller dan Hamilton, dus het lijkt er op dat het kan jaquote:
gelijk toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:24 schreef JohnB52 het volgende:
Wie was er dan eerder gestopt? Alo Ham Rai?
Klopt, allemaal meteen bij de SC. Alleen is de Ferrari de afgelopen races slecht voor de banden, veel slechter dan de Lotusquote:
yup. Toen hamilton dat probleem in de pits had ging Alonso er in de pit langsquote:
Al 3 rondes, maar heeft nog steeds niets geprobeerdquote:Op zondag 24 juni 2012 15:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
DRS zone? Hij zit toch al binnen een seconde?
Blijft te veel om er langs te komen denk ik. Volgens mij gaat de Mclaren ook wel relatief hard op de rechte stukken..quote:Op zondag 24 juni 2012 15:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
DRS zone? Hij zit toch al binnen een seconde?
Gaat inderdaad niet makkelijk nee.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:30 schreef Thas het volgende:
[..]
Blijft te veel om er langs te komen denk ik. Volgens mij gaat de Mclaren ook wel relatief hard op de rechte stukken..
Hammiequote:Op zondag 24 juni 2012 15:29 schreef Maver24 het volgende:
de clipping point, benieuwd wie het gaat krijgen
Grosjean was er al lang voorbij geweest.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Al 3 rondes, maar heeft nog steeds niets geprobeerd
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
onterecht imokon hij niets aan doen
Waarom was hij dan under investigation?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:33 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Waarom? Hij deed waarschijnlijk dan niks anders dan de anderen tijdens de gele vlag situatie.
Omdat de flikken een verdachte oppakken betekend direct dat hij schuldig isquote:Op zondag 24 juni 2012 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom was hij dan under investigation?
Om te onderzoeken of hij misschien te snel gereden heeft tijdens die gele vlag situatie, lijkt me.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom was hij dan under investigation?
Nee, maar er was wel een aanleiding om te onderzoeken, wat kan dat dan zijn?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Omdat de flikken een verdachte oppakken betekend direct dat hij schuldig is
Nieuwe bandjesquote:Op zondag 24 juni 2012 15:36 schreef Sinister-D- het volgende:
En nu begint Rosberg ook eens snel te rijden
MIsschien was hij iemand voorbij geschoten, maar hebben ze nu gezien dat hij die plek terug heeft gegeven ofzoquote:Op zondag 24 juni 2012 15:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, maar er was wel een aanleiding om te onderzoeken, wat kan dat dan zijn?
+ vrije baan. Maar zo 5 rondes voor het einde, en 15 seconden achter Button heeft dat ook nog maar weinig zinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |