Dunno. Regie is sowieso een beetje gaar vandaag.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:22 schreef dyonvbaal het volgende:
waarom laten ze een replay van een mislukte inhaalpoging zien die we net nog live hebben gezien?
zul je zien dat ie aan het einde weer een seconde per rondje laat liggen door zn banden..quote:Op zondag 24 juni 2012 15:22 schreef Thas het volgende:
Dit wordt gewoon de einduitslag, Alonso rijdt keihard, 2-6 gaan allemaal ongeveer even snel
Kan ik vrede mee hebbenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:21 schreef exile79 het volgende:
Nu Hamilton nog een DT geven en Kimi voorbij Alonso.
Beetje sympathie voor de regisseur. Die man is geen spannende race in Valencia gewend, dus hij is helemaal van slag.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:22 schreef dyonvbaal het volgende:
waarom laten ze een replay van een mislukte inhaalpoging zien die we net nog live hebben gezien?
Dat zou natuurlijk kunnen, maar ik zie het niet gebeuren. Kimi rijdt nu opeens toch het gat weer dicht, misschien had hij daarvoor toevallig mindere rondjes ofzo. Dus het kan nog wel veranderen ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
zul je zien dat ie aan het einde weer een seconde per rondje laat liggen door zn banden..
43.8 tov 44.0quote:
Kimi gaat Hamilton voorbijquote:Op zondag 24 juni 2012 15:22 schreef Thas het volgende:
Dit wordt gewoon de einduitslag, Alonso rijdt keihard, 2-6 gaan allemaal ongeveer even snel
Die is niet gewend wakker te moeten blijvenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Beetje sympathie voor de regisseur. Die man is geen spannende race in Valencia gewend, dus hij is helemaal van slag.
Hebben ze nu ook aan Kimi verteld.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
zul je zien dat ie aan het einde weer een seconde per rondje laat liggen door zn banden..
In de 2 rondjes tussen dat ik dat zei en jij dit zegt rijdt hij inderdaad weer net zo snel/sneller dan Hamilton, dus het lijkt er op dat het kan jaquote:
gelijk toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:24 schreef JohnB52 het volgende:
Wie was er dan eerder gestopt? Alo Ham Rai?
Klopt, allemaal meteen bij de SC. Alleen is de Ferrari de afgelopen races slecht voor de banden, veel slechter dan de Lotusquote:
yup. Toen hamilton dat probleem in de pits had ging Alonso er in de pit langsquote:
Al 3 rondes, maar heeft nog steeds niets geprobeerdquote:Op zondag 24 juni 2012 15:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
DRS zone? Hij zit toch al binnen een seconde?
Blijft te veel om er langs te komen denk ik. Volgens mij gaat de Mclaren ook wel relatief hard op de rechte stukken..quote:Op zondag 24 juni 2012 15:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
DRS zone? Hij zit toch al binnen een seconde?
Gaat inderdaad niet makkelijk nee.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:30 schreef Thas het volgende:
[..]
Blijft te veel om er langs te komen denk ik. Volgens mij gaat de Mclaren ook wel relatief hard op de rechte stukken..
Hammiequote:Op zondag 24 juni 2012 15:29 schreef Maver24 het volgende:
de clipping point, benieuwd wie het gaat krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |