regen ala, maar t hoeft toch niet de hele dag keihard te regenen om geen last meer te hebben van je hooikoortsquote:Op zondag 24 juni 2012 12:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik ben echt zielsgelukkig , weg hooikoorts
Het ding krijgt nog status met een hoofdletterquote:
Daar zag ik Pisc in. Maar dat maatje dat je daar hebt is denk ik een stuk kleiner.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog een uit de jaren 60, van mn vader, donkerblauw
Geweldig tochquote:Op zondag 24 juni 2012 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh, hij zong er ook bij, en hij zei ( op een dag na 3 jaar)
Nou tante oh-oh, dit is nog een leuker kado van mijn ukelele![]()
Bwhehehe en ze willen m alledrie meenemen in de auto naar Zuid Frankrijk op vakantie![]()
![]()
![]()
Dat denk ik toch ook jaquote:Op zondag 24 juni 2012 12:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Geweldig toch, je zus zal je eeuwig dankbaar zijn
A bahquote:Op zondag 24 juni 2012 12:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind het zo sneu trouwens, hier buiten is een stel eksters een spreeuwennest aan het plunderen, en papa en mama spreeuw waren net echt wel een uur lang helemaal over de zeik aan het krijsen en aan aan het vallen.
En arme Piet zat in elkaar gedoken in zijn kooi![]()
Nu ben ik de hele tijd aan het zoeken of ik ergens kleintjes zie liggen op de parkeerplaats
Ik ben blij met mijn faalkattenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:02 schreef oh-oh het volgende:
Faalkatten, ik zou ze ontslaan
![]()
Ik heb nog steeds spijt dat ik dat schattige woelmuisje van laatst niet gehouden heb, een beetje![]()
![]()
Ik ben echt hopeloos![]()
Ik had dus laatst bijna een jonge merel.
Want die zat maar wat stom te zitten en die vloog niet weg terwijl we met drie man en 5 honden op een meter afstand stonden. Moet ie bij al die katten die buiten zitten natuurlijk niet flikken he.
Dus wij stonden te overleggen wat te doen. Ik geef de honden aan een vriendin en stap naar voor, hij bleef gewoon zitten, pas toen ik wilde grijpen vloog ie gelukkig weg, ik was echt wel opgelucht hoor![]()
Het is hier gewoon best kut wat dat betreft, want het is een hele groene wijk dus er zitten veel vogels en zo. Maar met al dat verkeer en al die loslopende katten is het gewoon echt geen geschikte plek om nesten te bouwen eigenlijk.
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn faalkatten, want ze krijgen genoeg te eten dus dan moeten ze de andere beestjes maar met rust laten .
![]()
Alleen Ollie is wel een goede jager die vangt het liefste vliegen en eet ze ook op dus dat is nuttig
Echte getrainde jachthond die Billyquote:Op zondag 24 juni 2012 13:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja tuurlijk. Maar dat ze ze dan alleen naar binnen brengen is wel lullig
![]()
![]()
Zo was ik laatst zo trots op Billy in het veld, dat ie eindelijk es een muis gevangen had, en dat ie m ook weer losliet toen ik los zei
Erg geslaagdquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:47 schreef Miniem het volgende:
Bossie
Van mijn kont hou ik voorlopig wel ff last i guess
Zo maar eens richting huis vertrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |