Amerikanen geloven nog dat elke vrouw als maagd het huwelijk ingaat en dat dat huwelijk ook eeuwig zal duren.. ondanks de enorme hoeveelheden aan voorbeelden die ze voor zich zien..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:51 schreef Seam het volgende:
Is toch niet zo vreemde leeftijd om te beginnen? Daarnaast kun je de pil ook gebruiken als je klachten hebt van je menstruatie.
Je bent niet de enige die ze te jong vindt. De tijden zijn veranderd, maar dat zal weet jij ook wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:51 schreef tong80 het volgende:
Ik ken 14 jarige meisjes van tegenwoordig en vroeger. Vind het zo jong bij de gedachte dat ze al neuken.
Tuurlijk is dit beter dan al die tienermoeders in de VS.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:01 schreef Karina het volgende:
Beter vroeg aan de pil dan vroeg achter de kinderwagen.
Dikke reet voor een klein plaatje. In die wagen is al vroeg gereden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:15 schreef Marsenal het volgende:
Typische Amerikaans, als hier ophef over is.
Klein plaatje, ter illustratie.
[ afbeelding ]
Ze lijkt verdomd veel op de Shoarmaboer bij mij op de hoek trouwens. Minus de dikke ass en tetten dan. En hij draagt zn haar wat anders. Maar die kop? Twee druppels water.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:15 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet echt. Beetje.quote:
Ja maar dat zal de generaassiekloof zijnquote:
Geen Jenner Jenner dusquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:41 schreef tong80 het volgende:
Ze hertrouwde met Bruce Jenner en samen met hem kreeg ze nog twee dochters: Kylie en Jenner en Kendall.
Prachtig figuurtjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:15 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
behalve in de vs...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:51 schreef Seam het volgende:
Is toch niet zo vreemde leeftijd om te beginnen? Daarnaast kun je de pil ook gebruiken als je klachten hebt van je menstruatie.
57% van de vs dus?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In de OP staat dat ze onder vuur ligt, maar door wie dan? En waar bestaat dat vuur uit? Zal wel weer uit de christenfundi-hoek komen, maar ben wel benieuwd eigenlijk.
Des te beter van de moeder dat ze er op in springt door haar dochter te geven... want dochterlief was ook zonder pil wel aan de gang gegaan.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Die kinderen beginnen er ook steeds vroeger mee tegenwoordig....
quote:Kim Kardashian had her 14th birthday party at family friend Michael Jackson's Neverland Ranch.
Come on.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:38 schreef Karina het volgende:
Ik lees dit toevallig, ik hoop niet dat het een met het ander te maken heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |