AMSTERDAM - Kris Jenner ligt onder vuur omdat ze haar dochter, Kim Kardashian, al op veertienjarige leeftijd naar de huisarts liet gaan voor een anticonceptiepil.
Kris begrijpt niets van alle ophef. "Op een dag kwam Kim naar me toe en ze was heel eerlijk. Ze vertelde dat ze weleens nadacht over seks", vertelt ze in een interview op de Amerikaanse televisie. "Voor al mijn dochters geldt dezelfde regel: als ze klaar zijn voor de volgende stap, scheur ik als een gek naar de dokter. Dat doe ik om ze te beschermen."
Volgens Kris heeft het geen zin om seks te verbieden. "Of je moet ze in een kast opsluiten en de sleutel weggooien. Ze doen toch wel waar ze zelf zin in hebben. Dan kun je er maar beter voor zorgen dat ze alles weten over voorbehoedsmiddelen."
Met haar eerste man, Robert Kardashian, kreeg Kris drie dochters: Kim, Khloe en Kourtney. Ze hertrouwde met Bruce Jenner en samen met hem kreeg ze nog twee dochters: Kylie en Jenner.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !