PSV had vorig jaar geen leider en nu willen ze die zwakke van Bommel captain gaan maken. Fail dus jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd want van Bommel is de enige speler van PSV.
Door Casillas is Real kampioen geworden iddquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
PSV had vorig jaar geen leider en nu willen ze die zwakke van Bommel captain gaan maken. Fail dus ja
Troll?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Door Casillas is Real kampioen geworden idd
Nee idd ik troll, jij hebt gelijk jongen. PSV kan onmogelijk iets presteren met van Bommel als aanvoerder, sorry man.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Troll?
De spelers van Real zijn stuk voor stuk sterspelers met een gezamenlijk doel, die hebben geen aanvoerder nodig die het zooitje bij elkaar houd en op de fouten let. Bij PSV is dat wel een ander verhaal ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verbaast mij ook ja. Na Ronnie Stam nu Zuiverloon in beeld, beide spelers hebben niet eens een basisplaats bij hun club, wat moet PSV daar dan mee.quote:
Ben jij de tweelingbroer/clone van Helpmefok? Jullie raaskallen in stereo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Van Bommel erbij in het team is geen versterking voor het team nee. Van Bommel heeft al bewezen dat hij niet meer serieus genomen word en om die dan ook nog eens als gemaakt captain in het team te zetten gaat niet echt indruk opwekken bij de restDie Jetro denkt al wat doet die assistent bondscoach nou hier...
Laat hem maar wachten tot de Johan Cruijff Schaal en v. Bommel er 3 inschiet in de ArenAquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben jij de tweelingbroer/clone van Helpmefok? Jullie raaskallen in stereo.
Hij verteld hier alleen zijn mening en is niet eens zo gek na wat bij Oranje is gebeurt. Ik heb ook mijn twijfels bij Van Bommel, maar door Advocaat denk ik weer wel dat het best kan werken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben jij de tweelingbroer/clone van Helpmefok? Jullie raaskallen in stereo.
De hele sfeer binnen die groep was gewoon verpest omdat Oranje vol zit met egotjes en zogenaamde vedette's en scheve verhoudingen omdat hij de schoonzoon is van de trainer. Bij PSV is dit totaal anders en niet aan de orde. Hij heeft bij AC Milan tijdens de Champions League wedstrijden tegen Barcelona wel bewezen nog prima mee te kunnen op het hoogste niveau.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij verteld hier alleen zijn mening en is niet eens zo gek na wat bij Oranje is gebeurt. Ik heb ook mijn twijfels bij Van Bommel, maar door Advocaat denk ik weer wel dat het best kan werken.
Ik denk dat hij daar gemiddeld minder meters af moet leggen dan tegen pak 'em beet NAC in de Eredivisie. Maar dat is een pure gok van mij.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De hele sfeer binnen die groep was gewoon verpest omdat Oranje vol zit met egotjes en zogenaamde vedette's en scheve verhoudingen omdat hij de schoonzoon is van de trainer. Bij PSV is dit totaal anders en niet aan de orde. Hij heeft bij AC Milan tijdens de Champions League wedstrijden tegen Barcelona wel bewezen nog prima mee te kunnen op het hoogste niveau.
1. Ja daar kan het best doorkomen, maar veel PSV'ers hebben het wel zien gebeuren. Denk aan Willems, Strootman en Bouma. Dat kan nooit goed komen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De hele sfeer binnen die groep was gewoon verpest omdat Oranje vol zit met egotjes en zogenaamde vedette's en scheve verhoudingen omdat hij de schoonzoon is van de trainer. Bij PSV is dit totaal anders en niet relevant. Hij heeft bij AC Milan tijdens de Champions League wedstrijden tegen Barcelona wel bewezen nog prima mee te kunnen op het hoogste niveau.
Klopt niet helemaal wat je zegt. In de competitie bij Milan speelde hij uitstekende partijen, dus dat hij het niet meer aan kan is alleen vanwege het EK. Als je die 20+ wedstrijden bij Milan bekijkt heeft die jongen nog volop potentie, maar het is altijd makkelijker om te roepen dat het kut is na 2 baggerwedstrijden bij Oranje.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De hele sfeer binnen die groep was gewoon verpest omdat Oranje vol zit met egotjes en zogenaamde vedette's en scheve verhoudingen omdat hij de schoonzoon is van de trainer. Bij PSV is dit totaal anders en niet aan de orde. Hij heeft bij AC Milan tijdens de Champions League wedstrijden tegen Barcelona wel bewezen nog prima mee te kunnen op het hoogste niveau.
Heb je de wedstrijden die hij afgelopen seizoen bij Milan speelde wel echt goed bekeken? Want dat hij het niet meer kan belopen als hij wordt opgesteld zoals BvM bij Oranje is duidelijk, maar zijn wedstrijden bij Milan gaven duidelijk aan dat als je hem op de goeie manier opstelt hij nog ontzettend waardevol is. Het ligt aan de opstelling van Dickie of het gaat falen of slagen, gok ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1. Ja daar kan het best doorkomen, maar veel PSV'ers hebben het wel zien gebeuren. Denk aan Willems, Strootman en Bouma. Dat kan nooit goed komen.
2. MvB heeft niet tegen Barcelona gespeeld.
Ik zeg niet dat het helemaal kut gaat lopen, maar wil wel mee zeggen dat ik best kan snappen dat mensen hun vraagtekens hebben bij MvB.
Oke correctie, dacht dat hij tegen Barcelona had gespeeld, maar dan waren het de andere Champions League wedstrijden, in ieder geval heeft hij bewezen toen nog goed mee te kunnen op dat niveau.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1. Ja daar kan het best doorkomen, maar veel PSV'ers hebben het wel zien gebeuren. Denk aan Willems, Strootman en Bouma. Dat kan nooit goed komen.
2. MvB heeft niet tegen Barcelona gespeeld.
Ik zeg niet dat het helemaal kut gaat lopen, maar wil wel mee zeggen dat ik best kan snappen dat mensen hun vraagtekens hebben bij MvB.
Ik beweer toch ook niet dat hij het niet aan kan? Ik heb juist volop vertrouwen in Mark. Als je bij Milan nog mee kan moet het zeker lukken tegen Willem II en NEC.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal wat je zegt. In de competitie bij Milan speelde hij uitstekende partijen, dus dat hij het niet meer aan kan is alleen vanwege het EK. Als je die 20+ wedstrijden bij Milan bekijkt heeft die jongen nog volop potentie, maar het is altijd makkelijker om te roepen dat het kut is na 2 baggerwedstrijden bij Oranje.
In de Champions League wedstrijden tegen Barca speelde hij niet, geloof ik.
Dat zijn jouw woorden. En dat zegt eigenlijk al genoeg. Ajuu.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Van Bommel erbij in het team is geen versterking voor het team nee. Van Bommel heeft al bewezen dat hij niet meer serieus genomen word en om die dan ook nog eens als gemaakt captain in het team te zetten gaat niet echt indruk opwekken bij de restDie Jetro denkt al wat doet die assistent bondscoach nou hier...
Mits hij op de goeie manier gebruikt wordt. Want ook de 18-jarige pikkies met snelheid van Willem 2 zullen hem te baas zijn als hij verkeerd wordt opgesteld.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik beweer toch ook niet dat hij het niet aan kan? Ik heb juist volop vertrouwen in Mark. Als je bij Milan nog mee kan moet het zeker lukken tegen Willem II en NEC.
Dat is waar, maar Mark heeft het nooit van zijn snelheid moeten hebben, is nooit snel geweest maar juist tactisch slim en af en toe hard spel.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mits hij op de goeie manier gebruikt wordt. Want ook de 18-jarige pikkies met snelheid van Willem 2 zullen hem te baas zijn als hij verkeerd wordt opgesteld.
Met die tactische slimheid valt het ook wel mee hoor. Hij vind dat graag van zichzelf, maar in principe is het gewoon een waterdrager, een werker. Hard spel, wat fysieke kracht, scheidsrechter beïnvloeden, zuigen, etc.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Mark heeft het nooit van zijn snelheid moeten hebben, is nooit snel geweest maar juist tactisch slim en af en toe hard spel.
Dat we het moeten afwachten en zien, is natuurlijk een ding wat waar is. Maar het mag best gezegd worden dat hij het niet goed deed. Verder is het natuurlijk zo dat bij Milan hij speelde in een heel compact systeem. Bij PSV zal dit op zeker niet het geval zijn met spelers als Strootman, Wijnaldum, Mertens en Lens, die het spel eerder uit elkaar zullen trekken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:49 schreef tja77 het volgende:
Grappig dat zoveel mensen van Bommel afschrijven na 1,5 wedstrijd op het EK. Feit is dat ook zonder van Bommel het nederlands elftal zwaar ruk was. De mensen die het collectief falen van Nederland, van Bommel in de schoenen willen schuiven, zijn veel te voorbarig. Wacht nou gewoon af, en trek daarna je conclusie.
Het is niet zozeer snelheid, maar het vermogen om het nog te kunnen belopen. Die kwaliteiten die hij heeft kon hij vroeger 90 minuten inzetten en da's nu niet meer het geval en daarom is die tactische opstelling in mijn ogen zo belangrijk. Anders sta je na een bepaald moment in de wedstrijd met 10 man te voetballen met een gat op het middenveld, zoals bij Denemarken en Duitsland het geval was. Aanvallers kwamen niet meer terug en van Bommel kon het op geen enkele manier meer belopen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Mark heeft het nooit van zijn snelheid moeten hebben, is nooit snel geweest maar juist tactisch slim en af en toe hard spel.
Godverdomme zeg, lijkt wel alsof ik hier naar een herhaling zit te kijken van VI Oranje.. Vorm je eigen mening man, prutsert.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
2 slechte wedstrijden en heel je goede seizoen is weer vergeten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:55 schreef rubbereend het volgende:
prachtig hoe Van Bommel na twee slechte wedstrijd afgeschreven is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |