Ja, maar het afbuigen is al langer, het is niet van de laatste tijd. En een beetje afbuigen, of een keertje bij het wegen niet genoeg aankomen, dat kan... Maar 3 metingen op rij afbuigen, dan kun je misschien beter ingrijpen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:01 schreef Twinkly het volgende:
Wat Ticootje zegt: vaker aanleggen, nakolven en borstcompressie kan ook helpen. Eventueel 's nachts de wekker zetten en kolven, dat is heel goed voor je productie. En heel vaak kleine beetjes kolven ook (ipv lang kolven).
Wel "gek" dat hij zo enorm in de lengte geschoten is, alsof hij daar al zijn energie in heeft gestopt.
Zo moet je niet denken. Misschien ook niet. Hij is wel enorm in de lengte gegroeid..quote:Op maandag 2 juli 2012 17:01 schreef klavertje-4 het volgende:
oke dan ga ik dat iig doen. Hij drinkt ze nu altijd leeg dus krijgt mss al veel te lang te weinig
dat weet ik nu dus ook niet zeker...quote:Op maandag 2 juli 2012 17:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken. Misschien ook niet. Hij is wel enorm in de lengte gegroeid..
Ja vind ik ookquote:Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef Tinuviel het volgende:
Nare situatie Klavertje. Succes met het toepassen van die tips. Wel apart dat het cb gelijk fv als oplossing aandroeg.
Nou, dat is toch super... Ik vond het ook een onwijze domper toen Leyla opeens afboog.. En alle trucjes, niets hielp.. Dat ook de kinderarts begon met dat er flessen in moesten... Dan heeft Leyla nog het "geluk" dat ze nummer 2 is, en dat ik gewoon echt wist dat het niet aan de melk lag. Er was er immers toch echt al 1 groot van geworden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:32 schreef klavertje-4 het volgende:
Fijn dat het beter gaat Zoe!
Ik vond het eerst ook vreemd het fv advies, maar 20 gram in een maand is wel heel slecht natuurlijk...
Ik ben er na een nachtje slapen wel weer wat rustiger onder. We gaan t met de tips van hier en de lk proberen aan te pakken en mocht dat niet het gewenste effect hebben dan heb ik er in ieder geval alles aan gedaan. Vrijdag is hij precies 5 maanden, dat hebben we dan in ieder geval met exclusief bv bereikt.
Ja zo kan ik er nu gelukkig ook over denken. Gisteren zag ik het allemaal wel heel zwart en voelde het ook echt als falen. Echt fijn dat jullie dan meteen zo meedenken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, dat is toch super... Ik vond het ook een onwijze domper toen Leyla opeens afboog.. En alle trucjes, niets hielp.. Dat ook de kinderarts begon met dat er flessen in moesten... Dan heeft Leyla nog het "geluk" dat ze nummer 2 is, en dat ik gewoon echt wist dat het niet aan de melk lag. Er was er immers toch echt al 1 groot van geworden.
Nee, maar leyla heeft een hartafwijking. Daardoor had ze simpelweg meer energie nodig.. Dus ik kreeg fortifier die ik mocht gaan mixen met de borstvoeding.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:02 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Ja zo kan ik er nu gelukkig ook over denken. Gisteren zag ik het allemaal wel heel zwart en voelde het ook echt als falen. Echt fijn dat jullie dan meteen zo meedenken.
Ben jij toen trouwens ook fv gaan bijgeven Tico?
Als je weer werkt zullen er toch sowieso al flesjes worden aangeboden bij oppas, kdv of gastouder, denk ik? Als dat niet nodig zou zijn, zou ik denk ik direct overgaan op bekers, mits dat goed gaatquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:42 schreef Aventura het volgende:
Vraag uit nieuwsgierigheid: stel, je geeft je kind een jaar of langer bv. Hoe drinkt jullie kind dan uiteindelijk andere vloeistoffen? Begin je dan na een jaar alsnog aan flesjes of ga je meteen over op bekers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |