quote:Op zondag 1 juli 2012 10:37 schreef Marjolijntje het volgende:
Gewoon even, omdat het kan. En omdat ik zo blij ben dat ze goed bij me drinkt!nu wil ik ook weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ja hij geeft ook aan van als je wilt stoppen begrijp ik het (toen ik heel veel last had) maar ik wilde doorgaan, dan steunt hij me erin en steunt me ook als anderen zeggen dat ik bijv een flesje moet geven omdat S dan meer verzadigd zou zijn (wat niet zo is)quote:Op zondag 1 juli 2012 21:50 schreef Juud79 het volgende:
Top Zoe, laat je niet van de wijs brengen...
![]()
Wel naar hoor, is je partner wel een goede steun en pro bv?
Wat goed!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Ohh, mag ik hier even heel trots zijn op onze kleine?
Ze gooide net het tepelhoedje van mn borst af, 3x achter elkaar. En toen heb ik haar zonder aangelegd, en ze hapte in 1x helemaal goed, zat vast, dronk en liet pas los toen ze klaar was, met een hele grote lach!![]()
Fijn! En heel herkenbaar hoor!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:39 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja hij geeft ook aan van als je wilt stoppen begrijp ik het (toen ik heel veel last had) maar ik wilde doorgaan, dan steunt hij me erin en steunt me ook als anderen zeggen dat ik bijv een flesje moet geven omdat S dan meer verzadigd zou zijn (wat niet zo is)
Asy
Goed!
Alleen om half5 gevoed met de zere borst zegmaar, en om half9 wel weer hard, terwijl hij de hele nacht niet zo aanvoelde. En dan in die paar uur wel weer. Wel eerst met links gevoed en pas rond 10uur de zere borst. Nu voelt hij weer goed.
Vlinduroh!
Ja, klopt. Opslaan met rechtermuisknop en dan uploaden op bijvoorbeeld Photobucket, Picasa webalbums of hier http://nl.tinypic.com/quote:Op maandag 2 juli 2012 16:41 schreef klavertje-4 het volgende:
hmm ik krijg t niet voor elkaar, moet ik een plaatje van de curves maken en dat elders uploaden of kan ik een linkje posten?
Hoe ist met jou julliequote:
Ja? Als hij ze niet opdrinkt kun je altijd terug, maar borstvoeding kun je in principe niet teveel geven. Als hij het allemaal opdrinkt, dan zal hij er vast behoefte aan hebben.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:59 schreef klavertje-4 het volgende:
ja ik denk ook dat ze gelijk hebben. Ik dacht om op mijn vrije dagen (ik werk er maar 3) extra aan te leggen en op werkdagen vollere flesjes meegeven. Zou 180 een goed idee zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |