Hoe oud is ze nu?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:37 schreef Marjolijntje het volgende:
Mja, als ik haar niet voedt als ze krampjes heeft, dan krijgt ze de hele dag niks, dat gaat hem ook niet worden.
Het gaat momenteel echt de hele dag door. Vannacht was het drama, vanochtend ging het goed, maar sinds 2 uur is het raak, tot nu dus. Ze valt in slaap bij mij of mijn vriend, maar zodra we haar weg leggen is het huilen (krampjes). En ik kan echt niet slapen met een baby op mn borst, helaas.
Maakt uiteindelijk geen drol uit wat je eet, of wat niet... (tenzij allergie)... krampjes krijgen ze helaas allemaal, is onderdeel van het rijpings proces van de darmpjes...quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Het enige wat ik nog onthouden heb is dat je als moeder het beste de 1e ..wk geen chocolade kan eten i.v.m. darmkrampjes van je baby.
Ze is nu 2,5e week.quote:
Mijn kinderen hebben allebei geen krampjes gehad. En ik let helemaal nergens op met eten...quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:51 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Maakt uiteindelijk geen drol uit wat je eet, of wat niet... (tenzij allergie)... krampjes krijgen ze helaas allemaal, is onderdeel van het rijpings proces van de darmpjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |