Of verloskundige, of kinderarts... Ligt maar net aan de lokale afspraken. En wie zich bekwaam voelt enzo.quote:
Stelt ook niets voor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:13 schreef WupWup het volgende:
[..]
Of verloskundige, of kinderarts... Ligt maar net aan de lokale afspraken. En wie zich bekwaam voelt enzo.
:-) welkom!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:22 schreef Kersjes het volgende:
Wup, de vorige keren moest ik stoppen met de bv omdat ik weer zwanger was. Ik blijf hier dus hangen tot hij gaat studeren geloof ik
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:05 schreef Tinuviel het volgende:
Wij zijn goedgekeurd bij het cb. Mag ik even een vreugdedansje: hij is gewoon al 4570 gram. Met 4kg waren wij ook tevreden geweest
. En hij is 56,6cm lang. Curves komen er nog aan, moet ik even op de gewone computer doen.
http://www.borstvoedingna(...)d=288330&pid=0&mid=0quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:48 schreef oeke het volgende:
Oh wat fijn Tinu!![]()
Weet iemand hoe het zt met de verdovingen bij de tandarts? Ik moet binnenkort en ik ben bang dat ik wel een prik wil. Maar ik denk ook dat ze meteen wil drinken als ik thuiskom.
We hebben nu trouwens 1 keer een flesje geprobeerd. Ze moest er niks van weten. Net als van de speen niet.
Ja 3 maanden, helft bv en helft kv, wel erg pittig hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:08 schreef Zoë23 het volgende:
Hoop dat het snel beter gaat mereltje
Heb je bij F uiteindelijk bv kunnen geven of niet?
Nee helaas te pijnlijk, het is wel druk aan het genezen, met korstjes, doe er ook veel drupjes bv op en lanoline.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:31 schreef Tinuviel het volgende:
Mereltje, ik wens je succes en dat het snel beter gaat. Fijn dat de lk morgen komt. Is het voeden zo pijnlijk dat je niet live kunt voeden? Wellicht dat dat de bv sneller op gang brengt? Ik hoop dat de lk kan helpen.
Oh ja dan is een beetje koorts wel normaal. Borstvoeding kan ook als troost aangeboden worden dus dan is ie waarschijnlijk wat gelukkiger. Of het helpt de koorts te verlagen weet ik niet, ik gebruikte preventief pcm, dan lag Nathan gewoon een dag wat meer te slapen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:00 schreef Tinuviel het volgende:
Pessie, hij is 8 weken. Ik dacht wel dat koorts normaal is na de vaccinaties die hij vandaag heeft gehad. Aangezien deze uit levende, afgezwakte organismen bestaan. Het lichaam van mijn kind vecht daartegen en maakt antistoffen aan en daar komt bij mijn weten de koorts vandaan. Dat is heel normaal. Ik vroeg me wel af of borstvoeding een extra positief effect kon hebben en helpen de koorts te verlagen?
Ik kan me je tranen helemaal voorstellenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:58 schreef Kersjes het volgende:
Tinu, op 1 juli woog hij 2900, vandaag slechts 30 gram meer.
M. heeft hem net weer een flesje gegeven nadat hij aan de borst in slaap is gevallen. Van de gekolfde 70 cc heeft hij er 40 opgedronken. Nu ligt hij weer in coma![]()
Hij is dan ook echt niet te wekken.
Behalve als je hem neerlegt in bed of box, dan is hij direct wakker. maar als je hem dan wil aanleggen dan kost dat veel moeite, drinkt hij uiteindelijk toch even en tukt weer door.
Wat is Viburcol dan? Ik dacht dat ik juist niets koorts verlagends mocht geven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef Juud79 het volgende:
Lientje heeft alleen de eerste en de laatste keer last van inentingen gehad . Ik heb de eerste keer Viburcol gegeven tegen het ongemak en idd meer gevoed, weinig prikkels en zorgen dat ze het niet te warm zou krijgen.
Nooit eerder van gehoord. Onder de 12 weken moet je vanaf 38 graden overleggen met de huisarts. Op dit tijdstip dus HAP. Best kans dat je hetzelfde verhaal krijgt over de vaccinaties, maar better safe than sorry.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:19 schreef Tinuviel het volgende:
Pessie, bij mij zeiden ze op het cb ook bij de 1e prikjes dat je pas vanaf 39,5 paracetamol mocht geven omdat dat anders de werking van de vaccinaties zou remmen. Kan me alleen niet herinneren dat ze dat bij de oudere ook hadden gezegd.
Dat is homeopatisch, werkt bij pijn en koorts en is rustgevend en mag vanaf de geboorte al gegeven worden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:00 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wat is Viburcol dan? Ik dacht dat ik juist niets koorts verlagends mocht geven.
Och Kersjes, dit klinkt me erg bekend in de oren. Goed opletten dat hij alert blijft, bij ons werd dat steeds minder namelijk. Als je hem de fles geeft, leg hem dan niet te comfortabel neer, dan valt hij sneller in slaap (wij doen het met hand onder het hoofdje op de knie). Vinger onder de kin om het happen te helpen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:58 schreef Kersjes het volgende:
Tinu, op 1 juli woog hij 2900, vandaag slechts 30 gram meer.
M. heeft hem net weer een flesje gegeven nadat hij aan de borst in slaap is gevallen. Van de gekolfde 70 cc heeft hij er 40 opgedronken. Nu ligt hij weer in coma![]()
Hij is dan ook echt niet te wekken.
Behalve als je hem neerlegt in bed of box, dan is hij direct wakker. maar als je hem dan wil aanleggen dan kost dat veel moeite, drinkt hij uiteindelijk toch even en tukt weer door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |