abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juli 2012 @ 13:24:07 #261
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_113757650
Jompelt ook mee voor Tinuviel!!
pi_113758236
Kersjes welkom! Hopelijk weer een mooie, lange bv-periode voor jou!

Tinu *O* *O* goed hoor!

Ik ben vandaag tussen de voedingen door extra aan het kolven omdat ik vanavond weg ben. Pff, dat schiet echt niet op. Logisch ook wel, maar het is wel irritant. Kreeg ook het idee dat Pietje net wel wat moeite had om genoeg te drinken. Nou ja, nog 1 keer kolven, en dan heb ik denk ik wel een hele voeding bij elkaar.
pi_113760889
Bleie succes met de laatste kolfbeurt.
En veel plezier vanavond.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_113761155
Oh wat fijn Tinu! *O* *O*

Weet iemand hoe het zt met de verdovingen bij de tandarts? Ik moet binnenkort en ik ben bang dat ik wel een prik wil. Maar ik denk ook dat ze meteen wil drinken als ik thuiskom.
We hebben nu trouwens 1 keer een flesje geprobeerd. Ze moest er niks van weten. Net als van de speen niet.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 4 juli 2012 @ 14:51:04 #265
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_113761245
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:48 schreef oeke het volgende:
Oh wat fijn Tinu! *O* *O*

Weet iemand hoe het zt met de verdovingen bij de tandarts? Ik moet binnenkort en ik ben bang dat ik wel een prik wil. Maar ik denk ook dat ze meteen wil drinken als ik thuiskom.
We hebben nu trouwens 1 keer een flesje geprobeerd. Ze moest er niks van weten. Net als van de speen niet.
http://www.borstvoedingna(...)d=288330&pid=0&mid=0

Plaatselijke verdoving kan geen kwaad.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_113762078
Dankjewel Tico, ik was al aan het zoeken maar kon het niet vinden in die lijst van Hall.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_113765579
Mag idd gewoon. Is hetzelfde middel als voor verdoving bij het hechten na de bevalling. Laat je ook niet gek maken door verhalen of twijfels van de tandarts.
pi_113766353
Hier gaat het helaas niet allemaal geweldig met de borstvoeding. Na 2 dagen flinke kloven op mijn tepels door het slechte happen van M. Nu dus aan het kolven om de productie op gang te brengen. Overdag om de 2 uur en in de nacht om de 3 uur. Linker borst komt een druppeltje en rechts de laatste keer 5 ml. Inmiddels al extra bijvoeding aan het geven. Het gaat eigenlijk precies hetzelfde als bij F. Maar deze keer ben ik er gelukkig wat relaxter onder. We zien wel hoe het gaat lopen.. Morgen komt waarschijnlijk de lactatiedeskundige en gaan we het aanleggen weer proberen..
pi_113767302
Hoop dat het snel beter gaat mereltje :*
Heb je bij F uiteindelijk bv kunnen geven of niet?
pi_113768244
Mereltje, ik wens je succes en dat het snel beter gaat. Fijn dat de lk morgen komt. Is het voeden zo pijnlijk dat je niet live kunt voeden? Wellicht dat dat de bv sneller op gang brengt? Ik hoop dat de lk kan helpen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')