Uniek dit klinkt veel minder leuk dan het zou moeten zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens LInda moet ik nu zin maken in sex..
Trusten
Nachtje doorhalenquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:54 schreef loveli het volgende:
Na je 30ste ook nog als je het overleeft.
Nee wil graag door blijven stuiterenquote:
Haha herkenbaar! Ik kreeg een lik over mn wang om 5 uur... toen heb ik ze eruit gezet en deur dicht... om half 9 stonden ze pas te krabbelenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:35 schreef Goodbye het volgende:
Het was ook niet mijn plan om vroeg op te staan, maar mijn kat wilde naar buiten. Dus dat ging van "miauw" - trap keihard afrennen - "miauw" - trap keihard oprennen en via mijn bed een rondje maken en de trap weer afrennen - "miaaaaauwuuwuwuwuww" .
Klinkt goed MI wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen
Dat mag voor je 30ste nog wel toch?
Wat een lekkere en originele D! En -7 natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:47 schreef creepycookie het volgende:
Meestal word ik wakker van een van die kinderen van de buren die of aan het janken, of ergens op aan het bonken zijn. Of van de ouders, die schreeuwen dat ze op moeten houden. Zo ook vandaag, om 8 uur![]()
Lijstje van gisteren:
O: magere yoghurt met zomerfruit uit de diepvries, kontje volkoren boterham met boter
L: 2 volkoren boterhammen met boter
T: capuchino met magere melk
T: red velvet cake![]()
D volkoren penne met sinaasappel bietjes gebakken in knoflook en ui, feta en olijven
-7 kg
Was ook erg lekker!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat een lekkere en originele D! En -7 natuurlijk
Regelmaat en kleinere porties? Waarom niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja dat gaat voor mij niet werken denk ik
Volgens mij blijven we t zeggen.. maar MEER DRINKEN!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Twee? Drie!![]()
Grote porties doe ik eigenlijk al nooit. En regelmaat zit er ook wel in. Zeker op werkdagen.
Dat!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Volgens mij blijven we t zeggen.. maar MEER DRINKEN!
Wow, mijn dag is net begonnenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tussenstandlijstje:
O: koffie verkeerd, melk met 7 koren vlokken en bosbessen
S: uurtje spinnen
T: halve bak kwark met bosbessen en frambozen
S: uurtje krachttraining met een vriendin, dus echt opschieten deed het nietMaar wel alles heel netjes gedaan.
![]()
L (vroeg): ontbijtspek, 3 eieren, 3 tomaten
Tot nu toe: 1150 cal, 90 gr eiwit, 90 gr KH, 44 gr vet.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:53 schreef Nallie het volgende:
Mooi: http://www.buzzfeed.com/e(...)ur-faith-in-humanity
Awquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:53 schreef Nallie het volgende:
Mooi: http://www.buzzfeed.com/e(...)ur-faith-in-humanity
Hehehee, ik heb een iets andere dagindeling geloof ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:01 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Wow, mijn dag is net begonnen. Net ontbijt op en ga nu boodschappen doen
.
Goed bezig!
Ok, drie weken een andere nieuwe poging dan. Als je voor lowcarb kon opbrengen..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Twee? Drie!![]()
Grote porties doe ik eigenlijk al nooit. En regelmaat zit er ook wel in. Zeker op werkdagen.
Jij bent ook goed bezig!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gesport!Zumba en Total Body. Spiertraining deed zeeeer
Auw!
7 kilo, Shiny! Wat goed
Dat!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, drie weken een andere nieuwe poging dan. Als je voor lowcarb kon opbrengen..
Ik meen het hoor, wat je nu doet werkt niet, dus als je toch wil veranderen, moet je iets veranderen.
Jij moet volgens mij niet meer gaan eten, maar ik denk echt dat je baat zou kunnen hebben bij anders eten. Meer buikvulling, minder calorieen. Meer vitaminen/mineralen/vezels/weetikveelwatvoorgoededingen, minder snaaidrang.
^^quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, drie weken een andere nieuwe poging dan. Als je voor lowcarb kon opbrengen..
Ik meen het hoor, wat je nu doet werkt niet, dus als je toch wil veranderen, moet je iets veranderen.
Jij moet volgens mij niet meer gaan eten, maar ik denk echt dat je baat zou kunnen hebben bij anders eten. Meer buikvulling, minder calorieen. Meer vitaminen/mineralen/vezels/weetikveelwatvoorgoededingen, minder snaaidrang.
Nou dat!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Volgens mij blijven we t zeggen.. maar MEER DRINKEN!
Niets veranderd? Je zoogt een kind!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou dat!
Ik drink nu noodgedwongen 3x zoveel als ik gewend was (ook een slechte drinker) en toeval of niet... Mijn stoelgang is nog nooit zo goed geweest en de zwangerschapskilo's vliegen eraf. Verder heb ik niets veranderd en ik eet zelfs een stuk meer wegens enorme honger.
Fijn dat die kilo's er zo goed afgaanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou dat!
Ik drink nu noodgedwongen 3x zoveel als ik gewend was (ook een slechte drinker) en toeval of niet... Mijn stoelgang is nog nooit zo goed geweest en de zwangerschapskilo's vliegen eraf. Verder heb ik niets veranderd en ik eet zelfs een stuk meer wegens enorme honger.
Hee, toevallig, ik ook! Nu al iets van een maandje ofzo (vergeten bij te houden, handigquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
Over veranderen gesproken. Ik ben dus gestopt met de pil.
Ja, nee, niet daarom. Vooral uit luiheid (pilvoorraad op en heb hier nog steeds geen huisarts) maar vervolgens ook uit nieuwsgierigheid om te zien wat het gebrek aan die hormonen voor m'n lichaam doen. Duurt wel even voordat m'n lichaam ze er allemaal uitgewerkt heeft, maar vind het het wel waard om eens te zien hoe of wat.
Lijstje:
O: griekse yoghurt met banaan, walnoot en honing
T: 2 knackebrod met gerookte zalm
L: 1.5 rol sushi
S: hardlopen (5km)
D: nachos con todo tijdens 't voetbal. Met guacamole en kaas en creme fraiche enzo
T: ??
Oh, ja, dat heb ik ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee, toevallig, ik ook! Nu al iets van een maandje ofzo (vergeten bij te houden, handig). Op dit moment voel ik me vooral dikker, wehehe.
Schijnt alle kanten op te kunnen gaan he! Ben benieuwd. In Engeland deed ik ook zonder en kreeg allemaal zwangerschapsverschijnselen, leuk!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ja, dat heb ik ookmaar hopelijk komt daar snel verandering in. Wil over niet al te lange tijd gaan informeren naar ingrepen zodat ik nooit meer 'n pil hoef te slikken, maar tot die tijd even zo proberen; ben benieuwd. Ben erg aangekomen zodra ik met de pil begon, dus hopelijk soort reverse effect
Honger! Dus toegevoegd:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tussenstandlijstje:
O: koffie verkeerd, melk met 7 koren vlokken en bosbessen
S: uurtje spinnen
S: uurtje krachttraining met een vriendin, dus echt opschieten deed het nietMaar wel alles heel netjes gedaan.
![]()
L (vroeg): ontbijtspek, 3 eieren, 3 tomaten
Tot nu toe: 1150 cal, 90 gr eiwit, 90 gr KH, 44 gr vet.
Echt afvallen door bv gebeurt in de regel pas na een maand of 6, dan wordt de melk vetter en de ma minder vet.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
Over veranderen gesproken. Ik ben dus gestopt met de pil.
quote:Ja, nee, niet daarom.
ik ben al bijna 3,5 jaar kunstmatige hormonen-vrij en heb sindsdien maar 1 keer gemenstrueerd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben al anderhalf jaar kunstmatige hormonen-vrijcyclus is nog steeds rommelig en menstrueer nu 2 dagen ofzo.
Ow dat klinkt niet zoals het hoort. Bij mij varieert het tussen de 22 en 28 dagen, maar dus heel licht. Maar dat vind ik niet zo ergquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik ben al bijna 3,5 jaar kunstmatige hormonen-vrij en heb sindsdien maar 1 keer gemenstrueerd.
dat is goed hoor. Waar ben je zo druk mee? Werk?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:56 schreef loveli het volgende:
Xen, je hebt nog een pm van me tegoed. Als ik weer eens rustig thuis ben.
In welke tijdzone zit jij tegenwoordig dan? öquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:27 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen, slankies!
Mijn huisbaas zou om 8 uur langskomen met een loodgieter, dus ben ik op zaterdag om half 8 opgestaan terwijl ik wel wat slaap kon gebruiken. Nu is het verdorie half negen en zijn ze er nog niet. Frustrerend.
waar het zo'n 6 uur vroeger is dan bij jullie.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In welke tijdzone zit jij tegenwoordig dan? ö
Leuk!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:34 schreef Jagärtrut het volgende:
waar het zo'n 6 uur vroeger is dan bij jullie.
Ik zit deze maand in Michigan!
Ik moet weer terug naar dit gewichtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Mooi figuur heb je gekregen! Wil je nog meer afvallen?
Ik vind je ook mooi op die foto's. Merk langzamerhand dat ik iets steviger aantrekkelijker vind dan slank-slank. Gisteren geluncht met een dame die den meesten van jullie als perfect zouden betitellen, maar ik vond het toch net te. Te strak, te perfect, maar vooral te vreugdeloos. En niet sexy.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moet weer terug naar dit gewicht
Denk dat ik rond de 75 woog op die foto's, maar mijn streefgewicht zit daar wel onder.
Wat weeg je nu dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Denk dat ik rond de 75 woog op die foto's, maar mijn streefgewicht zit daar wel onder.
Romige vrouwenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind je ook mooi op die foto's. Merk langzamerhand dat ik iets steviger aantrekkelijker vind dan slank-slank. Gisteren geluncht met een dame die den meesten van jullie als perfect zouden betitellen, maar ik vond het toch net te. Te strak, te perfect, maar vooral te vreugdeloos. En niet sexy.
Vind romig toch mooier en aantrekkelijker.
Heel eens! Lekker!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:17 schreef Novem het volgende:
[..]
Romige vrouwen
Hoewel ik een strak en sportief lijf ook kan waarderen
Lijst van vandaag:
O - 2 stuks spelttoast met boter en kaas
T - handje gemengde noten
L - salade van rucola, 2 vijgen, tomaat, geitenkaas en balsamico/honingdressing
S - uurtje poweryoga als ik me ertoe kan zetten
T - 0% Griekse yoghurt met aardbeien, honing en getoast amandelschaafsel
D - flespompoenrisotto met verse kruiden en pijnboompitjes
T - 2 koffie verkeerd, 2 blokjes extra pure choco
Heel tevreden met mijn lijstje, veel lekkere dingen, echt weekendvoer.
ik zou haar wel eens van opzij willen zien!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
Dat plaatje van maria ja. Slank met tieten en kont. Wel strak, niet te gespierd. Kleine buikje mag.
Dat is wel een mooi voorbeeldquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind strak en met curves het mooistBen zelf vooral te blubby (en gewoon te zwaar
).
Zoiets vind ik mooi(ene Kelly Brook, geen idee wie dat is verders
). Nog wat steviger EN strak vind ik ook mooi
Zo lijkt ze wel wat op mij qua lichaam. Al heb ik iets minder tiet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:34 schreef Novem het volgende:
http://www.celebritygaze.(...)ook-bikini-again.jpg
Meeste van opzij wat ik kon vinden
Dat vind ik heel mooi, maar ze heeft dan ook verder ook mooie borsten en dergelijken: borsten bepalen een hoop bij wat een figuur 'kan hebben' voor mij.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind strak en met curves het mooistBen zelf vooral te blubby (en gewoon te zwaar
).
Ik vind het plaatje mooi maar voor mezelf is het te slank, dan zou ik nog 20 kilo moeten afvallen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:36 schreef Vlierbloesem het volgende:
Ik vind dat plaatje van Maria mooi, maar slank-slank mooier. Ik merk aan mezelf dat ik een onderscheid maak tussen wat ik voor anderen mooi vind (bijv. dat plaatje van Maria) en voor mezelf (slanker dan het plaatje van Maria).
Grotere borsten maken gekleed snel optisch dik.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat vind ik heel mooi, maar ze heeft dan ook verder ook mooie borsten en dergelijken: borsten bepalen een hoop bij wat een figuur 'kan hebben' voor mij.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:42 schreef Novem het volgende:
Ik heb denk ik hetzelfde figuur al zij, alleen een stuk dikkerNog een kilo of 7 eraf en dan is het wel redelijk gelijk denk ik. Heb wel kleinere boobs, maar vergelijkbare taille/heup ratio.
Ah oke! Qua lichaam vind ik je echt heel mooi slank daar (met de vormen die je hebt) het enige wat ik zou kunnen bedenken is iets strakkere armen maar dan wordt de rest van je lichaam misschien weer te dun..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vind ik net een beetje te strak.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:44 schreef Vlierbloesem het volgende:
Zelfde vrouw, ander moment: dit vind ik persoonlijk mooier. Maar ik begrijp wel dat veel mensen het plaatje van Maria mooier vinden.
Yups, mee eens. Alles is wat strakker/smaller, vind ik mooier. Al geloof ik dat ik op het moment ook wel tevreden ben met mn eigen figuur, al mogen mijn spieren wel iets zichtbaarder (buik, benen, armen). En mijn ribben zijn minder zichtbaar gelukkigquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:44 schreef Vlierbloesem het volgende:
Zelfde vrouw, ander moment: dit vind ik persoonlijk mooier. Maar ik begrijp wel dat veel mensen het plaatje van Maria mooier vinden.
Daar is ze zo een kilootje of 4 lichter dan op Maria's foto denk ik, ook heel mooiquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:44 schreef Vlierbloesem het volgende:
Ja mijn armen moet ik wel echt gaan trainen, daar heb je wel een heel goed punt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Ah oke! Qua lichaam vind ik je echt heel mooi slank daar (met de vormen die je hebt) het enige wat ik zou kunnen bedenken is iets strakkere armen maar dan wordt de rest van je lichaam misschien weer te dun..
Ja dat vond ik ook altijd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voor buikdansen moet je toch juist een beetje buik hebbenDacht ik!
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook altijd.
Maar helaas valt dat in deze groep een beetje tegen.
Maar dan ga ik gewoon elke week taart bakken en dan moeten ze die helemaal opeten
Ook de waardheid als een koei! Hangt er net vanaf hoe je aankomt, waar, bouw, etceteraquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Bij de 1 staat een aantal kg teveel veel beter dan bij een ander.
Lijst:
O: 2 boterhammen ham, beschuit kaas, beker melk
B: 2 uur wandelen
T's: nectarine, gekookt ei
L: 2 boterhammen kaas/tomaat/komkommer, cappuccino
T's: een bord vol met appel, meloen, banaan en kiwi, paar dropjes, 3 tucjes, blokje choco
D: romige pasta, witlofovenschotel met ham, kaas en ei, gewokte spinazie met champignons en ui.
T's: bak kwark met vla, kom chipito's
Hahaha waar was dat optreden?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Mwaa zag laatst een optreden van buikdanseressen en bij de mini-maatjes miste er vaak wel wat vond ik. Geen heup om te zwiepen enzo! Al hielp het denk ik ook niet echt dat ze niet zo durfden
Vrouwen met zo'n lijf hebben gewoon echt goede genen if you ask mequote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
).
Coolquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
In een durpske in Noord Holland! Waren wel veel beginners bij. De lerares zelf is klein en curvy, en zij zwiepte haar heup alle kanten op, dat vond ik tof
Slank vind ik ook mooier, maar idd wel zonder zichtbare ribben.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:46 schreef Novem het volgende:
[..]
Daar is ze zo een kilootje of 4 lichter dan op Maria's foto denk ik, ook heel mooi
Ik heb kei snel zichtbare ribben vind ik opzich wel balen, denk omdat ik klein ben? Heb een grove borstkas ofzo.. zou willen dat het bij mij mooi overliep allemaalquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Slank vind ik ook mooier, maar idd wel zonder zichtbare ribben.
Alsnog de shoot kunnen doen. Volgens mij is het heel tof geworden.
Nu moe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me lastig te bereizen idd!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cool
In Noord (en ook wel zuid) Holland zitten veel scholen, zou daar ook graag les nemen.
Maar op dit moment is Venlo al ver genoeg.
Beginnerslessen zijn vaak ook saai, in het begon zag ik er elke week ook weer tegen op.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lijkt me lastig te bereizen idd!
Ik vind het ook wel leuk (heb nog getwijfeld na die show om ook te lessen) maar ik vind het vaak (vooral beginnerslessen) een beetje langzamig. En je moet ergens beginnen, dus zou wel beginnerslessen moeten nemen dan. Met blije muziek hups ik liever rond denk ik
![]()
AchjaaaStadtijd!
Nouja het is besttt wel een hele uitdaging. Je krijgt sowieso het eerste jaar de militaire opleiding. Je bent veel van huis, het is zwaar. Uitzending etc etc. Maar ergens lijkt het me ook super, en zovan MOET JE GEWOON DOEN. Voel me de laatste tijd zo useless, wil gewoon iets betekenen, aan het werk, DOEN. Het zou ook een goede afleiding in mijn leven zijn wel. Maar toch, deze keuze maak je niet zomaar denk ik.quote:
Haha, dat is een tekenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:21 schreef Siral het volgende:
Overige eisen:
Lengte minimaal ± 1.55
bwhehehe ik ben 1.56
Ja, verpleegkundigequote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
Had je je niet inmiddels al opgegeven voor andere opleidingen? 't Schiet niet echt op als je blijft wisselen en twijfelen...
Zeggen meer mensen.. hehe.quote:
Maar we hebben het toch niet over kilos teveel?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Bij de 1 staat een aantal kg teveel veel beter dan bij een ander.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:06 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb kei snel zichtbare ribben vind ik opzich wel balen, denk omdat ik klein ben? Heb een grove borstkas ofzo.. zou willen dat het bij mij mooi overliep allemaalheb echt een gap onder mn rippen, tenzij ik mijn spieren aanspan.
Meen je dit?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:18 schreef Siral het volgende:
En lijstje:
O: kwark met aardbeien en studentenhaver
T: banaan
S: uurtje xco, half uur hardlopen
L: tonijn salade met balsamico, boterham hummus
T: beetje havermout met sojamelk
D: gegrilde courgette/tomaat/champignons, biefstuk, rijst
T: appel
T: kwark
Dus dan moet ik ook maar meteen ELKE dag drie boterhammen eten? Sommige mensen houden van vari-eren?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
Meen je dit?
Sorry maar ik kan hier echt niet tegen (jullie Slankies wel en dat vind ik heel knap).
1,5 Week geleden besloot je om van 2 naar 3 boterhammen te gaan. Dat heb je precies 2 dagen volgehouden, toen ging je terug naar 2 en ik tel er nu maar 1.
Ik moet eigenlijk ook niet meelezen want ik raak er een beetje gefrustreerd van, sorry.
Dat wil ik eigenlijk ook niet, vind een persoon in zijn geheel mooi. Daar heeft het gewicht sowieso niks mee te maken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar we hebben het toch niet over kilos teveel?
Als mensen net zo ruim hun calorieen tellen als jij vallen ze ook af bij 2200 kcal.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:49 schreef Siral het volgende:
[..]
Dus dan moet ik ook maar meteen ELKE dag drie boterhammen eten? Sommige mensen houden van vari-eren?De bedoeling was gewoon over het algeheel meer eten overdag. En tik de elke dag de 2000/2200 kcal aan, als ik er niet aan kom met mijn planning, eet ik bij.
Snap eigenlijk hoe je daar gefrustreerd van kunt raken joh
Jullie zijn degene die denken dat ik nog een enorm zwakke eetgestoorde ben. Tuurlijk heb ik nog wel es mijn truggles. Maar ik eet elke dag, probeer het zo goed en gezond mogelijk te doen, en als ik denk dat ik te kort kom, eet ik bij. Niemand hier heeft een 100% gezonde relatie met eten, Het is bij mij gewoon niet iets wat compleet uit je kop weg is. Maar voel me verder compleet normaal hoor?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als mensen net zo ruim hun calorieen tellen als jij vallen ze ook af bij 2200 kcal.
Verder lees ik af en toe graag lijstjes hier zodat ik denk 'oja, ik moet nog groente/yoghurt of wat dan ook eten' maar ik denk dat iemand met een eetprobleem op n slank-forum alleen maar extremer raakt in het dingen tellen. Dat is wat ik denk over Siral.
Ik ga nu nog ff een lekker haringkie halen
Nee precies, ik maak een planning, eet op gevoel, kijk daarna of het genoeg is aan de hand van mijn work outquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:01 schreef Novem het volgende:
Hallo FF
Siral, denk niet dat je 2200 aantikt met deze lijst hoor, eerder 1800 ofzo, maar ik kan de porties verkeerd inschatten.
Sarabi, zag al eerder filmpjes van die Sadie online, echt tof, maar dat ze zo zwanger danst ziet er wel echt bijzonder uit.
^^quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat wil ik eigenlijk ook niet, vind een persoon in zijn geheel mooi. Daar heeft het gewicht sowieso niks mee te maken.
FFT, ik snap je helemaal hoor, lees er maar een beetje overheen want het frustreert mij ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Siral op 23-06-2012 17:25:56 ]
Ik zie mezelf niet meer als iemand met een eetstoornis to be honest? Sure soms heb ik het lastig of raak ik gefrustreerd dat het niet meer zo vanzelfsprekend is. Maar come on, jullie zijn degene die mij hier ziek laten lijken?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:03 schreef An24 het volgende:
[..]
^^
Maar ik probeer soms wat meer open minded te zijn. En dan denk ik dat het laatste lijstje voor iemand met een eetstoornis helemaal niet zo slecht is.
Ja hoor, onze schuld...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:05 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet meer als iemand met een eetstoornis to be honest? Sure soms heb ik het lastig of raak ik gefrustreerd dat het niet meer zo vanzelfsprekend is. Maar come on, jullie zijn degene die mij hier ziek laten lijken?
VOOR dat ik drastisch afviel en me zwaar klote voelde trainde ik al zo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja hoor, onze schuld...
Helaas ken ik mensen die net als jij van een eetstoornis naar een overgecontroleerd sportschema gaan vanwege bang zijn dat er een vetje ergens aan t lijf komt. Aan je rug te zien en het feit dat je iedere dag minstens 1,5 uur getraind moet hebben (voel je je anders rottig?) weet ik dat t er nog steeds is, en dat tegenspreken hoort er ook bij.
Helaas kan ik je niet op andere gedachten brengen maar ik vind t zo zonde van iemand.
Het gaat er niet om dat je niet niets meer eet, maar om een combinatie van gedragspatronen. Cals tellen, heeeeel veel sporten, soms nog moeite hebben met voldoende eten, dat je nog veel twijfelt over welke kanten je op wilt in het leven....het blijven allemaal herkenbare signalen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:05 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet meer als iemand met een eetstoornis to be honest? Sure soms heb ik het lastig of raak ik gefrustreerd dat het niet meer zo vanzelfsprekend is. Maar come on, jullie zijn degene die mij hier ziek laten lijken?
People change? Ik heb een hele tijd ZWAAR KUT in mijn leven gestaan en me zo gevoeld, en dat uitte zich gewoon op een bepaalde manier. Ik ben op eigen houtje aangekomen, spiermassa opgebouwd, als je nog ziek bent kan dat niet.
Dat was niet echt een kritische reactie imo maar gewoon een botte opmerking en niet inzien dat mensen kunnen veranderen en erg hard hun best doen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je niet niets meer eet, maar om een combinatie van gedragspatronen. Cals tellen, heeeeel veel sporten, soms nog moeite hebben met voldoende eten, dat je nog veel twijfelt over welke kanten je op wilt in het leven....het blijven allemaal herkenbare signalen.
Je bent al wel een heel eind, maar als er af en toe even aantal kritisch zijn, is dat toch niet zo gek?
Nee, het is prima, kom ruim boven de 1800 kcal en dat IS FINE FOR ME. (156 cm en 48.5 kg people?) En als ik train, dan mag er wel zo'n 200 en soms max zo'n 400 bij (als ik echt zwaar train) En daar zorg ik ook voor.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:12 schreef Sarabi het volgende:
Siral sport misschien veel maar het etenslijstje van vandaag is toch helemaal niet weinig?
Absoluut kritisch. Ik leg het toch uit wat ik van jou herken bij andere meiden? En ik noem je niet stom, ik vind het zonde. En dat is iets anders.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:12 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat was niet echt een kritische reactie imo maar gewoon een botte opmerking en niet inzien dat mensen kunnen veranderen en erg hard hun best doen.
Ik had al een halve op mijn fucking boterham gesmeerd en opgegeten en ging het daarna vragen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Absoluut kritisch. Ik leg het toch uit wat ik van jou herken bij andere meiden? En ik noem je niet stom, ik vind het zonde. En dat is iets anders.
Ff terug had je een avocado gekocht en moest je ineens weten hoeveel kcal er in zo'n ding zat voordat je er een stuk van at. Waarom? Tis geen big mac?
Ik ben weer veels te makkelijk/bourgondisch met eten, vandaar dat ik hier kijk om ook wat gezonde dingen te kiezen.
^quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:19 schreef Novem het volgende:
Ik heb ook opgezocht hoeveel kcals een avocado heeft en ik heb voor zover ik weet geen verstoorde/slechte verhouding met eten, juist een beetje te goede![]()
Precies. Bij jou vangt men andere signalen bij dat soort vragen dan bij anderen, omdat jij er denk ik nog een zwak voor hebt.quote:
De enige die 'gefrustreerd' overkomt ben jij in deze discussie. FFT bedoelt er niets verkeerds mee.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:21 schreef Siral het volgende:
Oh en ik heb ff mn lijstje nageteld, kom bijna exact aan de 2000.
Jammer dat sommige mensen zo snel gefrustreerd zijn.
Dat is echt niet waar. Ik eet ook wel eens te weinig en mensen zijn ook kritisch naar mij. Dan ga ik ook niet zeggen dat ze dat doen omdat ik An ben.quote:
Hoe kan jij nou zeggen hoe ik momenteel in het leven sta met betrekking tot controle etc?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Precies. Bij jou vangt men andere signalen bij dat soort vragen dan bij anderen, omdat jij er denk ik nog een zwak voor hebt.
Maar goed, jij je zin. Je bent perfect bezig, super gezond die controle en ga zo door
.
Waarom kan ik mij nou niet inhouden
Ja, maar jij bent An!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat is echt niet waar. Ik eet ook wel eens te weinig en mensen zijn ook kritisch naar mij. Dan ga ik ook niet zeggen dat ze dat doen omdat ik An ben.
Jij voelt je wel aangevallen he? Ik bedoel heus niet jou alleen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:21 schreef Siral het volgende:
Bekijk het ook eens van een andere kant, op de manier HOE je zo'n berichtje postquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Als iemand anders wat zegt reageer je ook zo verdedigend dus het maakt niet echt uit wie wat zegt Siral.
En nu gauw mn haring halen voor ie wegzwemt!
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Vlierbloesem; wil jij mijn woordvoeder worden?
Mobiel zie ik het niet zo goed, maar ben benieuwd naar het ongeshopte origineel.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:44 schreef Vlierbloesem het volgende:
Als je inzoomt kan je het goed zien: daar waar haar middel curvy wordt, begint de lijn tussen de achtergrond en haar middel wazig te worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Mobiel zie ik het niet zo goed, maar ben benieuwd naar het ongeshopte origineel.
Kom je ooit van een eetstoornis af? Volgens mij is het net als met een verslaving iets dat je altijd blijft meedragen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:00 schreef Siral het volgende:
[..]
Jullie zijn degene die denken dat ik nog een enorm zwakke eetgestoorde ben. Tuurlijk heb ik nog wel es mijn truggles. Maar ik eet elke dag, probeer het zo goed en gezond mogelijk te doen, en als ik denk dat ik te kort kom, eet ik bij. Niemand hier heeft een 100% gezonde relatie met eten, Het is bij mij gewoon niet iets wat compleet uit je kop weg is. Maar voel me verder compleet normaal hoor?
Dat was niet de vraagquote:
Vind ik juist totaal niet! (Rubens) Ik vind dat je een mooi strak lijf hebt sigme!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:28 schreef Probability het volgende:
Mooi! Beetje Rubens - wat ik een compliment vind
Rustig Siral. FF raakt schijnbaar een gevoelige snaar.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:21 schreef Siral het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:25 schreef sigme het volgende:
Ontopic: wat vinden jullie van dit figuur?Goede kont! Rest vind ik iets te pezig. Maar da's persoonlijk, ik denk dat menig vrouw hier jaloers op zou zijn!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Mijn plaatje was even weg maar al weer terug.quote:
^^quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:01 schreef Nallie het volgende:
Mooi Sigme!
Verder eens met eerdere opmerking dat het er ook aan ligt of het bij je figuur past.
Ik ben gewoon weinig curvy en dat zal ik nooit worden.. al t vet komt op mn buik.
Appel![]()
Dus bij mezelf vind ik slank mooier.Wellicht deels een vorm van jaloezie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gewoon honger doordat je niet zoveel gegeten hebt?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:54 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje.
Gisteren 3000 + kcal, maar heerlijk gegeten en gedronken. Vandaag soort van balansdag
O. kwark
T. 80 gram feta
l. Kipfilet + halve komkommer + 3 wortels + 1 venkel + 1 koolrabi
T. 100 gram olijven + probiotisch drankje
d. Halve gegrilde kip + 100 gram aardbeien met munt + 3 schijven meloen met 3 plakken rauwe ham
E n van fruit krijg ik dus honger
Misschien.. ik weet niet. Heb t wel vaker gehoord.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:02 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Wellicht deels een vorm van jaloezie?
DAT. Ik heb inderdaad ernstig gelijnd, en mezelf ernstig weggecijferd in een bepaalde vorm van controle, zat HEEL slecht in mijn vel. Maar of ik een echte echte eetstoornis heb of heb gehad? Nee, ik denk het niet, misschien ooit aan weten te praten? Andere gaan aan de zuip, of aan de drugs of komen het huis niet meer uit en krijgen straatvrees, ik durfde niet meer te eten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:15 schreef sigme het volgende:
Ik zou willen dat meer mensen met een eetstoornis zoals Siral gewoon ophouden met te weinig eten.
Mijn ervaring met mensen met een echte eetstoornis is dat het probleem jaaaaaaaaaaaren duurt, er veeeeeeeeel professionele hulp nodig is, en genezing vervolgens ook nog jaaaaaaaaaaren duurt.
Mijn wiskundesommetje maakt hiervan dat Siral heus zich druk maakt om eten, wel eens wat fanatiek gelijnd heeft, maar geen spat eetstoornis meer heeft dan 80% van de rest van de topicbewooners en hulplurkers.
Je hebt wel heel vaak gehoord dat je slank bent en een lekker wijf met leuke jurkjesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is iets wat ik nou nog nooit heb gehoord, dat ik te mager ben.
10 jaar geleden zijn er eens foto's gemaakt in soortgelijke dracht die in een (obscuur) blaadje gepubliceerd zijn. Volgens mij zag ik er toen minder goed uitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
^^
En NO WAY dat ik ooit zo'n foto van mezelf zou laten maken. Laat staan posten.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:01 schreef Nallie het volgende:
Mooi Sigme!
Verder eens met eerdere opmerking dat het er ook aan ligt of het bij je figuur past.
Ik ben gewoon weinig curvy en dat zal ik nooit worden.. al t vet komt op mn buik.
Appel![]()
Dus bij mezelf vind ik slank mooier.Hmm das wel balen! Wat is haar figuur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind je gewoon lekker slank en sportief eruit zien, je hebt ook gewoon spieren, echt niet mager hoor.Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
True. Maar ben niet slank op het moment. Groei alleen maar. Ach jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je hebt wel heel vaak gehoord dat je slank bent en een lekker wijf met leuke jurkjesveel beter!
Bij haar mag er wel wat afquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:11 schreef Novem het volgende:
[..]
Hmm das wel balen! Wat is haar figuur?
Ik vind je gewoon lekker slank en sportief eruit zien, je hebt ook gewoon spieren, echt niet mager hoor.
Grappig! Verbaast mij niet eensquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
10 jaar geleden zijn er eens foto's gemaakt in soortgelijke dracht die in een (obscuur) blaadje gepubliceerd zijn. Volgens mij zag ik er toen minder goed uit. Als ik mijn kopietje ooit ergens terugvind in m'n archieven zal ben ik benieuwd hoe dat er uitzag.
Dank u! Die specifieke zocht ik inderdaad!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:50 schreef Chicolate het volgende:
http://mynewroots.blogspot.nl/2011/04/raw-brownie.html Dit is het recept dat hier steeds gepost werd.
Ik hou er te veel vanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:00 schreef Siral het volgende:
[..]
dah die dah Niemand hier heeft een 100% gezonde relatie met eten, la la la
Wil je hem delen met ons?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben bezig met opruimen (grote schoonmaak, dus ook alle kasten leeghalen en uitsorteren enzo). Kwam ons oude fototoestel tegen, staan foto's op van mij tijdens één van mijn prednisonkuren. Sodeju, hallo opgeblazen hoofd![]()
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
TuurlijkAl denk ik dat het mij meer opvalt dan anderen
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben bezig met opruimen (grote schoonmaak, dus ook alle kasten leeghalen en uitsorteren enzo). Kwam ons oude fototoestel tegen, staan foto's op van mij tijdens één van mijn prednisonkuren. Sodeju, hallo opgeblazen hoofd![]()
Jaa heerlijk!quote:
[ Bericht 27% gewijzigd door Cocotrimonium op 23-06-2012 22:50:45 ]
Ik denk dat ik op die eerste foto ook alweer kilo's afgevallen was, plus 3,5 jaar geledenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, goed te zien. Echt van die Prednisonwangen idd.. Je ziet er op de 1e foto echt heel anders uit dan nu ook vind ik trouwens!
Ter geruststelling, dat heb ik ook nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:01 schreef Probability het volgende:
Haha wow! Enorm verschil!
Ik wil ook op de bank liggen! Met iemand! Maar ik heb geen bank! En niemand om tegen aan te liggen!
Yup, dat kan écht heel hard gaan. Voelde me er soms een beetje rot over, maar over het algemeen was ik vooral heel erg blij dat ik me weer goed voeldequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:01 schreef sigme het volgende:
Guitige bolle toet hoor.
Ik heb me er bij een collega ook over verbaasd, hoe ontzettend snel een mens opzwelt van prednison. Wonderbaarlijk, alsof er een fietsband wordt opgepompt.
Bo?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ter geruststelling, dat heb ik ook niet
De bank wel overigens.
Die rent als een malle rond.quote:
Ja eh, of jij sluit je aan bij hem of andersomquote:
Bo is een meisjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja eh, of jij sluit je aan bij hem of andersom.
ze ziet er nu gezonder uitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, goed te zien. Echt van die Prednisonwangen idd.. Je ziet er op de 1e foto echt heel anders uit dan nu ook vind ik trouwens!
Misschien dat ik tegen een huisgenootje aan kan liggen op zijn bankquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ter geruststelling, dat heb ik ook niet
De bank wel overigens.
Not my cup of teaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, zeker!
Zit voetbal te kijken, zit wel een fraai exemplaar bij
[ afbeelding ]
Niet vervelend
Hahaha! Nee hoor, zit gewoon naast me op de bank. Maar ook als ik niet home alone ben, heb ik mn ogen nog hoorquote:
Oh nee zo bedoelde ik het nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahaha! Nee hoor, zit gewoon naast me op de bank. Maar ook als ik niet home alone ben, heb ik mn ogen nog hoor.
Dat is net een Ier, mijn spanjaard is veel meer sexy!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, zeker!
[ afbeelding ]
Niet vervelend
Je snapt dat dit vraagt om een foto?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat is net een Ier, mijn spanjaard is veel meer sexy!
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je snapt dat dit vraagt om een foto?
Hij werd nog zo fraai in zijn borstkas geschopt door Nigel de Jong twee jaar geleden!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, zeker!
[ afbeelding ]
Niet vervelend
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat is net een Ier, mijn spanjaard is veel meer sexy!
Ja hij is niet a-sexy, maar ik vind hem zo iers. Komt vast door dat rossige haar!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind hem best sexy. Achja, smaken verschillen
.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Voor en na fotoHet valt op de foto overigens nog best mee, in het echt was het veel boller en glimmender nog
Jeetje coco, wat een verschil inderdaad. Had je op die eerste foto ook veel pijn? Je lijkt je daar te verbijten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nichtje heeft crohn en zag er op haar 13e ook zo uit door die troep.
Zou best kunnen idd. Hij is een Bask, aldus Duvelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja hij is niet a-sexy, maar ik vind hem zo iers. Komt vast door dat rossige haar!!
^^quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja hij is niet a-sexy, maar ik vind hem zo iers. Komt vast door dat rossige haar!!
Zit nu ook echt wel goed vol: dat was een prima portie avondetenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje klopte helemaal:
O: griekse yoghurt met banaan, walnoot en honing
T: 2 knackebrod met gerookte zalm
L: 1.5 rol sushi
S: hardlopen (5,16km (in 29:21))
D: nachos con todo tijdens 't voetbal. Met guacamole en kaas en creme fraiche enzo
T: ??
Ik denk dat ik vooral erg zwak was toen en dat je dat ziet. Pijn viel mee (heb een heel hoge pijngrens), en was vooral erg als ik óf net gegeten had óf plat lag (op de een of andere manier werkte dat niet, denk meer druk op je darmen dan ofzo? Moest in ieder geval (half) rechtop slapenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Jeetje coco, wat een verschil inderdaad. Had je op die eerste foto ook veel pijn? Je lijkt je daar te verbijten.
Mijn nichtje heeft crohn en zag er op haar 13e ook zo uit door die troep.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:36 schreef motorbloempje het volgende:
En ik vind Coco ook met predninsonstoet leuk
Enige wat er nog aan fruit is is nog een banaan en twee bananen.. mwah.. dan neem ik zo liever nog een klein beetje yoghurt als ik zin hebquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij blijft een mooierd Coco!
Mo, lekker nog wat fruit straks?
Netjes gerend, mooie snelheid en gefeliciteerd met je Garmin !
Dat van pijnbeleving is heel herkenbaar...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vooral erg zwak was toen en dat je dat ziet. Pijn viel mee (heb een heel hoge pijngrens), en was vooral erg als ik óf net gegeten had óf plat lag (op de een of andere manier werkte dat niet, denk meer druk op je darmen dan ofzo? Moest in ieder geval (half) rechtop slapen).
Mgoed, pijn is sowieso relatief. Vind het altijd lastig om aan te geven of ik 'veel' pijn heb of niet. Pas als ik écht niks meer kan, dan vind ik het pas veel ofzo.
Ah bah, op die leeftijd lijkt me dat helemaal niet prettig. Zit je middenin je puberteit! Ik was gelukkig al wat ouder toen ik de eerste keer aan de pred ging. Gaat het nu goed met je nichtje?
Ah, dat is fijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat van pijnbeleving is heel herkenbaar...
Ja, met nichtje gaat het nu relatief goed. Getrouwd, een kleine en momenteel is de ziekte al jaren rustig gelukkig.
\Waar? PM?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bedtijd! Morgen richting Grunn. Kijken of ik een beetje een leuke B&B heb geboekt voor mezelf
.
Zat ik net over na te denken.vroeger schilderde ik nog. Nu fok! ik en kijk ik tv.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, hebben jullie een leven...(of volgen jullie series?)
Dat laatste. En ik doe dit weekend veel te weinigquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, hebben jullie een leven...(of volgen jullie series?)
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zag nog twee stronken broccoli in de koelkast liggen net. Daarvan gaat er minimaal één door 't avondeten morgen
Dat snij je toch gewoon door je eten heen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat krijg ik dus niet voor elkaar. Ik krijg met moeite 2 scheppen groente per dag binnen. Wordt het zo gauw zat, niet goed
Daar gaan veel tomaten in bij mij, telt dat ook? Die ene paprika en 2 uien erin zullen ook niet echt aantikken denk ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat snij je toch gewoon door je eten heen?
Pasta saus verdwijnt hier een halve groentetuin in.
Ja alles wat erin gaat is toch goed?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Daar gaan veel tomaten in bij mij, telt dat ook? Die ene paprika en 2 uien erin zullen ook niet echt aantikken denk ik.
Ik zou graag net zulke groente liefhebbers als jullie willen zijn maar omdat ik dat niet ben eet ik in ieder geval genoeg fruit.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:37 schreef loveli het volgende:
Internetdating is vrijblijvender. Een kat schop je minder makkelijk het raam uit.
/pun intended
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |