Uniek dit klinkt veel minder leuk dan het zou moeten zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens LInda moet ik nu zin maken in sex..
Trusten
Nachtje doorhalenquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:54 schreef loveli het volgende:
Na je 30ste ook nog als je het overleeft.
Nee wil graag door blijven stuiterenquote:
Haha herkenbaar! Ik kreeg een lik over mn wang om 5 uur... toen heb ik ze eruit gezet en deur dicht... om half 9 stonden ze pas te krabbelenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:35 schreef Goodbye het volgende:
Het was ook niet mijn plan om vroeg op te staan, maar mijn kat wilde naar buiten. Dus dat ging van "miauw" - trap keihard afrennen - "miauw" - trap keihard oprennen en via mijn bed een rondje maken en de trap weer afrennen - "miaaaaauwuuwuwuwuww" .
Klinkt goed MI wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen
Dat mag voor je 30ste nog wel toch?
Wat een lekkere en originele D! En -7 natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:47 schreef creepycookie het volgende:
Meestal word ik wakker van een van die kinderen van de buren die of aan het janken, of ergens op aan het bonken zijn. Of van de ouders, die schreeuwen dat ze op moeten houden. Zo ook vandaag, om 8 uur![]()
Lijstje van gisteren:
O: magere yoghurt met zomerfruit uit de diepvries, kontje volkoren boterham met boter
L: 2 volkoren boterhammen met boter
T: capuchino met magere melk
T: red velvet cake![]()
D volkoren penne met sinaasappel bietjes gebakken in knoflook en ui, feta en olijven
-7 kg
Was ook erg lekker!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat een lekkere en originele D! En -7 natuurlijk
Regelmaat en kleinere porties? Waarom niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja dat gaat voor mij niet werken denk ik
Volgens mij blijven we t zeggen.. maar MEER DRINKEN!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Twee? Drie!![]()
Grote porties doe ik eigenlijk al nooit. En regelmaat zit er ook wel in. Zeker op werkdagen.
Dat!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Volgens mij blijven we t zeggen.. maar MEER DRINKEN!
Wow, mijn dag is net begonnenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tussenstandlijstje:
O: koffie verkeerd, melk met 7 koren vlokken en bosbessen
S: uurtje spinnen
T: halve bak kwark met bosbessen en frambozen
S: uurtje krachttraining met een vriendin, dus echt opschieten deed het nietMaar wel alles heel netjes gedaan.
![]()
L (vroeg): ontbijtspek, 3 eieren, 3 tomaten
Tot nu toe: 1150 cal, 90 gr eiwit, 90 gr KH, 44 gr vet.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:53 schreef Nallie het volgende:
Mooi: http://www.buzzfeed.com/e(...)ur-faith-in-humanity
Awquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:53 schreef Nallie het volgende:
Mooi: http://www.buzzfeed.com/e(...)ur-faith-in-humanity
Hehehee, ik heb een iets andere dagindeling geloof ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:01 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Wow, mijn dag is net begonnen. Net ontbijt op en ga nu boodschappen doen
.
Goed bezig!
Ok, drie weken een andere nieuwe poging dan. Als je voor lowcarb kon opbrengen..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Twee? Drie!![]()
Grote porties doe ik eigenlijk al nooit. En regelmaat zit er ook wel in. Zeker op werkdagen.
Jij bent ook goed bezig!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gesport!Zumba en Total Body. Spiertraining deed zeeeer
Auw!
7 kilo, Shiny! Wat goed
Dat!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, drie weken een andere nieuwe poging dan. Als je voor lowcarb kon opbrengen..
Ik meen het hoor, wat je nu doet werkt niet, dus als je toch wil veranderen, moet je iets veranderen.
Jij moet volgens mij niet meer gaan eten, maar ik denk echt dat je baat zou kunnen hebben bij anders eten. Meer buikvulling, minder calorieen. Meer vitaminen/mineralen/vezels/weetikveelwatvoorgoededingen, minder snaaidrang.
^^quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, drie weken een andere nieuwe poging dan. Als je voor lowcarb kon opbrengen..
Ik meen het hoor, wat je nu doet werkt niet, dus als je toch wil veranderen, moet je iets veranderen.
Jij moet volgens mij niet meer gaan eten, maar ik denk echt dat je baat zou kunnen hebben bij anders eten. Meer buikvulling, minder calorieen. Meer vitaminen/mineralen/vezels/weetikveelwatvoorgoededingen, minder snaaidrang.
Nou dat!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Volgens mij blijven we t zeggen.. maar MEER DRINKEN!
Niets veranderd? Je zoogt een kind!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou dat!
Ik drink nu noodgedwongen 3x zoveel als ik gewend was (ook een slechte drinker) en toeval of niet... Mijn stoelgang is nog nooit zo goed geweest en de zwangerschapskilo's vliegen eraf. Verder heb ik niets veranderd en ik eet zelfs een stuk meer wegens enorme honger.
Fijn dat die kilo's er zo goed afgaanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou dat!
Ik drink nu noodgedwongen 3x zoveel als ik gewend was (ook een slechte drinker) en toeval of niet... Mijn stoelgang is nog nooit zo goed geweest en de zwangerschapskilo's vliegen eraf. Verder heb ik niets veranderd en ik eet zelfs een stuk meer wegens enorme honger.
Hee, toevallig, ik ook! Nu al iets van een maandje ofzo (vergeten bij te houden, handigquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
Over veranderen gesproken. Ik ben dus gestopt met de pil.
Ja, nee, niet daarom. Vooral uit luiheid (pilvoorraad op en heb hier nog steeds geen huisarts) maar vervolgens ook uit nieuwsgierigheid om te zien wat het gebrek aan die hormonen voor m'n lichaam doen. Duurt wel even voordat m'n lichaam ze er allemaal uitgewerkt heeft, maar vind het het wel waard om eens te zien hoe of wat.
Lijstje:
O: griekse yoghurt met banaan, walnoot en honing
T: 2 knackebrod met gerookte zalm
L: 1.5 rol sushi
S: hardlopen (5km)
D: nachos con todo tijdens 't voetbal. Met guacamole en kaas en creme fraiche enzo
T: ??
Oh, ja, dat heb ik ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee, toevallig, ik ook! Nu al iets van een maandje ofzo (vergeten bij te houden, handig). Op dit moment voel ik me vooral dikker, wehehe.
Schijnt alle kanten op te kunnen gaan he! Ben benieuwd. In Engeland deed ik ook zonder en kreeg allemaal zwangerschapsverschijnselen, leuk!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ja, dat heb ik ookmaar hopelijk komt daar snel verandering in. Wil over niet al te lange tijd gaan informeren naar ingrepen zodat ik nooit meer 'n pil hoef te slikken, maar tot die tijd even zo proberen; ben benieuwd. Ben erg aangekomen zodra ik met de pil begon, dus hopelijk soort reverse effect
Honger! Dus toegevoegd:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tussenstandlijstje:
O: koffie verkeerd, melk met 7 koren vlokken en bosbessen
S: uurtje spinnen
S: uurtje krachttraining met een vriendin, dus echt opschieten deed het nietMaar wel alles heel netjes gedaan.
![]()
L (vroeg): ontbijtspek, 3 eieren, 3 tomaten
Tot nu toe: 1150 cal, 90 gr eiwit, 90 gr KH, 44 gr vet.
Echt afvallen door bv gebeurt in de regel pas na een maand of 6, dan wordt de melk vetter en de ma minder vet.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
Over veranderen gesproken. Ik ben dus gestopt met de pil.
quote:Ja, nee, niet daarom.
ik ben al bijna 3,5 jaar kunstmatige hormonen-vrij en heb sindsdien maar 1 keer gemenstrueerd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben al anderhalf jaar kunstmatige hormonen-vrijcyclus is nog steeds rommelig en menstrueer nu 2 dagen ofzo.
Ow dat klinkt niet zoals het hoort. Bij mij varieert het tussen de 22 en 28 dagen, maar dus heel licht. Maar dat vind ik niet zo ergquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik ben al bijna 3,5 jaar kunstmatige hormonen-vrij en heb sindsdien maar 1 keer gemenstrueerd.
dat is goed hoor. Waar ben je zo druk mee? Werk?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:56 schreef loveli het volgende:
Xen, je hebt nog een pm van me tegoed. Als ik weer eens rustig thuis ben.
In welke tijdzone zit jij tegenwoordig dan? öquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:27 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen, slankies!
Mijn huisbaas zou om 8 uur langskomen met een loodgieter, dus ben ik op zaterdag om half 8 opgestaan terwijl ik wel wat slaap kon gebruiken. Nu is het verdorie half negen en zijn ze er nog niet. Frustrerend.
waar het zo'n 6 uur vroeger is dan bij jullie.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In welke tijdzone zit jij tegenwoordig dan? ö
Leuk!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:34 schreef Jagärtrut het volgende:
waar het zo'n 6 uur vroeger is dan bij jullie.
Ik zit deze maand in Michigan!
Ik moet weer terug naar dit gewichtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Mooi figuur heb je gekregen! Wil je nog meer afvallen?
Ik vind je ook mooi op die foto's. Merk langzamerhand dat ik iets steviger aantrekkelijker vind dan slank-slank. Gisteren geluncht met een dame die den meesten van jullie als perfect zouden betitellen, maar ik vond het toch net te. Te strak, te perfect, maar vooral te vreugdeloos. En niet sexy.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moet weer terug naar dit gewicht
Denk dat ik rond de 75 woog op die foto's, maar mijn streefgewicht zit daar wel onder.
Wat weeg je nu dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moet weer terug naar dit gewicht
Denk dat ik rond de 75 woog op die foto's, maar mijn streefgewicht zit daar wel onder.
Romige vrouwenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind je ook mooi op die foto's. Merk langzamerhand dat ik iets steviger aantrekkelijker vind dan slank-slank. Gisteren geluncht met een dame die den meesten van jullie als perfect zouden betitellen, maar ik vond het toch net te. Te strak, te perfect, maar vooral te vreugdeloos. En niet sexy.
Vind romig toch mooier en aantrekkelijker.
Heel eens! Lekker!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:17 schreef Novem het volgende:
[..]
Romige vrouwen
Hoewel ik een strak en sportief lijf ook kan waarderen
Lijst van vandaag:
O - 2 stuks spelttoast met boter en kaas
T - handje gemengde noten
L - salade van rucola, 2 vijgen, tomaat, geitenkaas en balsamico/honingdressing
S - uurtje poweryoga als ik me ertoe kan zetten
T - 0% Griekse yoghurt met aardbeien, honing en getoast amandelschaafsel
D - flespompoenrisotto met verse kruiden en pijnboompitjes
T - 2 koffie verkeerd, 2 blokjes extra pure choco
Heel tevreden met mijn lijstje, veel lekkere dingen, echt weekendvoer.
ik zou haar wel eens van opzij willen zien!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
Dat plaatje van maria ja. Slank met tieten en kont. Wel strak, niet te gespierd. Kleine buikje mag.
Dat is wel een mooi voorbeeldquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind strak en met curves het mooistBen zelf vooral te blubby (en gewoon te zwaar
).
Zoiets vind ik mooi(ene Kelly Brook, geen idee wie dat is verders
). Nog wat steviger EN strak vind ik ook mooi
Zo lijkt ze wel wat op mij qua lichaam. Al heb ik iets minder tiet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:34 schreef Novem het volgende:
http://www.celebritygaze.(...)ook-bikini-again.jpg
Meeste van opzij wat ik kon vinden
Dat vind ik heel mooi, maar ze heeft dan ook verder ook mooie borsten en dergelijken: borsten bepalen een hoop bij wat een figuur 'kan hebben' voor mij.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind strak en met curves het mooistBen zelf vooral te blubby (en gewoon te zwaar
).
Zoiets vind ik mooi(ene Kelly Brook, geen idee wie dat is verders
). Nog wat steviger EN strak vind ik ook mooi
Ik vind het plaatje mooi maar voor mezelf is het te slank, dan zou ik nog 20 kilo moeten afvallen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:36 schreef Vlierbloesem het volgende:
Ik vind dat plaatje van Maria mooi, maar slank-slank mooier. Ik merk aan mezelf dat ik een onderscheid maak tussen wat ik voor anderen mooi vind (bijv. dat plaatje van Maria) en voor mezelf (slanker dan het plaatje van Maria).
Grotere borsten maken gekleed snel optisch dik.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat vind ik heel mooi, maar ze heeft dan ook verder ook mooie borsten en dergelijken: borsten bepalen een hoop bij wat een figuur 'kan hebben' voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |