SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
quote:
Filmsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Voetbal is een overgewaardeerde vorm van volksvermaak welke de samenleving op alle fronten geld kost. Maar daar ga ik verder niets over uiten want dan ben ik een azijnpisser en een augurkjeIk kijk liever films. Kost de samenleving verder geen geld.
Jij hier?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Films
Kunstzinnig gezeik
Ik net terug van stukkie muziek componeren voor m'n gamequote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
terug van weggeweest leip leip jeweet
Long time no see!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:17 schreef TMartina het volgende:
Jullie zijn echt te actiefAlsof jullie allemaal reservisten zijn whehe
Wanneer is de release eigenlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik net terug van stukkie muziek componeren voor m'n game.
Over 1.5 tot 2 jaar ofzoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wanneer is de release eigenlijk
lurkerdelurk.quote:
Aha, geplanned?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:18 schreef TMartina het volgende:
[..]
lurkerdelurk.
Had wel een real life meeting met Hoogvlieger laatst. Maar was helaas van korte duur.
Oh, hehe. Okquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:20 schreef TMartina het volgende:
[..]
Neh 10 sec. in de bedrijfskantine. Ons bataljon had een kazernecafe uitje
Hoe herkenden jullie elkaar?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:20 schreef TMartina het volgende:
[..]
Neh 10 sec. in de bedrijfskantine. Ons bataljon had een kazernecafe uitje
Wedden dat ze een foto van elkaar boven hun bed hebben hangen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoe herkenden jullie elkaar?
aan de rode roos.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoe herkenden jullie elkaar?
Aan de witte roos.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |