quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:17 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Dat zei Sproet me van de week ook al! Dat je grote dan ineens nóg groter en vooral ook zwaarder lijktgewoon, in 1 moment.... Nou gaat mijn grote al mega-keihard op het moment... *zucht*
![]()
Vanavond net na het eten (nog aan tafel) moest mijn shirt weer omhoog, broekband naar beneden.. er gingen 2 handjes op de bovenkant van mijn buik, en dan die blik als ze idd even iets onder die handen voelt bewegen (pfff ik loop vol als ik dit tikecht het is zoooo bijzonder
die 2 lijken gewoon al een band te hebben) helemaal blij, en dan naar papa kijken en zeggen: zusje! Zusje uit? Bijja! (we leggen uit dat ze 'binnenkort' komt al is dat natuurlijk nog abstract voor een nog geen 23 maander...)
Zucht. Hormonen
Je staat erin!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:56 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Gefeliciteerd Bodpa met de geboorte van je kleine man![]()
Gerberaatje kan jij mij ook in de lijst zetten? 4 sept een jongetje
Wat weet je het weer mooi te omschrijvenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh ja en ik was bijna (bijna hè!) vergeten hoe funest een ingedaalde baby is voor je schaambeenmijn hemel... alsof er een paard (ofzo
) tegenaan getrapt heeft
Waarom?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:08 schreef Kersjes het volgende:
Oh, en zei ik 10 kindjes? Ik bedoelde dus 10 jongens. Kleuterjongens wel te verstaan
Thanksquote:
Thanks voor je advies, denk dat ik het dan idd maar moet laten rusten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 06:32 schreef Kersjes het volgende:
a_a, volgens mij heeft hij straks gauw genoeg door dat de baby toch echt een andere naam heeft. Ik zou er niet al te veel heisa om maken nu, dat werkt schijnbaar alleen maar frustrerend voor hem omdat hij niet "geloofd" wordt. Voor hem is de baby op dit moment Jake omdat hij even niet beter weet, want kleine broertjes heten nou eenmaal zo in zijn beleving. Maar jullie, de kraam, familie, vrienden.... iedereen noemt de baby straks bij zijn echte naam en dat zal jullie zoontje dus vanzelf ook gaan doen.
Als we hier aan kleuter (net 5) vragen hoe we zijn broertje moeten gaan noemen dan zegt hij "Toby", dan heb ik 2 broertjes die zo heten. Gelukkig zijn z'n vader en ik origineler![]()
Ik ben er maar uit gegaan, slapen ging sowieso beroerd vannacht. Ben volgens mij nog nerveuzer dan het feestvarken zelf![]()
Bedankt voor de succes-wensen, het komt vast goed.
En Claudia, sounds like a plan!
Zo werkt het niet he? Tarieven zijn keurig afgestemd op wat ze wel en niet voor je doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:06 schreef Troeta het volgende:
Ja, ga ik ook doen denk ik, ben ook weggelopen zonder een nieuwe afspraak te maken![]()
Die gynaecoloog zat al te mopperen dat ze me niet eerder doorgestuurd hadden en nu doet de vk zo, Geen zin een patient van hun te zijn waar ze lekker geld voor vangen als ze toch niks voor me doen. Bevalling doet de gynaecoloog ook vanwege pijnstilling.
(hoop dat je snel kan poepen)
In een ideale wereld ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo werkt het niet he? Tarieven zijn keurig afgestemd op wat ze wel en niet voor je doen.
Dat komt me akelig bekend voor (darmhernia)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:51 schreef Logician78 het volgende:
Bodpa van harte
Adesse succes!!![]()
Succes met de drukte Kersjes
Heb een rot dag/nacht achter de rug:
Na de spoed echo aan het laxeer middel, dit deed niets en rond 19:00 kwam alles wat ik at en dronk omhoog en veel pijn. Via de eerstehulp 2 klismas gekregen en dosering laxeermiddel omhoog. Klismas deden helemaal niets er kwam alleen doorzichtig spul uit. Nu zo een diepere klisma doen en als deze niet werkt na 1uur moet ik naar het ziekenhuis dan gaan ze kijken wat er vast zit ed ... bah baal als een stekker
Ja ik moet ook wel eens aan de mensen denken die dit dus de hele zwangerschap hebben, ipv de laatste 2 weken, petje af hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:21 schreef Gerberaatje het volgende:
Lastig hè Katyik heb na bijna 8 maanden kutnachten, inmiddels een paar 'aardige' nachten achter de rug (alsnog elk uur eruit
maar niet gelijk dode heupen of andere slapende onderdelen als ik nét weer lekker lig, dat scheelt al zóveel...) Dikbil 2.0 is 's nachts ook aardig rustig op het moment (waarvan ik dan halverwege de nacht denk: hee ik heb je nog amper gevoeld? Want normaal schiet ik wakker van de pijn als ze maar iets beweegt als ik lig
Gaat het wel goed daarzo?
maar het kind heeft op dit moment een fijn dag-nacht ritme.... Op dit moment
)
Lekker overdag ook je rust pakken nu, zoveel mogelijkdaar heb je straks echt profijt van!
Klinkt bekend! begon ook al aan mezelf te twijfelen of m'n guppy wel vast in 't bekken lag en niet bibi...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:01 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb gek genoeg juist meer maagzuur nu ze helemaal ingedaald isschijnbaar kan ze nu weer met haar voeten boven haar billen komen (ofzo? Ik roep maar wat) en lekker in mijn maag trappen
Fijn dat ze nu zo goed slaapt, zal idd ook eens proberen smiddags een dutje te doen, maar ben niet eens echt moe omdat ik zo weinig doe, lastig.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:01 schreef Gerberaatje het volgende:
Och, gek genoeg went het hoor!straks als de baby er is ben ik al gewend aan de onderbroken nachten
dat scheelt ook de helft
![]()
Goddank slaapt het gespookte sinds haar hoektanden door zijn echt weer fantastisch! Geen kick 's nachts (alleen om 6 uur wakker elke dagmaar daar hoor je me niet over met zulke goede nachten) en slaapt ze overdag nog 2 tot 3 uur (en ik dus ook nog dik 1,5 tot 2 uur
) dat scheelt ook heel veel
En weet jepetje af hoeft niet hoor... heb geen andere keus
(ja die breinaald lonkt
*grapje*) adem blijven halen maar en nu lekker aan het aftellen!
heu, ik mis geloof ik iets! ben jij zwanger?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:22 schreef Ticootje het volgende:
Oh gister ook de verloskundige maar gebeld. En mocht meteen door bloedprikken voor alle standaard testen. Uiteraard krijg ik dan weer een oproep voor m'n antistoffen. Ik ben benieuwd hoe ze daar nu mee omgaan. Bij leyla waren ze vrij spastisch dat ook de papa getest moest worden ed. Nou ja we zien wel.
20 weken echo moet in het lumc weten we al. Omdat ze uitgebreid het hartje willen onderzoeken.
Ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:36 schreef trui het volgende:
[..]
heu, ik mis geloof ik iets! ben jij zwanger?
Kan je hier niet komenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja.
Oh. Poetsdrang. Ik heb gister al m'n huis naar zwembad laten ruiken, dusdanig dat j hoofdpijn kreeg toen hij thuis kwam. (gezond wel) dus ik mocht niet meer los in huis. Dus heb ik de hele portiek maar gedweild.
quote:
Enorm...ik kijk maar even niet achter mequote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jouw huis is toch gewoon netjes en schoon?
Nou ja goed, hier is ook alweer 2x gegeten en dus ligt er echt van alles over de vloer.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Enorm...ik kijk maar even niet achter me
dat is wel tamelijk flabbergasting nieuws! ben je zelf al een beetje aan 't idee gewend?quote:
Redelijk gewend wel. Helemaal 100% happy, nee. Maar daar werk ik aan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:52 schreef trui het volgende:
[..]
dat is wel tamelijk flabbergasting nieuws! ben je zelf al een beetje aan 't idee gewend?
Daarom doe ik de vloer max 1 x per dag. Maar vaak pak ik snel de bezem als ze nog aan tafel zitten zodat het niet door de hele kamer ligt. Maar met ei ofzo gaat dat dus niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha ja waardeloos.is dat he.
Heb ik hier ook vaak. Heb ik gestofzuigd, alles.weer.netjes.enzo. Wordt Floris wakker, geef k m brood/cracker oid en hop ik kan weer beginnen
Was die te lang in de wasmachine zat. Ja dat rook zo lekker.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:12 schreef rebel-angel het volgende:
adesse van harte gefeliciteerd met lotte![]()
logi heel veel sterkte en suces hopelijk is het snel voorbij
en tico toen jij zwanger was van je 2e lurkte ik hier weleens
en moest ik zo lachen omdat je verknalde was zo lekker vond ruiken
heb je dat nu weer ?
hier alles nog steeds![]()
vandaag knetter hard gewerkt kwamen allemaal mensen pakken pampers voor weinig kopen![]()
straks lekker pannekoeken eteni know een maand of 6 te vroeg
Dankjewelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:15 schreef Enfermera het volgende:
Incantrix gefeliciteerd!![]()
Een voorzichtige
dus, ik begrijp dat je uit het niet zo makkelijk zwanger worden/blijven topic komt?
Oh joh, heftig zeg.. jeutjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dankjewelklopt inderdaad, wij hebben een geschiedenis met miskramen en in december hebben wij een een engeltje gekregen.
Ja, we hebben nu 4 echo's gehad, waaronder de combinatietest en die was goedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh joh, heftig zeg.. jeutje![]()
Hoe ver ben je inmiddels?
Edit; nm, even goed gelezen
13 weken dus al en een echo gehad en alles wat goed zie ik? Tof
Wow, wat gaaf johquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, we hebben nu 4 echo's gehad, waaronder de combinatietest en die was goedvoorzichtig blij dus (bij de zwangerschap waar we onze engel kregen kwamen ze er bij de nekplooimeting achter dat onze kleine jongen heel ziek was en niet of nauwelijks zou kunnen leven).
Gerberake, whehe, had mijn eigen actie kunnen zijn
Dat denk je! Jij plopt je meisje er straks zo uit!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:59 schreef clauwheee het volgende:
Gerb, hier alles rustig! Gisteravond werd ik weer gefopt. En vandaag zo rustig dat ik me afvraag of dat voorwerk überhaupt iets uithaalt. Maar goed, wk 39 staat inmiddels op de kalender en het komt elke dag dichterbij!
Nee, er zijn (als dat niet onder druk van de verzekeraars inmiddels veranderd is) vaste tarieven voor verloskundige zorg. Afhankelijk van de periode dat je onder controle staat en of je wel of niet bij de gyn loopt en of de bevalling wel of niet gedaan wordt. Kun je niet echt creatief mee boekhouden.quote:
Nouja zegquote:Op zondag 24 juni 2012 14:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Snap der niks van .. Ineens is de heule zak chips leeg![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:25 schreef Gerberaatje het volgende:
Als Clauw zich even komt melden![]()
sta ik al 5e op de lijst
H&Mquote:Op zondag 24 juni 2012 15:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Heeft iemand hier een idee waar je fijne zwangerschapspanty's kan kopen? Ik ben vandaag bij HEMA en Hunkemoller geweest, beide hadden ze niets. Holdups zijn ook een optie, maar ik zou ook wel graag een panty met buikruimte willen hebben
Hangt een beetje van de vestiging af, hier niet. Wel online te bestellen geloof ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:48 schreef mefke79 het volgende:
spees eend, hema heeft wel zwangerschapsleggings, pantys volgens mij ook!
Dat doe ik tot nu toe met pantys van de Hemaquote:Op zondag 24 juni 2012 17:12 schreef Gerberaatje het volgende:
Of gewoon een goedkope zeeman/wibra panty maar dan een maat groter?dat werkte hier prima!
Nee, hier helaas niet. Ik krijg toch last van die smalle band in mijn buik. En nog een stuk groter heb ik ook al eens geprobeerd, maar dan lubbert ie om mijn benenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:12 schreef Gerberaatje het volgende:
Of gewoon een goedkope zeeman/wibra panty maar dan een maat groter?dat werkte hier prima!
die kun je sowieso tot onder je oksels optrekken geloof ik....quote:Op zondag 24 juni 2012 17:12 schreef Gerberaatje het volgende:
wij vermengen de inhoud van capusules met vanillevla en dat gaat goed, misschien dat het bij jou ook kan op deze manierquote:Op zondag 24 juni 2012 13:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Trouwens .. Voor wie ik er blij mee kan maken.
Ik heb twee weken terug zwangerschapsvitamines gekocht van de Etos, gewoon huismerk. Het zijn van die capsules. Ik heb niet goed opgelet want ik krijg capsules gewoon niet weg. Ik kan ze wel open breken en de inhoud vermengen met een sapje o.i.d., maar het laat zich niet echt vermengen. Nu ben ik dat gedonder een beetje zat en zit ik hier dus met een net aangebroken pakje te kijken.
Misschien dat ik er iemand blij mee mag maken? Hoef er uiteraard niets voor te hebben! Stuur maar even een PM als je ze wilt hebben.
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Zojuist een ploppende buik op film gezet ;-) .. dus hopelijk kan manlief het vanaf heden ook voelen
Jeuj, plopjes!!quote:
Jeutje das snel gegaan dan!! Gefeliciteerd met jullie dochter, wat een mooie naam zegquote:Op zondag 24 juni 2012 18:39 schreef clauwheee het volgende:
Sorry dames! Vanochtend om iets voor 11 na een hele snelle goede bevalling was onze N.ina daar! Ik heb een totaal dus moest naar de OK maar voel me best goed. En ze is prachtig!
Ja?quote:
Even googelen of ze dat ook in België doenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:31 schreef Keshet het volgende:
Liza, bij Miss Etam? Daar verkopen ze normaal gesproken ook spijkerbroeken in lengtematen.
Ik ben gisteren op de sites van Zalando en Mamalicious geweest, en op een van de sites kon je kiezen voor lengtemaat 36. Ik weet niet meer welke het was, maar ik denk Mamalicious!quote:Op zondag 24 juni 2012 20:31 schreef OooLizaooO het volgende:
Weet iemand waar je lange zwangerschaps(spijker)broeken kan vinden?
Oh nee, ik snap het wel hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 20:42 schreef OooLizaooO het volgende:
Miss Etam niet in België voor zover ik kan vinden.
Bedankt voor de tip Spees_Eend. Normaal gezien bestel ik graag en veel online, maar nu moet ik wel heel zeker zijn dat het comfy zit, dus ik ga graag even passen nu. Veeleisend zwanger zijn hé.
Hier hetzelfde...quote:Op zondag 24 juni 2012 20:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh nee, ik snap het wel hoormaar ik vond het aanbod van zwangerschapskleding in de stad zó tegenvallen dat ik toch maar online ben gaan bestellen.
Zat joh. Je kan altijd nog even de stad in of je vent op pad sturen.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:44 schreef SupremeEvil het volgende:
Jeej, nieuwe baby's, gefeliciteerd!!!
Wat een leuke namen ook
Succes met het herstel Clauwhee.
Nog eens een noob vraagje,..hoeveel kleertjes heb je nodig voor de eerste weekjes. Heb in 50/56 10 rompertjes, 7 shirtjes, 4 broekjes een vestje, drie mutsjes, 2 paar slofjes en n hoop sokjes. Heb 1 pakje in mt 50 en 1 broekje. Ik dacht genoeg te hebben, nu twijfel ik,hihi
Bij Zalando kun je sowieso gratis verzenden en terugsturen dus je kunt 2-3 maten bestellen voor de zekerheid, en bij Mamalicious weet ik even niet meer wat de verzendkosten zijn. Beide hebben nu trouwens best wel wat in de sale, gisteren zwangerschapsbroeken voor 50% besteldquote:Op zondag 24 juni 2012 21:01 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Hier hetzelfde...
Misschien toch maar het risico nemen dan. En als het écht niet goed zit gewoon terugsturen...
Liza; ik kocht ze van mamalicious; als je goed zoekt kan je daar lengte 36 van kopen, en inderdaad Esprit...quote:Op zondag 24 juni 2012 21:01 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Hier hetzelfde...
Misschien toch maar het risico nemen dan. En als het écht niet goed zit gewoon terugsturen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |