heu, ik mis geloof ik iets! ben jij zwanger?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:22 schreef Ticootje het volgende:
Oh gister ook de verloskundige maar gebeld. En mocht meteen door bloedprikken voor alle standaard testen. Uiteraard krijg ik dan weer een oproep voor m'n antistoffen. Ik ben benieuwd hoe ze daar nu mee omgaan. Bij leyla waren ze vrij spastisch dat ook de papa getest moest worden ed. Nou ja we zien wel.
20 weken echo moet in het lumc weten we al. Omdat ze uitgebreid het hartje willen onderzoeken.
Ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:36 schreef trui het volgende:
[..]
heu, ik mis geloof ik iets! ben jij zwanger?
Kan je hier niet komenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja.
Oh. Poetsdrang. Ik heb gister al m'n huis naar zwembad laten ruiken, dusdanig dat j hoofdpijn kreeg toen hij thuis kwam. (gezond wel) dus ik mocht niet meer los in huis. Dus heb ik de hele portiek maar gedweild.
quote:
Enorm...ik kijk maar even niet achter mequote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jouw huis is toch gewoon netjes en schoon?
Nou ja goed, hier is ook alweer 2x gegeten en dus ligt er echt van alles over de vloer.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Enorm...ik kijk maar even niet achter me
dat is wel tamelijk flabbergasting nieuws! ben je zelf al een beetje aan 't idee gewend?quote:
Redelijk gewend wel. Helemaal 100% happy, nee. Maar daar werk ik aan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:52 schreef trui het volgende:
[..]
dat is wel tamelijk flabbergasting nieuws! ben je zelf al een beetje aan 't idee gewend?
Daarom doe ik de vloer max 1 x per dag. Maar vaak pak ik snel de bezem als ze nog aan tafel zitten zodat het niet door de hele kamer ligt. Maar met ei ofzo gaat dat dus niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha ja waardeloos.is dat he.
Heb ik hier ook vaak. Heb ik gestofzuigd, alles.weer.netjes.enzo. Wordt Floris wakker, geef k m brood/cracker oid en hop ik kan weer beginnen
Was die te lang in de wasmachine zat. Ja dat rook zo lekker.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:12 schreef rebel-angel het volgende:
adesse van harte gefeliciteerd met lotte![]()
logi heel veel sterkte en suces hopelijk is het snel voorbij
en tico toen jij zwanger was van je 2e lurkte ik hier weleens
en moest ik zo lachen omdat je verknalde was zo lekker vond ruiken
heb je dat nu weer ?
hier alles nog steeds![]()
vandaag knetter hard gewerkt kwamen allemaal mensen pakken pampers voor weinig kopen![]()
straks lekker pannekoeken eteni know een maand of 6 te vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |