quote:Op zondag 24 juni 2012 15:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Zojuist een ploppende buik op film gezet ;-) .. dus hopelijk kan manlief het vanaf heden ook voelen
Jeuj, plopjes!!quote:
Jeutje das snel gegaan dan!! Gefeliciteerd met jullie dochter, wat een mooie naam zegquote:Op zondag 24 juni 2012 18:39 schreef clauwheee het volgende:
Sorry dames! Vanochtend om iets voor 11 na een hele snelle goede bevalling was onze N.ina daar! Ik heb een totaal dus moest naar de OK maar voel me best goed. En ze is prachtig!
Ja?quote:
Even googelen of ze dat ook in België doenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:31 schreef Keshet het volgende:
Liza, bij Miss Etam? Daar verkopen ze normaal gesproken ook spijkerbroeken in lengtematen.
Ik ben gisteren op de sites van Zalando en Mamalicious geweest, en op een van de sites kon je kiezen voor lengtemaat 36. Ik weet niet meer welke het was, maar ik denk Mamalicious!quote:Op zondag 24 juni 2012 20:31 schreef OooLizaooO het volgende:
Weet iemand waar je lange zwangerschaps(spijker)broeken kan vinden?
Oh nee, ik snap het wel hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 20:42 schreef OooLizaooO het volgende:
Miss Etam niet in België voor zover ik kan vinden.
Bedankt voor de tip Spees_Eend. Normaal gezien bestel ik graag en veel online, maar nu moet ik wel heel zeker zijn dat het comfy zit, dus ik ga graag even passen nu. Veeleisend zwanger zijn hé.
Hier hetzelfde...quote:Op zondag 24 juni 2012 20:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh nee, ik snap het wel hoormaar ik vond het aanbod van zwangerschapskleding in de stad zó tegenvallen dat ik toch maar online ben gaan bestellen.
Zat joh. Je kan altijd nog even de stad in of je vent op pad sturen.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:44 schreef SupremeEvil het volgende:
Jeej, nieuwe baby's, gefeliciteerd!!!
Wat een leuke namen ook
Succes met het herstel Clauwhee.
Nog eens een noob vraagje,..hoeveel kleertjes heb je nodig voor de eerste weekjes. Heb in 50/56 10 rompertjes, 7 shirtjes, 4 broekjes een vestje, drie mutsjes, 2 paar slofjes en n hoop sokjes. Heb 1 pakje in mt 50 en 1 broekje. Ik dacht genoeg te hebben, nu twijfel ik,hihi
Bij Zalando kun je sowieso gratis verzenden en terugsturen dus je kunt 2-3 maten bestellen voor de zekerheid, en bij Mamalicious weet ik even niet meer wat de verzendkosten zijn. Beide hebben nu trouwens best wel wat in de sale, gisteren zwangerschapsbroeken voor 50% besteldquote:Op zondag 24 juni 2012 21:01 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Hier hetzelfde...
Misschien toch maar het risico nemen dan. En als het écht niet goed zit gewoon terugsturen...
Liza; ik kocht ze van mamalicious; als je goed zoekt kan je daar lengte 36 van kopen, en inderdaad Esprit...quote:Op zondag 24 juni 2012 21:01 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Hier hetzelfde...
Misschien toch maar het risico nemen dan. En als het écht niet goed zit gewoon terugsturen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |