Haha zou best kunnen ja, eigenlijk zou iemand eens een keer "haar" foto moeten vragenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef koeken het volgende:
[..]
Bij de normale replica is het gestikt, bij Authentic versie is het geplakt.
Ik wijfel trouwens of Shirley een vrouw is...
Stofkwaliteit is toch vrij redelijk. Mijne is ook niet erg breed, maar wel erg lang.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:14 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
heel strak.
ik heb NL uit en FR uit (wat Mandera ook heeft) gekocht en beide vallen klein.
Ook zijn beide niet de officiele.
Zoals je ziet heeft het Franse broekje een goude logo. De officiele heeft zwarte logo
En op mn NL broekie heb ik een witte logo, officiele heeft oranje logo
Voor kwaliteit van broek geeft ik 4/10
Wat is de status?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:51 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik heb bij die shirley 4 juni besteld (8 juni verstuurd via de tracking number). Nog niks binnen. Twee shirts. Oranje en Ajax uit.
Jij welquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:38 schreef robbertkillz het volgende:
beste allen
ik ben hier nieuw en kwam hier door een topic over "thaise rotzooi", en wilde naar jullie ervaringen vragen van een site die in een ander nummer van voetbalshirts is genoemd.
Mag ik hierover wat vragen of niet?
NIET bestellen bij triads. Zij zitten in thailand en die zendingen worden extra gecontroleerd. Mijn NL-shirt is door de douane in beslag genomen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:46 schreef robbertkillz het volgende:
Haha, mooi!
Mijn broer kwam gister thuis van vakantie naar barcelona en zei dat die het nieuwe thuis shirt zo mooi vond, maar kostte 105 euro. Dat vond hij te veel. Nou was die pas ook jarig en heb nog geen cadeau dus dacht, mooi, dan koop ik die.
Nou was ik benieuwd naar jullie mening over de foto van dit shirt:
http://www.soccertriads.com/barcelona-home-jersey-12/13.html
Als je op google zoekt, zijn de kleuren donkerder. Zou dat aan de foto liggen, of is het shirt gewoon niet zo mooi?
ik wacht ook nog steeds, ook 8 juni verstuurdquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:51 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik heb bij die shirley 4 juni besteld (8 juni verstuurd via de tracking number). Nog niks binnen. Twee shirts. Oranje en Ajax uit.
Same here.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:49 schreef reem het volgende:
Ik vind het tamelijk frappant dat mensen die namaakartikelen gaan kopen daarna gaan klagen over de kwaliteit.
Mailtje sturen, Shirley zal het regelen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:30 schreef robbertkillz het volgende:
Ja hoe zit dat? Ik neem natuurlijk aan dat ik zo'n mooie krijg als ik die bestel, maar straks zou je zien dat ik zo-een krijg die jij net postte ;p..
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:15 schreef YazooW het volgende:
Barca shirts van Shirley zijn duidelijk fake, kleuroverloop klopt niet.
Ja ik hoorde het al, is al gebeurdquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:55 schreef koeken het volgende:
[..]
Mailtje sturen, Shirley zal het regelen.
hoezo was trouwens het Barca shirt dat hij wilde wel ¤105,- ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:09 schreef robbertkillz het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het al, is al gebeurd. Maar bedank
Moet je aan de verkopers vragen, was 2 jaar geleden ook, het allernieuwste shirt in Camp Nou kostte ¤105,-quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoezo was trouwens het Barca shirt dat hij wilde wel ¤105,- ?
Zal wel authentic zijn ofzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoezo was trouwens het Barca shirt dat hij wilde wel ¤105,- ?
maar voor 105 euro is het ook zo dat je ze eigenlijk niet kunt wassen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:14 schreef robbertkillz het volgende:
[..]
Moet je aan de verkopers vragen, was 2 jaar geleden ook, het allernieuwste shirt in Camp Nou kostte ¤105,-
Je had ze ook van ¤90,- ofzo, maar je voelde daar ook weer verschil tussen (kwaliteit) van de stof. En het is natuurlijk met die patches erop en zo
Eigenlijk is het allemaal gewoon zonde van je geld. Beter koop je gewoon zo'n namaak, kan je er zelfs 4 van kopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar voor 105 euro is het ook zo dat je ze eigenlijk niet kunt wassen.
zijn ze niet voor gemaakt. die van 90 zijn daarom handiger voor mensen die ze gewoon dragen
ik koop zelf wel altijd de officiële shirts, achteraf misschien ook wel dom, want als ik de neppe shirts zou kopen, had ik een heel hoop andere leuke dingen kunnen kopen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:20 schreef robbertkillz het volgende:
[..]
Eigenlijk is het allemaal gewoon zonde van je geld. Beter koop je gewoon zo'n namaak, kan je er zelfs 4 van kopen. En wat maakt het eigenlijk uit of die officieel is ;p
haha, inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik koop zelf wel altijd de officiële shirts, achteraf misschien ook wel dom, want als ik de neppe shirts zou kopen, had ik een heel hoop andere leuke dingen kunnen kopen.
Inderdaad niet doen. Slechte service (en onbeschoft). Kwaliteit is ook ruk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:07 schreef koeken het volgende:
[..]
NIET bestellen bij triads. Zij zitten in thailand en die zendingen worden extra gecontroleerd. Mijn NL-shirt is door de douane in beslag genomen.
Shirts uit Hong Kong daarentegen minder. Shirley heeft ook veel meer 'echte' afbeeldingen van het product dat ze verkoopt op haar site staan. Beter bestel je daar (is trouwens ook goedkoper en betere klantenservice)
Dat ga ik doen. Heb alleen tracking nummer van Hong Kong. Zal ze wel ff tweetenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:34 schreef koeken het volgende:
[..]
Wat is de status?
Heb je PostNL al gemaild/gebeld/getweet?
www.adidas.nlquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:16 schreef kossikvassik2 het volgende:
Heb nog nooit een voetbalshirt gekocht... waar kan ik zo een shirt en een trainingspak van het Spaans elftal kopen?
(waar je eventueel kan terugsturen)
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:00 schreef Hamsik het volgende:
En de winnaar van lelijkste kit 12/13 is geworden..... NEC
[ afbeelding ]
De skyline is wel vet maar niet op die plek, echt spuuglelijk shirt! Waar blijft dat balkenshirt?
'voorschotje.nl'quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:12 schreef thethoryd het volgende:
Op deze foto valt het dan wel mee vind ik:
[ afbeelding ]
Behalve dan dat dat hele shirt volgepompt is met sponsors![]()
![]()
Dit dusquote:
Wat lelijk zeg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:12 schreef thethoryd het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Was die sponsor niet verboden ofzo? Meen daar iets over te hebben gehoord...quote:
Het zou verboden moeten worden in ieder gevalquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:15 schreef koeken het volgende:
[..]
Was die sponsor niet verboden ofzo? Meen daar iets over te hebben gehoord...
Voorschotje is helemaal geen sponsor. Sterker nog, ze hebben helemaal geen sponsor!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voorschotje klinkt als een hele foute site ook.Tegen het slecht-erotische aan.
Hmm ik weet het niet.. ik moet hem in model zien om echt goed te keuren. Ik vind zoals ik het nu zie het wit op de armen iets té breedquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:23 schreef Hamsik het volgende:
Fc Twente thuis
http://t.co/lO1J85Bh
Uit is waarschijnlijk hetzelfde maar dan blauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aer mea arena est
29$ is incl verzendenquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:54 schreef robbertkillz het volgende:
Pfoe, hongkongse bitches! haha.
Ik mail die shirley, en vraag voor opdruk en over de verschillende foto's (1 echt, 1 heeel nep).
Nou dat over de opdruk kan alleen met "standaard" letters, dus niet officiele van de club, en ze reageert niet op de foto's.
Zegt ze er ook bij dat het USD 29 wordt, dus ik zeg: dat klopt niet, op de site staat 17.
Zegt ze: USD29 is my lastest price for it. You can choose no nam no number for it.
Raar mens :S
Ze zegt dat je voor die prijs ook een shirt kan kiezen zonder naam en nummerquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:30 schreef robbertkillz het volgende:
[..]
Ja dat zal, maar nu mag er opeens geen naam en nummer meer op?
quote:You can choose no nam no number for it.
Ja maar je wilde niet die neppe bedrukking en ze heeft de officiële waarschijnlijk nog niet. Dus biedt ze het zonder bedrukking aan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:39 schreef robbertkillz het volgende:
Ja maar ik vroeg dat shirt met Donovan #10...
Haha ik heb al veel gemaild, had idd eerst gevraagd naar echte bedrukking, had ze niet, dus toen maar voor de neppe.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:56 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ja maar je wilde niet die neppe bedrukking en ze heeft de officiële waarschijnlijk nog niet. Dus biedt ze het zonder bedrukking aan.
Kan wel..quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:58 schreef robbertkillz het volgende:
[..]
Haha ik heb al veel gemaild, had idd eerst gevraagd naar echte bedrukking, had ze niet, dus toen maar voor de neppe.
En nu zegt ze dat ik geen nummer en geen naam kan kiezen ;p
Wat maakt het nou uit.... stop gewoon met azijnzeiken en post dan een nieuw shirt. Kunnen we daarop reageren.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:02 schreef reem het volgende:
Nu gaat het dus alsnog over die 'thaise' rotzooi in dit topic. Beetje zonde.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:22 schreef Romanus het volgende:
Als ik nu Thaise rotzooi bestel, wordt dat dan nog extra gecontroleerd? Rekening houdend met die 2 weken levertijd?
Wat een triest goedkoop shirtje zegquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:12 schreef thethoryd het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Het is gewoon een dri fit shirt dus de pasvorm zit wel goed. De mouwen zijn door het inlijsten raar gevouwen en lijken wel op kerst mutsen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat een triest goedkoop shirtje zeg
Die mouwen bij dat Twente shirtIk vind die voorkant ook maar druk met dat Nike, Arke, twente en weer een Arke logo. Ziet er niet uit.
Beetje goedkoopquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:17 schreef Hamsik het volgende:
Twente thuis:
[ afbeelding ]
Twente uit
[ afbeelding ]
Het was natuurlijk een last-minute job voor Nike.quote:
Nee Messi #10quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:56 schreef robbertkillz het volgende:
Als ik deze bestel:
http://www.jersey777.com/(...)all-Shirt-p6353.html
Staat er dat die van Xavi #6 is, moet ik dan ook nog een keer Xavi #6 intypen bij name&No. ?
Haha nee is voor me broer, die wilde een Xavi, maar laat maar ;p.quote:
Nee man. Net of Shirley jou gaat bellen met haar vloeiende Engelsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:03 schreef robbertkillz het volgende:
[..]
Haha nee is voor me broer, die wilde een Xavi, maar laat maar ;p.
Is het trouwens ook nodig om een echte telefoon nummer te geven xD?
hahahaha jou reacties zijn echt 100000000 +quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:28 schreef koeken het volgende:
[..]
Nee man. Net of Shirley jou gaat bellen met haar vloeiende Engels
Hello my friend.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:36 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
hahahaha jou reacties zijn echt 100000000 +![]()
Western Union wordt toch altijd gebruikt om mensen op te lichten?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:42 schreef Dennis258 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Western Union en weet iemand de transactiekosten??
ja western Union is niet echt veilig.. en heeft niet zoals paypal kopersbeschermingquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:11 schreef YazooW het volgende:
[..]
Western Union wordt toch altijd gebruikt om mensen op te lichten?
Dat heeft dan toch niks met de veiligheid van WU te maken? dat is toch met alle betaalmiddelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:41 schreef Fiorano het volgende:
Western Union is wel veilig, je moet alleen uitkijken naar welk figuur je het geld stuurt
Die bescherming van Paypal deugt van geen kanten...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat heeft dan toch niks met de veiligheid van WU te maken? dat is toch met alle betaalmiddelen.
paypal is veilig(er) omdat zei kopersbescherming aanbieden.
Transactiekosten zijn 20 euro, dikwijls. Alleen te doen als je iets van 3> shirts besteld.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:42 schreef Dennis258 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Western Union en weet iemand de transactiekosten??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |