Haha zou best kunnen ja, eigenlijk zou iemand eens een keer "haar" foto moeten vragenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef koeken het volgende:
[..]
Bij de normale replica is het gestikt, bij Authentic versie is het geplakt.
Ik wijfel trouwens of Shirley een vrouw is...
Stofkwaliteit is toch vrij redelijk. Mijne is ook niet erg breed, maar wel erg lang.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:14 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
heel strak.
ik heb NL uit en FR uit (wat Mandera ook heeft) gekocht en beide vallen klein.
Ook zijn beide niet de officiele.
Zoals je ziet heeft het Franse broekje een goude logo. De officiele heeft zwarte logo
En op mn NL broekie heb ik een witte logo, officiele heeft oranje logo
Voor kwaliteit van broek geeft ik 4/10
Wat is de status?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:51 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik heb bij die shirley 4 juni besteld (8 juni verstuurd via de tracking number). Nog niks binnen. Twee shirts. Oranje en Ajax uit.
Jij welquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:38 schreef robbertkillz het volgende:
beste allen
ik ben hier nieuw en kwam hier door een topic over "thaise rotzooi", en wilde naar jullie ervaringen vragen van een site die in een ander nummer van voetbalshirts is genoemd.
Mag ik hierover wat vragen of niet?
NIET bestellen bij triads. Zij zitten in thailand en die zendingen worden extra gecontroleerd. Mijn NL-shirt is door de douane in beslag genomen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:46 schreef robbertkillz het volgende:
Haha, mooi!
Mijn broer kwam gister thuis van vakantie naar barcelona en zei dat die het nieuwe thuis shirt zo mooi vond, maar kostte 105 euro. Dat vond hij te veel. Nou was die pas ook jarig en heb nog geen cadeau dus dacht, mooi, dan koop ik die.
Nou was ik benieuwd naar jullie mening over de foto van dit shirt:
http://www.soccertriads.com/barcelona-home-jersey-12/13.html
Als je op google zoekt, zijn de kleuren donkerder. Zou dat aan de foto liggen, of is het shirt gewoon niet zo mooi?
ik wacht ook nog steeds, ook 8 juni verstuurdquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:51 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik heb bij die shirley 4 juni besteld (8 juni verstuurd via de tracking number). Nog niks binnen. Twee shirts. Oranje en Ajax uit.
Same here.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:49 schreef reem het volgende:
Ik vind het tamelijk frappant dat mensen die namaakartikelen gaan kopen daarna gaan klagen over de kwaliteit.
Mailtje sturen, Shirley zal het regelen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:30 schreef robbertkillz het volgende:
Ja hoe zit dat? Ik neem natuurlijk aan dat ik zo'n mooie krijg als ik die bestel, maar straks zou je zien dat ik zo-een krijg die jij net postte ;p..
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:15 schreef YazooW het volgende:
Barca shirts van Shirley zijn duidelijk fake, kleuroverloop klopt niet.
Ja ik hoorde het al, is al gebeurdquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:55 schreef koeken het volgende:
[..]
Mailtje sturen, Shirley zal het regelen.
hoezo was trouwens het Barca shirt dat hij wilde wel ¤105,- ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:09 schreef robbertkillz het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het al, is al gebeurd. Maar bedank
Moet je aan de verkopers vragen, was 2 jaar geleden ook, het allernieuwste shirt in Camp Nou kostte ¤105,-quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoezo was trouwens het Barca shirt dat hij wilde wel ¤105,- ?
Zal wel authentic zijn ofzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoezo was trouwens het Barca shirt dat hij wilde wel ¤105,- ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |