maar voor 105 euro is het ook zo dat je ze eigenlijk niet kunt wassen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:14 schreef robbertkillz het volgende:
[..]
Moet je aan de verkopers vragen, was 2 jaar geleden ook, het allernieuwste shirt in Camp Nou kostte ¤105,-
Je had ze ook van ¤90,- ofzo, maar je voelde daar ook weer verschil tussen (kwaliteit) van de stof. En het is natuurlijk met die patches erop en zo
Eigenlijk is het allemaal gewoon zonde van je geld. Beter koop je gewoon zo'n namaak, kan je er zelfs 4 van kopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar voor 105 euro is het ook zo dat je ze eigenlijk niet kunt wassen.
zijn ze niet voor gemaakt. die van 90 zijn daarom handiger voor mensen die ze gewoon dragen
ik koop zelf wel altijd de officiële shirts, achteraf misschien ook wel dom, want als ik de neppe shirts zou kopen, had ik een heel hoop andere leuke dingen kunnen kopen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:20 schreef robbertkillz het volgende:
[..]
Eigenlijk is het allemaal gewoon zonde van je geld. Beter koop je gewoon zo'n namaak, kan je er zelfs 4 van kopen. En wat maakt het eigenlijk uit of die officieel is ;p
haha, inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik koop zelf wel altijd de officiële shirts, achteraf misschien ook wel dom, want als ik de neppe shirts zou kopen, had ik een heel hoop andere leuke dingen kunnen kopen.
Inderdaad niet doen. Slechte service (en onbeschoft). Kwaliteit is ook ruk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:07 schreef koeken het volgende:
[..]
NIET bestellen bij triads. Zij zitten in thailand en die zendingen worden extra gecontroleerd. Mijn NL-shirt is door de douane in beslag genomen.
Shirts uit Hong Kong daarentegen minder. Shirley heeft ook veel meer 'echte' afbeeldingen van het product dat ze verkoopt op haar site staan. Beter bestel je daar (is trouwens ook goedkoper en betere klantenservice)
Dat ga ik doen. Heb alleen tracking nummer van Hong Kong. Zal ze wel ff tweetenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:34 schreef koeken het volgende:
[..]
Wat is de status?
Heb je PostNL al gemaild/gebeld/getweet?
www.adidas.nlquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:16 schreef kossikvassik2 het volgende:
Heb nog nooit een voetbalshirt gekocht... waar kan ik zo een shirt en een trainingspak van het Spaans elftal kopen?
(waar je eventueel kan terugsturen)
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:00 schreef Hamsik het volgende:
En de winnaar van lelijkste kit 12/13 is geworden..... NEC
[ afbeelding ]
De skyline is wel vet maar niet op die plek, echt spuuglelijk shirt! Waar blijft dat balkenshirt?
'voorschotje.nl'quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:12 schreef thethoryd het volgende:
Op deze foto valt het dan wel mee vind ik:
[ afbeelding ]
Behalve dan dat dat hele shirt volgepompt is met sponsors![]()
![]()
Dit dusquote:
Wat lelijk zeg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:12 schreef thethoryd het volgende:
Op deze foto valt het dan wel mee vind ik:
[ afbeelding ]
Behalve dan dat dat hele shirt volgepompt is met sponsors![]()
![]()
Was die sponsor niet verboden ofzo? Meen daar iets over te hebben gehoord...quote:
Het zou verboden moeten worden in ieder gevalquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:15 schreef koeken het volgende:
[..]
Was die sponsor niet verboden ofzo? Meen daar iets over te hebben gehoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |