Tnxs voor het aanbod!quote:Op maandag 23 juli 2012 09:53 schreef Macka66 het volgende:
Lamb, kun je niet langs een deskundige op het gebied van dragen om de Boba goed af te laten stellen? (Als je wel eens in Den Haag komt zoek mij dan op, dan doe ik het zo voor je.)
En ik ben er nog steeds zoooo blij meequote:Op maandag 23 juli 2012 20:28 schreef NotTheSame het volgende:
Ophelia, ik droeg mijn decembermini in een dikke katoenen Girasol. Ik heb er geen moment spijt van gehad, het was al meteen uit de doos een zachte doek. En bij een dikke doek hoef je ook nog niet zo precies te knopen.
Lief van je, maar ik zit in Tilburg, dus een behoorlijk eind bij jou vandaan. Ik denk dat ik in mijn omgeving ook wel een rekbare doek geleend krijgquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:00 schreef Tinuviel het volgende:
Mijn eerste doek was ook een Girasol meen ik. Ik had nog wel een rekbare doek. Dan moet je wel strak knopen en ik vond hem alleen lekker voor de eerste maanden. Waar woon jij Ophelia? Anders zou je eens een keertje kunnen komen proberen en eventueel mijn rekbare doek lenen.
Die is wel een stuk stugger hoor dan een girasol! En mogelijk ook een stuk moeilijker te vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben al even een groot fan van de kleur![]()
Maar die Natibaby Kolibri is ook
Hij is nu nog te vinden inderdaad, maar dat zal vast niet lang meer duren. Stugger lijkt me niet handig om mee te beginnen, dat wordt hem niet dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:38 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Die is wel een stuk stugger hoor dan een girasol! En mogelijk ook een stuk moeilijker te vindenMaar het is inderdaad een hele mooie doek
daarom moet je ook een zomerdoek nemen, of tenminste een dunne doek. En wel eentje van een lichte kleur, en een mooie witte vissershoedje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:22 schreef Kersjes het volgende:
Weet je wat het grootste (enige?) nadeel aan het dragen is?
Dat je niet (te veel) in de zon kan![]()
Met dit soort temperaturen vind ik het overdag buiten te warm om de rails over zijn hoofdje te trekken. En nou de zon eindelijk schijnt ga ik er van genieten ook! * Kersjes zonaanbidster is
Hij heeft dus al 2 dagen niet in de doek gezeten en zal er vandaag ook niet in gaan denk ik.
Maar ik mis het zeker!
Echt, ik ben fanatiek draagster en heb ook dunne doeken maar met 30 graden stop ik mijn baby niet in een draagdoek tenzij nodig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:32 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
daarom moet je ook een zomerdoek nemen, of tenminste een dunne doek. En wel eentje van een lichte kleur, en een mooie witte vissershoedje.
En dan knopen met 1 laag FWCC om het zo koel mogelijk te houden.
Of je gaat voor een ringsling of mei-tai.
Ik zou wel willen maar ik kan niet, komt vast nog wel een keerquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:41 schreef Keshet het volgende:
Kom je ook naar de draagmeet in Amstelveen? Dan kun je dingen uitproberen!
Zo had ik gister (niet heel gewenst maar ze was niet lekker en ik had het fietsstoeltje niet) een zielig koortsig meisje op mijn rug in de Beco. Kwartiertje op de fiets en ze koelde er, ondanks mijn lichaamswartme, best lekker van af door die open zijkanten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:15 schreef Macka66 het volgende:
Een mei-tai of drager is een ietsie pietsie koeler minder warm omdat de zijkanten open zijn. Als er tenminste een briesje staat, anders heb je nog niks aan die open zijkanten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |