Asy dat weet ik, maar mijn kindje is een stuitkindje, dus heeft hij sowieso een grotere kans en dan wil ik de gok niet nemen, dat ik hem verkeerd draag. Ik draag in de doek ook alleen in houdingen, waarvan ik weet dat het niet slecht is voor zijn heup.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:41 schreef Asyniur het volgende:
Tinuviel, het was gewoon een voorbeeld.
En het is niet zo dat alle kinderen gedragen in een baby bjorn of andere niet-ergonomische drager heupdysplasie ontwikkelen
Overigens (los hiervan) vindt mijn bekkentherapeut het nog altijd beter dat ik Huubke draag dan dat ik met een kinderwagen ga wandelen!
Hierquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:28 schreef Zoë23 het volgende:
Asy
Dat zal ons meisje vast ook wel leuk vinden
Is die ergens online te koop?
beetje offtopic maar wel handig![]()
Over twee stoelen? Hier gingen ze gewoon op het wasrek toen ik ze nog niet in de droger durfde te doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef NotTheSame het volgende:
Het ligt ook net aan het merk doek. Mijn oude Girasol kon op 60 graden gewassen worden en ook in de droger, maar dat durf ik met m'n Paisley echt niet.
Ik zo het gewoon proberen op 30 graden, delicaat/handwas programma, idem wasmiddel en dan de doek over twee stoelen spannen om te drogen.
Nog op een speciale stand? Of maakt dat niet uit? En krimpt dat ding dan niet??quote:Op zondag 22 juli 2012 07:44 schreef Asyniur het volgende:
PureEvil, ik gooi mijn Amazonas gewoon in de droger.
gewoon op 40 graden en dan gewoon in de droger. niks speciaals...quote:Op zondag 22 juli 2012 23:05 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Nog op een speciale stand? Of maakt dat niet uit? En krimpt dat ding dan niet??
En op hoeveel graden was je m in de wasmaschine? of welke stand?
Dat ja, klinkt alsof ie niet ideaal staat afgesteldquote:Op maandag 23 juli 2012 09:53 schreef Macka66 het volgende:
Lamb, kun je niet langs een deskundige op het gebied van dragen om de Boba goed af te laten stellen? (Als je wel eens in Den Haag komt zoek mij dan op, dan doe ik het zo voor je.)
Ja dit dus...quote:Op maandag 23 juli 2012 09:41 schreef Lunta het volgende:
Ik ook gewoon in de machine en droger. Wat Asyniur zegt dus... Droger staat hier wel op de koelste stand, maar wordt wel heet hoor. Heb mijn doek niet vóór en na het wassen gemeten, zou dus niet weten of hij gekrompen is.
Als het overigens geen 100% katoen is zou ik anders te werk gaan. Of als het een superdure doek zou zijn, dan zou ik hem dus niet in de droger doen (zegt ze nu, want gemak dient de mens).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |