quote:Op maandag 23 juli 2012 17:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Ook mijn mini is inmiddels groot fan![]()
[ afbeelding ]
Helpt goed inderdaad! Ik heb er ook weleens een aantal tennisballen in gedaanquote:Op maandag 23 juli 2012 19:13 schreef Marjolijntje het volgende:
Asy, ik heb er een paar schoenen bij gemikt, in de droger. En hij kwam er echt een heel stuk zachter uit!!
Oehquote:Op maandag 23 juli 2012 17:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Ook mijn mini is inmiddels groot fan![]()
[ afbeelding ]
Het wordt een oktobermini, dus het weer kan in het begin nog alle kanten op maar wordt dan snel kouderquote:Op maandag 23 juli 2012 20:00 schreef Tinuviel het volgende:
Als je een newborn gaat dragen lijkt me een zachte doek erg fijn. Dan zou je dus of een gebruikte moeten nemen, die al zacht is of eentje die kwa stof van zichzelf zacht is. En het hangt er ook nog vanaf of je in de zomer of winter gaat dragen, wat voor dikte je doek moet hebben enz.
Tnxs voor het aanbod!quote:Op maandag 23 juli 2012 09:53 schreef Macka66 het volgende:
Lamb, kun je niet langs een deskundige op het gebied van dragen om de Boba goed af te laten stellen? (Als je wel eens in Den Haag komt zoek mij dan op, dan doe ik het zo voor je.)
En ik ben er nog steeds zoooo blij meequote:Op maandag 23 juli 2012 20:28 schreef NotTheSame het volgende:
Ophelia, ik droeg mijn decembermini in een dikke katoenen Girasol. Ik heb er geen moment spijt van gehad, het was al meteen uit de doos een zachte doek. En bij een dikke doek hoef je ook nog niet zo precies te knopen.
Lief van je, maar ik zit in Tilburg, dus een behoorlijk eind bij jou vandaan. Ik denk dat ik in mijn omgeving ook wel een rekbare doek geleend krijgquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:00 schreef Tinuviel het volgende:
Mijn eerste doek was ook een Girasol meen ik. Ik had nog wel een rekbare doek. Dan moet je wel strak knopen en ik vond hem alleen lekker voor de eerste maanden. Waar woon jij Ophelia? Anders zou je eens een keertje kunnen komen proberen en eventueel mijn rekbare doek lenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |