quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was juist wel een verkenner, een RF-4.
quote:The F-4 Phantom, a fighter bomber with a pilot and navigator on board, disappeared over the Mediterranean
Als wij (lees: de NATO) Syrië finaal naar de tering schieten bedoel je.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:35 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als je denkt dat de Russen en Chinezen daar een oorlog om starten ben je echt niet goed bij je hoofd.
Google translate maakt er geen mooie zinnen van, maar het lijkt er toch echt op dat het een F-4 Phantom is.quote:Search and rescue work as a result of falling F-4E Phantom Mediterranean-type aircraft pilots determined the location of knowledge has been reached
De RF-4E kan niet bewapend worden, al heeft het misschien nog een boordkanon ter verdediging.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:57 schreef popolon het volgende:
Maakt ook niet uit, de Phantom is in de eerste golfoorlog wel als scout gebruikt trouwens. Maar toen zat er vaak nog een andere bedoeling achter: Het laten vallen van die bommen.
Maar in dat turkse artikel staat ook dat ze opzoek zijn naar een R4. Kan ook een google translate faal zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
De RF-4E kan niet bewapend worden, al heeft het misschien nog een boordkanon ter verdediging.
Is ook niet vreemd natuurlijk dat Turkije foto's vanuit de lucht wil maken van de steden in Syrië en vooral de vluchtelingenstromen richting hun land.
Die piloten kwamen in zee terecht, dus zo diep in het land zullen ze niet geweest zijn, als het uberhaupt al boven Syrisch grondgebied was he.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:57 schreef popolon het volgende:
Maakt ook niet uit, de Phantom is in de eerste golfoorlog wel als scout gebruikt trouwens. Maar toen zat er vaak nog een andere bedoeling achter: Het laten vallen van die bommen.
Dat valt wel mee denk ik, toch een belangrijke Amerikaanse bondgenoot, dus die gaan ze niet slecht materiaal verkopen in een dergelijk belangrijk gebied ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:33 schreef Hathor het volgende:
Ik snap die poeha niet zo..als je gewoon even wacht vallen Turkse toestellen wel vanzelf uit de lucht.
Amerikanen en bondgenootschappen is een paradox in optima forma, dat weet je nog niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik, toch een belangrijke Amerikaanse bondgenoot, dus die gaan ze niet slecht materiaal verkopen in een dergelijk belangrijk gebied ja.
Gezien de kernwapens die in ons land liggen opgeslagen neem ik toch maar aan dat je ongelijk hebt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Amerikanen en bondgenootschappen is een paradox in optima forma, dat weet je nog niet?
Nee, ook wij zijn colleteral damage.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gezien de kernwapens die in ons land liggen opgeslagen neem ik toch maar aan dat je ongelijk hebt.
Wat ik zo kan lezen staat er "near the Syrian border", niet "over Syrian territory". Kan natuurlijk zijn dat jij meer weet dan ik, maar "near" zou betekenen dat het nog steeds Turks grondgebied is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want er is geen land van de alliantie aangevallen, alleen een vliegtuig neergeschoten boven het grondgebied van Syrië, waar dat land alle recht toe heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |