Ja leuk hequote:
Het hele Duitse netwerk of allen het grensgebied?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
deze heeft in ieder geval Nijverdal West
ook Duitse en Belgische stations![]()
Jawel hoor. Nog leuker is het als dat NAAR DE TYFUS STINKENDE GRAFDING meteen weer opkrastquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:27 schreef Zug-Chef het volgende:
Niets is leuker als je bij binnenkomst in Deventer op het spoor ernaast de afvaltrein uit Apeldoorn VAM vertrekgereed naar Zwolle Rangeer ziet staan.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor. Nog leuker is het als dat NAAR DE TYFUS STINKENDE GRAFDING meteen weer opkrast
<Kort>Boisheim</Kort>quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het hele Duitse netwerk of allen het grensgebied?
Als de wind verkeerd staat? Jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:35 schreef Zug-Chef het volgende:
Haha hoezo, ruik je dat ding elke dag vanuit je raam
omdat je zo'n plezier aan de trein beleeft kan er een opdracht geregeld worden om deze voor jouw deur te laten ontsporenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor. Nog leuker is het als dat NAAR DE TYFUS STINKENDE GRAFDING meteen weer opkrast
Och, het was zo geplandquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar gaat spoorbezettings-detectioneel toch wel iets niet helemaal zoals het hoort, denk je dan
En om geld en om lust en om seks en om een bos radijsjes in de aanbieding en als er ECHT niks anders op zit, ook nog een klein beetje om veiligheidquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:16 schreef Zug-Chef het volgende:
Maar het leven gaat niet om raar uitzien maar om efficiëntie.
Hoe wil je dat beveiligingstechnisch oplossen dan? Hele korte zones?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:16 schreef Zug-Chef het volgende:
Maar het leven gaat niet om raar uitzien maar om efficiëntie.
Geel knipper heeft daar geen last van.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar gaat spoorbezettings-detectioneel toch wel iets niet helemaal zoals het hoort, denk je dan
Officieel mag dit niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
In Nederland gebeurt het ook wel eens
Elke treinbeweging moet je aanvragen bij de TRDL en je moet opdracht hebben. Als hij ziet dat het sein nog niet is afgereden mag hij de de opdracht eigenlijk niet geven om alvast op te rijden. Stel je voor je voorganger gooit plots het anker uit. Knalt de achterligger er zo bovenop. Dat is trouwens ook een zaak van de Mcn om gewoon te wachten totdat je voorganger het voorgaande sein heeft gepasseerd en dan te vragen aan de TRDL om op te mogen rijden. Sterker nog theoretisch kan van andere zijde zo een trein binnen komen op dat spoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hoe wil je dat beveiligingstechnisch oplossen dan? Hele korte zones?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |