Yep! Maar bovenin dus geen schade te zien.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Je ziet kort na die enorme flits ook op 2 punten een brandje aan dat portaal. Bovenop en laag aan de zijkant. Die lage is die klappende psv dan lijkt me
wat ik dus ook nog uitlegde :pquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:34 schreef b2py het volgende:
[..]
Wat je overigens rechtsonder ziet branden, is een paalspoorstaafverbinding, afgekort PSV. Dit zorgt ervoor dat de stroom die zoals nu door de bovenleiding portalen loopt afgeleidt wordt naar de spoorstaaf.
Er is geen melding geweest van een seinstoring, dus blijkbaar is ie weer teruggekomen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:35 schreef daanski82 het volgende:
[..]
Je ziet in het filmpje de sein ook van groen naar rood springen. Wat gebeurd er dan allemaal vanaf dat moment? Of komt het sein even later weer op groen?
Dat wordt alleen gemeld als het daadwerkelijk invloed heeft op het treinverkeer, zoals een versperring of structureel meer dan vijf minuten vertraging. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat hier niet het geval zou zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er is geen melding geweest van een seinstoring, dus blijkbaar is ie weer teruggekomen.
Ik heb geen idee, maar ik denk dat als ie echt stuk was geweest, ook de overweg permanent dicht had gelegen. En dat had wel invloed gehad op het treinverkeer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat wordt alleen gemeld als het daadwerkelijk invloed heeft op het treinverkeer, zoals een versperring of structureel meer dan vijf minuten vertraging. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat hier niet het geval zou zijn.
Maar ik gok dat door de retourstroom een spoorbezetting is ontstaan en die na verloop van tijd weer is weggevloeid. Ofzo.
Vanochtend was er tussen Gouda en Moordrecht een overwegstoring, aldus omroep in trein. Alle treinen reden wel, maar echter stapvoets en met 5 minuten vertraging. Verstoring werd ook niet gemeld op ns.nlquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat wordt alleen gemeld als het daadwerkelijk invloed heeft op het treinverkeer, zoals een versperring of structureel meer dan vijf minuten vertraging. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat hier niet het geval zou zijn.
Maar ik gok dat door de retourstroom een spoorbezetting is ontstaan en die na verloop van tijd weer is weggevloeid. Ofzo.
Die website is ontzettend interessant qua inhoud. Jammergenoeg niet altijd even prettig leesbaarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:24 schreef Duvel het volgende:
http://energievoorziening(...)aaf%20verbinding.htm
Ik heb 'm vanmiddag besteldquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
* Ding dong!
Huh?![]()
Na een levertijd van slechts 208 dagen is mijn DB-stationsklok met radio-aansturing gearriveerd![]()
[ afbeelding ]
Ik ben daarmee bezig, met het in te voeren. Is nog niet af.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:05 schreef computergirl het volgende:
ik zoek een actueel bestand met GPS coördinaten van alle nederlandse treinstations. Google geeft tot nu toe geen resultaat, heeft iemand een tip?
Niet noodzakelijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:44 schreef appleme het volgende:
Wellicht een gevolg hiervan, of praat ik dan onzin?
gr
Ik heb wel een oude, in csv formaat. Maar daar mis ik dus stations als Twello etc. Wil je die hebben?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 04:58 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik ben daarmee bezig, met het in te voeren. Is nog niet af.
Ah, jij kent de locatie dus. Weet jij ook welk sein?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bedankt voor de herinnering, ik wilde nog ff gaan kijken, dus gelijk maar ff gedaan. De psv hangt los, omdat waarschijnlijk de dsv ontploft is, getuige ook de brandsporen op de mast. Ook nog even naar boven gekeken, maar aan de bovenleiding is niets te zien.
[ afbeelding ]
Ik kon de andere kant niet zien zonder te komen waar ik niet komen mag, dus hier moeten we het helaas mee doen!
Via de NS-API kan je het wel in XML-formaat krijgen dacht ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik heb wel een oude, in csv formaat. Maar daar mis ik dus stations als Twello etc. Wil je die hebben?
De bewuste XML kan ik hier niet posten, is te groot. Ik zal hem even uploaden naar mijn webserver. Niet altijd online, kijk dan even later.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
Via de NS-API kan je het wel in XML-formaat krijgen dacht ik.
http://drnick.nl/fok/ns-api-stations-v2.xmlquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:41 schreef James1988 het volgende:
Er is inmiddels ook een v2-api die ook afgekorte stationsnamen teruggeeft![]()
Met wat XSLT kun je die XML wel omvormen naar CSV. Of met handwerk. Of met wat code.
deze heeft in ieder geval Nijverdal Westquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://drnick.nl/fok/ns-api-stations-v2.xml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |