Bedankt voor de link!quote:Op maandag 25 juni 2012 09:24 schreef greavy het volgende:
Is iemand bekend met de Flickr van Peter Schoeber? Hij is zijn oude dia's aan het digitaliseren en op Flickr aan het plaatsen
Klikje naar zijn Flickr
Ik heb dezequote:Op maandag 25 juni 2012 12:46 schreef James1988 het volgende:
In Brabant hebben we niet eens abonnementen voor de bus. Alleen zo'n gaar voordeelurenabonnement.
Nu zijn het alleen nog die OV-zones waar ze mee stoppen, de volgende stap wordt dat ze de JTK zelf ook afschaffen. Uiterlijk eind 2013 is de nieuwste planning.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:17 schreef Duvel het volgende:
Wat? Gaan ze de OV-zones van de JTK schrappen? Wat een mongolen.
Waarom zou je die af willen schaffen?! Het gros van mijn collega's komt met zo'n ding naar het werk.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:35 schreef ReisT het volgende:
[..]
Nu zijn het alleen nog die OV-zones waar ze mee stoppen, de volgende stap wordt dat ze de JTK zelf ook afschaffen. Uiterlijk eind 2013 is de nieuwste planning.
NS wil dat iedereen op saldo gaat reizen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom zou je die af willen schaffen?! Het gros van mijn collega's komt met zo'n ding naar het werk.
Dat is ook het enige wat conducteurs lijken te snappenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:13 schreef ReisT het volgende:
Probleem is dus gewoon dat ze het verkeerde soort rijtuigen gebruiken voor de Fyra.
[..]
NS wil dat iedereen op saldo gaat reizen.
Ja, lekker is dat, ik heb nu al een week extra last van mijn oorsuizen. Heb een gevoelig gehoor doordat ik vroeger een acuut lawaaitrauma heb opgelopen. Ik hoop dat het snel terugzakt anders heb ik nog een appeltje te schillen met NS Hispeed, ben daarom ook benieuwd naar het decibelniveau.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:09 schreef dennistd het volgende:
Dat komt door de betonnen onderbouw ipv ballast.. Dat resoneert nogal lekker
Hij doet het niet echt. Tenminste, bijv. van Groningen naar Assen lukt wel, maar als ik probeer te plannen van station Bijlmer of Holendrecht dan krijg ik een witte pagina (heb de stationsnaam uiteraard wel volledig uitgeschreven).quote:Op maandag 25 juni 2012 14:09 schreef dennistd het volgende:
Ben even aan het prutsen geweest om een reisplanner met veel via-stations te maken, om zo makkelijker rondreisjes te kunnen plannen: http://spoornieuws.nl/reisjesplanner
Als er geen overstaptijd opgegeven wordt rekent ie standaard twee minuten
Ze maken het ook onnodig ingewikkeld. Een korte mededeling "Vergeet u niet uit te checken" is al genoeg.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:15 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ik heb nog nooit een conducteur om horen roepen die vertelde dat je als je ingecheckt bent sowieso maar uit moet checken, of je nou met een abonnement of op saldo reist
Jep die kende ik, maar goed, ik heb NS Hispeed inmiddels een klacht/brief gestuurd. Wil er toch graag opheldering over. Bedankt iigquote:Op maandag 25 juni 2012 15:31 schreef dennistd het volgende:
Wat ik zo kan vinden 105db: http://www.skyscrapercity(...)2509914#post92509914
Het brengt inderdaad reizigers in de war. Reizen op saldo is inderdaad de officiële definitie, maar dat krijg je dus echt niet ingeburgerd. Vind het ook niet zo slim dat ze het reisproduct waarmee je aangeeft of je 2e of 1e klas reist ook zo hebben genoemd...quote:Op maandag 25 juni 2012 15:42 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ze maken het ook onnodig ingewikkeld. Een korte mededeling "Vergeet u niet uit te checken" is al genoeg.
(Verder is het een beetje een definitiekwestie, volgens NS ben je altijd bezig met 'reizen op saldo' als je bent ingecheckt.)
Check van tevoren, wat je keuze ook moge zijn, of een WeekendVrij abonnement te combineren is met een ander abonnement. Volgens mij werkt dat niet altijd feilloos.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:58 schreef greavy het volgende:
Wat is het goedkoopste om in de zomervakantie te gaan doen?
* Ik heb mijn opleiding afgerond, en ga een opleiding zonder Stufi en SOV doen (MBO BBL, geen recht daarop).
* In de zomer moet ik 4 dagen per week Dordrecht-Leerdam doen (waarvan één keer heen in de avondspits)
Ik bezit een WeekendVrij.
Ik denk gewoon het 'Uitgestudeerd' aanbod, om ook in de spits korting te ontvangen?
Het is korting, geen abonnement voor een vaste prijs zoals dat in andere regio's (en voorheen ook in Brabant) verkrijgbaar was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |