Meh. Valt tegen vind ik. De Saturn is natuurlijk een leuke winkel, maar daar moet je niet voor koopjes zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okheb je daar net als in Berlijn veel toffe platenzaken?
Gaat prima! Leuk om jou hier tegen te komen!quote:
En binnenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:37 schreef arucard het volgende:
Heb hem net ook maar besteld, was het alweer vergeten na die recordstore day
Nice.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ze zijn weer compleet, alle 3 de albums van Baroness, allemaal limited. En omdat ze niet in de frames aan de muur passen, staan ze maar op het dressoir eronder.
[ afbeelding ]
hehe op het randjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:58 schreef ranja het volgende:
Net werd de nieuwe 12" van Ash bezorgd. Op zich niet heel bijzonder, maar wel nummer 500 van 500
ja ik was 20 jaar terug behoorlijk gangster..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:56 schreef Bosbeetle het volgende:
dat had ik nou niet achter je gezocht gehenna... platenspelersloper
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja ik was 20 jaar terug behoorlijk gangster..
Is dat een dure zaak?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:34 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo... even bij De Langspeelplaat geweest hier in Den Bosch.
Mijn aanwinsten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meeste LP's voor 2 tot 4 euro, De Joy division was een heruitgave van 20 euro.quote:
En van Pink Floyd?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Meeste LP's voor 2 tot 4 euro, De Joy division was een heruitgave van 20 euro.
Hij zit wel een eindje uit het centrum
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:32 schreef IJST het volgende:
Verder daarvoor een speciale uitgave van Joy Division's Unknown Pleasures met roze hoes
Heel anders is hij niet, alleen de lijnen zijn roze in plaats van witquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom nou weer een andere hoes als het origineel zo tof is?
Dat vind ik een flink verschil.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:42 schreef IJST het volgende:
[..]
Heel anders is hij niet, alleen de lijnen zijn roze in plaats van wit
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat vind ik een flink verschil.
Heb volgens mij wel wat Pink Floyd voorbij zien komen, maar dat is niet echt mijn bandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |