Deze wellicht?quote:
Ah, ik dacht al dat ik de enige was die het opmerkte, ik vind het er ook erg strak uitzienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:56 schreef alors het volgende:
Ik heb het idee dat Syl nu wel neppers heeft ja, omdat ze zo strak staan, volgens mij was ze na het afvallen heel wat cupjes kwijt maar daar zie je nu niets meer van, of het zijn de magische Hunkemoller bikinis...
Die zorgt er ook wel voor dat die er niet zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:00 schreef Ole het volgende:
Er zijn gewoon geen onflatteuze foto's van Sylvie te vinden!
Die scherpe blik met die bril van Ruudquote:
Mannen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik zat met mijn wederhelft op de bank en de promo van Ruud Gullit bij Sportzomer kwam voorbij, dus ik zeg "ah, Ruud! Die komt over zijn golftas praten?
Zegt meneer: "Nee voetbal, het is een voetbalprogramma".
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik zat met mijn wederhelft op de bank en de promo van Ruud Gullit bij Sportzomer kwam voorbij, dus ik zeg "ah, Ruud! Die komt over zijn golftas praten?
Verwerkt in de OPquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:25 schreef alors het volgende:
Ik zag trouwens gister ergens een TT met de woordspeling Ruuds Gulle Lidmisschien iets voor de TT?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Ben vaak op Schiphol geweest maar ik kan me niet herinneren er ooit vuilcontainers hebben gezien.
+1quote:
Ja! Dog the bounty hunter! Pracht televisiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt toch ook een bounty-hunter te zijn.
Er zal sowieso aan het borsten geknutseld zijn. Zij heeft toch borstkanker gehad?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat ik de enige was die het opmerkte, ik vind het er ook erg strak uitzien
Ze hebben lelijke recyclebakken neergezet tegenwoordig, niks aan de muur meer. Had Ruud makkelijk achter kunnen kruipen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:27 schreef Starlie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze alleen dit soort dingen hangen...
Dus het zal wel een beetje een lul verhaal zijn van meneer Gullit...
Misschien heeft hij wel een detective ingeschakeld en heeft de detective Estellie bespioneerd op Schiphol maar zegt Ruud dat hij haar vanachter een vuilcontainer heeft bespied om het verhaal nog zieliger te maken.
[ afbeelding ]
Whaaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef Muis006 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |