http://www.nu.nl/achterkl(...)-cougar-froukje.htmlquote:Party weet te melden dat Ruud momenteel een affaire heeft met een dame die een paar cafées bezit. Al met al geen frisse vrolijke boel in Huize Gullit en die scheiding snappen we dan ook wel.
Ik hoop dat ze een andere bron hebben dan deze topicreeks trouwensquote:Op maandag 25 juni 2012 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-cougar-froukje.html
Zijn er al pics van deze dame?![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:14 schreef Mylene het volgende:
Volgens weekblad Party wordt er in de kusstreek van Noord Holland al maandenlang gefluisterd dat Ruud gevallen zou zijn voor de charmes van Debby Nuyens.
Ruud begon, en dat wist Estelle al voor ze "ja" zei.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:58 schreef lady-wrb het volgende:
en dan gezellig een potje naar elkaar gaan wijzen: zij begon! nee hij begon, nee zij begon, nee hij begon.
Het zou zomaar de dame kunnen zijn die ik ook viavia ken.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:35 schreef Ripley het volgende:
Badr is eng
Ik ken overigens iemand die een tijd met Gullit is vreemd gegaan
Dat zou heel goed kunnen, CCquote:Op maandag 25 juni 2012 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou zomaar de dame kunnen zijn die ik ook viavia ken.
Hoe dat zo???quote:Op maandag 25 juni 2012 16:37 schreef Ripley het volgende:
Dat zou heel goed kunnen, CC
Badr heeft mij ooit ook bijna voor mijn bek geslagen ooit, enge kerel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe dat zo???ah nee, dan is het een andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ow, ik deed iets wat 'm niet zinde, moest hem spreken voor mijn werk
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Cees, die wint het wel van Badeendquote:Op maandag 25 juni 2012 07:50 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ruud heeft wat oude partijen bekeken en hulp ingeschakeld?
hehehe, jij krijgt het ook met iedereen aan de stok he?!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
ah nee, dan is het een andere.
Ow, ik deed iets wat 'm niet zinde, moest hem spreken voor mijn werk
Ja heb ik een pic van geplaatst, niet zo mooiquote:Op maandag 25 juni 2012 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-cougar-froukje.html
Zijn er al pics van deze dame?![]()
had ze even naar dit topic verwezen, waren ze gelijk bijquote:Op maandag 25 juni 2012 17:01 schreef Lutte het volgende:
Ik liep net door het dorp, hoor ik een groepje praten (type kamper) over deze gate. Echt moest m'n lachen zo enorm inhouden
'Ja maar die Estelle die is nou zwanger.' 'En die Evert Santegoeds is ook niet te vertrouwen!' En zo werd alles ff doorgesproken
heb ik gedaan bij iemand op fb, het mens ging me toch door het lint dat er zo over gesproken werd.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
had ze even naar dit topic verwezen, waren ze gelijk bij
ole, thnx voor t scannen... ga t lezen zodra ik thuis ben
Een hele eigen show zelfsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat lees ik er niet in. Ze wordt van een programma gehaald, maar blijft onder contract bij RTL Duitsland, toch?
Ah, ik had al het idee dat het topic zo snel gingquote:Op maandag 25 juni 2012 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een andere bron hebben dan deze topicreeks trouwens
Was toch al genoemd? Een in scheiding liggende horecadame uit Noord Holland (Schagen?) toch?!
Edit: toen was Party ook al de bron:
[..]
[ afbeelding ]
Nog met haar echtgenoot.
Lieve Jane, ik doe niet eens moeite meer de vrouwelijke psyche te willen begrijpen, kansloze missie.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:37 schreef JaneDoe het volgende:
dus omdat iemand zn crimineel is/verleden heeft kan je zn lichaam niet mooi vinden, cynix?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |