'Zelfmoordcijfers Nieuwegein omhoog na stroomstoring'quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:37 schreef Hathor het volgende:
Lache, kan mijn broer niet raiden vanavond.
Nou dat nou net weer niet, maar nu word ie gedwongen om met zijn vrouw te praten, en dat is toch niet iets waar je naar uitkijkt op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:38 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
'Zelfmoordcijfers Nieuwegein omhoog na stroomstoring'
Oei, arme kerel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou dat nou net weer niet, maar nu word ie gedwongen om met zijn vrouw te praten, en dat is toch niet iets waar je naar uitkijkt op vrijdagavond.
Ay daar heb je pas een noodpakket voor nodig!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou dat nou net weer niet, maar nu word ie gedwongen om met zijn vrouw te praten, en dat is toch niet iets waar je naar uitkijkt op vrijdagavond.
Een aantal jaar geleden bij een brand in een studentenflat in Wageningen. Kregen alle bewoners die tijdelijk moesten verkassen een bedrag ter compensatie voor dit soort zaken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:00 schreef Ener-G het volgende:
Tjeeses.. als dat een paar dagen duurt kan je ook de inhoud van je vrieskist/koelkast wegpleuren, die krijg je zeker ook niet vergoed..
Dat was 1 flat. Dit gaat over 17.000 huishoudensquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:03 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden bij een brand in een studentenflat in Wageningen. Kregen alle bewoners die tijdelijk moesten verkassen een bedrag ter compensatie voor dit soort zaken.
Daarnaast kregen ze gratis eten aangeboden in het hotel waar ze heen moesten. Ook diegenen die ergens anders onderdak hadden gevonden mochten daar gratis eten.
Misschien door de stroomstoot die zich verplaatst door het net?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:33 schreef Wokkel het volgende:
Jammer dat er in de pers niet wat dieper wordt ingegaan op de oorzaak. 1 transformatorhuisje kan kapot gaan, maar waarom ging de backup dan ook kapot?
Detail detail...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:31 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Dat was 1 flat. Dit gaat over 17.000 huishoudens
Daar heb je toch bescherming voor ingebouwd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:35 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Misschien door de stroomstoot die zich verplaatst door het net?
Daar is moeilijk tegen op te boksen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:37 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Daar heb je toch bescherming voor ingebouwd.
Wellicht zijn er nu colonnes met Nieuwegeiners onderweg naar de bewoonde wereld om spullen in te slaan. Dat zal een slagveld geven in de dichtstbijzijnde nederzettingen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:42 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Had je maar een noodpakket moeten kopen.
Ik heb zo lang gewacht om dit te kunnen zeggen.
Bliksemafleiders zijn zo oud als de weg naar Rome. Kooien van Faraday ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:39 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Daar is moeilijk tegen op te boksen.
Ik heb met collega's een enorme ondergronds trafostation aangesloten maar ik geloof niet dat we bliksembeveiligers hebben gebruikt. Wel zekeringen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:43 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Bliksemafleiders zijn zo oud als de weg naar Rome. Kooien van Faraday ook.
Dan moet je ze alleen wel gebruiken en niet je besturings electronica ergens ophangen waar geen kooi zit.
Ik kreeg laatst een instructie mail van het CBR. In de mail stond dat ik ook mocht bellen als ik geen internet verbinding had.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:40 schreef bioloogje het volgende:
[..]
En hoe gaan ze die zenders bereiken zonder stroom?
Maar Jeej! Geboortegolf over 9 maanden!
?quote:
Ben benieuwd of die omvormers het doen als er geen netstroom is. Lijkt me van niet aangezien dat gevaarlijk kan zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:09 schreef Ulx het volgende:
En iedereen die zonnepanelen op het dak heeft maar lachen.
Het afvoerputje van Utrecht. Samen met Houten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind Nieuwegein echt zo'n nonplaats.
Niet haten op mn geboorteplaats!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het afvoerputje van Utrecht. Samen met Houten.
Ik woon in Nieuwegeinquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het afvoerputje van Utrecht. Samen met Houten.
Ja, wel dus. 55 ¤ na 12 uur storing, en daarna elke 4 uur 20 ¤ (ik zit nu al op bijna 100 piekquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:00 schreef Ener-G het volgende:
Tjeeses.. als dat een paar dagen duurt kan je ook de inhoud van je vrieskist/koelkast wegpleuren, die krijg je zeker ook niet vergoed..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |