http://www.nu.nl/binnenla(...)ampaign=nunl_twitterquote:Mogelijk nog paar dagen stroomstoring in Nieuwegein
NIEUWEGEIN - Bewoners en bedrijven in Nieuwegein die zijn getroffen door de stroomstoring moeten er rekening mee houden dat ze ook in het weekeinde nog geen stroom hebben.
Dat zei een woordvoerder van netbeheerder Stedin vrijdag.
''Het is dusdanig ernstig en heftig dat we niet kunnen zeggen dat de problemen na vandaag weer verholpen zijn'', aldus de woordvoerder vrijdag. ''Het is nu nog niet te zeggen waar straks wel weer stroom beschikbaar is en waar niet.''
17.000 adressen in Nieuwegein zitten door blikseminslagen van donderdag zonder stroom.
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_weekeinde___.htmlquote:'Stroomstoring mogelijk ook nog in weekeinde'
NIEUWEGEIN - Bewoners en bedrijven in Nieuwegein die zijn getroffen door de stroomstoring moeten er rekening mee houden dat ze ook in het weekeinde nog geen stroom hebben. Dat zei een woordvoerder van netbeheerder Stedin vrijdag.
Het is dusdanig ernstig en heftig dat we niet kunnen zeggen dat de problemen na vandaag weer verholpen zijn, aldus de woordvoerder vrijdag. Het is nu nog niet te zeggen waar straks wel weer stroom beschikbaar is en waar niet.
17.000 adressen in Nieuwegein zitten door blikseminslagen van donderdag zonder stroom. Vooral huishoudens zijn getroffen, maar ook bedrijventerreinen, zo legt de woordvoerder uit. De blikseminslagen in de buurt van twee transformatorhuisjes hebben grote schade veroorzaakt aan transformatoren. Reparateurs zijn bezig de schade te inventariseren. Stedin heeft inmiddels vijf noodaggregaten geplaatst, onder meer voor bejaardenhuizen in het gebied.
Jaha die staat nu dus ook mooi stil!quote:
JOK NIET! Vanaf maandag heb je pas weer stroomquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:14 schreef Inscriviti het volgende:
Haha city ligt plat inderdaad,
Baalde alleen wel van die koude douche vanochtend. Hoorde dat ze in zuid alweer stroom hadden!
Beter ik zit in Preston Palace dit weekendquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:14 schreef Paul het volgende:
[..]
JOK NIET! Vanaf maandag heb je pas weer stroom
Al je ijsjes gaan wel smelten en je vlees gaat rottenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:19 schreef Inscriviti het volgende:
[..]
Beter ik zit in Preston Palace dit weekend
Aye mijn vriendin haar vader is groenteboer en heeft een coolcel naast zijn huis. Dat zal ook wel hard gaan!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Al je ijsjes gaan wel smelten en je vlees gaat rotten
Die komen alleen als je kat naar een x aantal kilometer naar je oude huis is gelopen. z.B.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:30 schreef Paul het volgende:
Hart v Nederland kan z'n uitzendingen weer vullen in ieder geval
nou mevrouw, erg he. Ja heel erg. mn zonnebank doet het nu niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:30 schreef Paul het volgende:
Hart v Nederland kan z'n uitzendingen weer vullen in ieder geval
Het is niet in Leiden hoor, maar nieuwegeinquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou mevrouw, erg he. Ja heel erg. mn zonnebank doet het nu niet.
en dan sluiten ze af met:
Of deze stroomstoring tot een geboortegolf zal leiden is nog niet bekend... HAHAHahahihihi
quote:NIEUWEGEIN - RTV Utrecht is sinds vrijdagochtend ingeschakeld als calamiteitenzender in verband met de grote stroomstoring in Nieuwegein. Daar heeft de gemeente de regionale omroep om gevraagd.
Nu Radio M Utrecht officieel rampenzender is, kunnen luisteraars voortdurend updates verwachten van de situatie in Nieuwegein. Ook via het televisieprogramma U Vandaag worden de inwoners op de hoogte gehouden.
De reguliere programma's worden onderbroken voor extra nieuws, informatie en indien nodig officiële mededelingen van het bevoegd gezag.
En hoe gaan ze die zenders bereiken zonder stroom?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:39 schreef Paul het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ls-rampenzender.html
[..]
Had je maar een noodpakket moeten kopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:41 schreef Tha_Duck het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam een TV zender als rampenzender gebruiken... ALS ER F$CKING GEEN STROOM IS!!!
Nieuwegein vecht tegen de vergrijzing!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:40 schreef bioloogje het volgende:
[..]
En hoe gaan ze die zenders bereiken zonder stroom?
Maar Jeej! Geboortegolf over 9 maanden!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:42 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Had je maar een noodpakket moeten kopen.
Ik heb zo lang gewacht om dit te kunnen zeggen.
Ik hoop zo dat er nu mensen zijn die de overheid uitlachte om hun noodpakketten-actie en niet weten wat er speelt.quote:
3 flessen rode wijn, paar waxine lichtjes, sigaretten, paar goede boeken, I will survive.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:45 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat er nu mensen zijn die de overheid uitlachte om hun noodpakketten-actie en niet weten wat er speelt.
En als er iets ernstigs aan de hand is weet jij niet wat je moet doen. Want je weet niet of het een simpele storing is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:49 schreef Inscriviti het volgende:
[..]
3 flessen rode wijn, paar waxine lichtjes, sigaretten, paar goede boeken, I will survive.
Nuclear attack - je bent toch wastedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:51 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
En als er iets ernstigs aan de hand is weet jij niet wat je moet doen. Want je weet niet of het een simpele storing is.
Wat jij wil.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:55 schreef Inscriviti het volgende:
[..]
Nuclear attack - je bent toch wasted
Tsunami - je bent toch wasted
Bio attack - je bent toch wasted
Aardbeving - merk je vanzelf wel
Oorlog - merk je vanzelf wel
Luchtalarm - ramen dicht
Oh wacht, me htc heeft nog mobiel internet - Google.
Ja, die heb ik dus.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:56 schreef Paul het volgende:
Je moet gewoon zoeen dingeetje kopen die je kan opwinden en dat je daarmee je telefoon kan opladen door er aan te draaien
Dat verwacht ik ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:40 schreef bioloogje het volgende:
Maar Jeej! Geboortegolf over 9 maanden!
Heb je wel een mooie dagbesteding, 24 uur draaien aan een opladertje voor 1 seconde TV.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:42 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
hoe ben jij dan klaar voor een grote ramp?quote:
Waarom praten mensen toch zo vaak over dingen waar ze geen verstand van hebben.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Heb je wel een mooie dagbesteding, 24 uur draaien aan een opladertje voor 1 seconde TV.
http://preppers.nl/quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe ben jij dan klaar voor een grote ramp?
Radio, zaklamp, kaarsen, ruim 3 dagen eten/water. En allerlei andere dingen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe ben jij dan klaar voor een grote ramp?
Volgens mij heeft elk gezin genoeg in huis om 3 dagen te kunnen teren, zelfde met de rest?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:03 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Radio, zaklamp, kaarsen, ruim 3 dagen eten/water. En allerlei andere dingen.
Ik kan nog langer overleven maar in feite hebben de meeste mensen voor 72 uur eten: de maximale tijd die men denkt nodig te hebben om te redden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:04 schreef Inscriviti het volgende:
[..]
Volgens mij heeft elk gezin genoeg in huis om 3 dagen te kunnen teren, zelfde met de rest?
'quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:42 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
check, check, check, check ik kan wel een week doen op al het vreten in mn huis, check, genoeg troep om te zuipen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:03 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Radio, zaklamp, kaarsen, ruim 3 dagen eten/water. En allerlei andere dingen.
We hadden ook WWII niet verwacht. Dus moesten we de duitsers verslaan met kanonnen uit WWI die met een paard werden getrokken tegenover duitse pantsertanks.quote:
En nu een ander voorbeeld dan het standaard WW2 riedeltje.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:14 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
We hadden ook WWII niet verwacht. Dus moesten we de duitsers verslaan met kanonnen uit WWI die met een paard werden getrokken tegenover duitse pantsertanks.
Poolse zombie invasie!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En nu een ander voorbeeld dan het standaard WW2 riedeltje.
En ook geen watersnoodramp.
Iets wat nu actueel zou kunnen zijn.
Je kan je nooit zo goed voorbereiden op iets onverwachts als degene voor wie het niet onverwacht komt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:14 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
We hadden ook WWII niet verwacht. Dus moesten we de duitsers verslaan met kanonnen uit WWI die met een paard werden getrokken tegenover duitse pantsertanks.
Ow, en realistisch.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Recent: dat ongeval met die Apache paar jaar terug.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Okee en dan kom je aan met wat kaarsen, 72 uur voedsel en een zaklamp. En dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:19 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Recent: dat ongeval met die Apache paar jaar terug.
Heb je even?
Nucleair, biologisch, chemisch, bom ongeval/aanslag.
Oorlog
Grootschalige onrust
etc. etc.
Nucleair is aardig uitgesloten, centrales zijn goed beschermt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:19 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Recent: dat ongeval met die Apache paar jaar terug.
Heb je even?
Nucleair, biologisch, chemisch, bom ongeval/aanslag.
Langdurige uitval nutsvoorzieningen.
Grote brand (Chemiepack)
Treinongeval (weken? terug, Harmelen)
Extreme verkeersongevallen (Duitsland, maanden terug)
Oorlog
Grootschalige onrust
etc. etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |